Gjest Tex Skrevet 29. desember 2003 #101 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg har ikke dårlig samvittighet for at hun ofte er en av de siste som blir hentet. Da har hun tid å være alene med den voksne og det liker hun så godt. Vær oppmerksom på at den tiden du prater om blir av den voksne benyttet til å rydde barnehagens lokaler, og at barnet ditt som oftest blir sittende på gulvet alene mens alle leker og bøker forsvinner sakte men sikkert. Hvis hun er så heldig å sitte i den voksnes fang med en bok idet du kommer, ser du bare det som har skjedd de siste to minuttene av den siste halvtimen. Vær trygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. desember 2003 #102 Del Skrevet 30. desember 2003 Tex, jobber du i barnehage? Lurer ettersom du vet så mye om hva som skjer der? Ingen kritikk dette altså, for det er jo sant. Ansatte er ferdige når barnehagen stenger og må bruke den siste tiden til å rydde litt før man går for dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. desember 2003 #103 Del Skrevet 30. desember 2003 Tex, jobber du i barnehage? Ja, jeg jobber som pedagogisk barnepleier i en privat barnehage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. desember 2003 #104 Del Skrevet 30. desember 2003 Pedagogisk barnepleier? Hva er det egentlig? Tilgi meg for min uvitenhet :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 31. desember 2003 #105 Del Skrevet 31. desember 2003 Hvis de ansatte i barnehagen IKKE tar seg av barna den siste halve time før stengetid fordi de skal rydde er det noe ALVORLIG galt her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. desember 2003 #106 Del Skrevet 31. desember 2003 Pedagogisk barnepleier? Hva er det egentlig? Tilgi meg for min uvitenhet :-? Tilgir deg hva som helst veittu... En barnepleier er som regel en som jobber på barneavdeling på sykehus, eller på en fødestue. En pedagogisk barnepleier har barn mellom 0 og 2 som spesialfelt, og er pedagogisk rettet, på samme måte som en førskolelærer er utdannet i pedagogikk er også er ped barnepleier det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 31. desember 2003 #107 Del Skrevet 31. desember 2003 Er det 3 år høyskole eller er det vgs? Har aldri hørt om utdannelsen, men det er jo lenge siden jeg hadde barn i barnehage. Høres veldig spennende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 31. desember 2003 #108 Del Skrevet 31. desember 2003 Vær oppmerksom på at den tiden du prater om blir av den voksne benyttet til å rydde barnehagens lokaler, og at barnet ditt som oftest blir sittende på gulvet alene mens alle leker og bøker forsvinner sakte men sikkert. Hvis hun er så heldig å sitte i den voksnes fang med en bok idet du kommer, ser du bare det som har skjedd de siste to minuttene av den siste halvtimen. Vær trygg. Jeg vet at de driver å rydder den siste tiden. Det gjør ikke meg noe, datteren min klager heller ikke. I vår barnehage må barna selv være med å rydde etter dagen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. januar 2004 #109 Del Skrevet 1. januar 2004 Tex skrev Tilgir deg hva som helst veittu... Takk Tex Det var en god oppklaring det. Har aldri jobbet sammen med noen andre enn assistenter og b- og u- arbeidere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå