AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #1 Del Skrevet 29. september 2011 Så altså, jeg har gått på entidepressiva i noen måneder nå. Helt ærlig merker jeg ikke store forskjellen. Mulig det tar lengre tid før det "kicker inn" eller hva som skal skje, men...hva skjer om jeg bare slutter? Er det no farlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 29. september 2011 #2 Del Skrevet 29. september 2011 Du må trappe ned på antidepressiva. Jeg bråslutta og begynte å kaldsvette no jævelig osv.. så er lurt at du trapper ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 29. september 2011 #3 Del Skrevet 29. september 2011 Du må begynne forsiktig, øke dosen forsiktig og slutte forsiktig. Ellers kan du oppleve fæle bivirkninger. Jeg trappa ned veeeldig forsiktig, men ble likevel helt jæ**** svimmel og fikk en del andre bivirkninger jeg ikke helt husker nå, fordi det er så lenge siden. Jeg husker bare at det ikke føltes bra å slutte, selv om jeg trappa ned veldig sakte. Kort oppsummert: Ja, det kan være farlig, men mest sannsynlig blir det bare ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mamma_Jeg? Skrevet 29. september 2011 #4 Del Skrevet 29. september 2011 Hvis du ikke merker forskjell kan det hende du er på for lav dose. Snakk med legen din! Og ikke bråslutt med antidep. medisiner, da kan du få deg en smell, slik personen over her også skriver. lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå