missfidget Skrevet 3. desember 2003 #1 Del Skrevet 3. desember 2003 Mine: -gavekort til IKEA -ny hårføne -varmkrøller eller rettetang -en god bok -Donnie Darko på DVD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 4. desember 2003 #2 Del Skrevet 4. desember 2003 Vinterstøvletter TV Ny pc Gamecube Oppvaskmaskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 6. desember 2003 #3 Del Skrevet 6. desember 2003 - Moschino/Guccibriller - Flere flanellpysjamaser (DKNY's bukser i rødt og hvitt har fristet siden dick&daisy hang dem opp i vinduet) - Nyttige og gode bøker - Klær? I alle fall nye campers, de gamle har hull i hele seg, dessverre. Kan bare bruke dem i oppholdsvær... - Mp3spiller og radio til å ha på skoleveien eller bussen. Dog ikke en desidert førsteplass. Har minidisc fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 6. desember 2003 #4 Del Skrevet 6. desember 2003 Flatskjerm Trådløst tastatur Gavekort klesbutikk Noe ungene har laget Ellers alt som jeg måtte være så heldig og få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 6. desember 2003 #5 Del Skrevet 6. desember 2003 Wok Mobiltelefon Nemi-kalender To tårn extended version En fin jul:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 6. desember 2003 #6 Del Skrevet 6. desember 2003 Baby i magen avtrekksvifte i stål gulvteppe diamant-øredobber PS2-spill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. desember 2003 #7 Del Skrevet 7. desember 2003 LCD Skjerm Vesker Bøker Klokker Bærbar PC ... -er endinger er genialt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 7. desember 2003 #8 Del Skrevet 7. desember 2003 mobiltelefon fast telefon som funker ny mus til pcn bøker drillbag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 7. desember 2003 #9 Del Skrevet 7. desember 2003 *Sexy undertøy *Sko. Støvletter eller noen kule joggesko *Stripete, kremfarget silkesengesett *Krølltang *Fine, pynteskjerf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 7. desember 2003 #10 Del Skrevet 7. desember 2003 *gavekort på gubben slik at jeg kan beordre han til å gjøre alt jeg vil ha ordnet her hjemme *penger inn på bryllupskontoen min *gavekort på Skeidar, jeg ønsker meg et vitrineskap der *gavekort på et digert kjøpesenter så jeg kan handle ting til meg *Gavekort på Jan Werner slik at han kan synge i vielsen vår Kravstor? Bortskjemt? Hvaer det du prater om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joanna Skrevet 7. desember 2003 #11 Del Skrevet 7. desember 2003 Hmm. Si det? Gavekort kanskje? (Klær, dvd, musikk, vinmonopolet, ting&tang) duftlys? pent undertøy? vin? noe til lille sønn? Vanskelig, dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicloline Skrevet 7. desember 2003 #12 Del Skrevet 7. desember 2003 1. Massiv postkasse i stål med stål-stativ til å feste i bakken. 2. Samsonite trillekoffert (liten week-end-type)Ellers har jeg alt jeg trenger - gleder meg mest til å kjøpe gaver til barna mine og hunden min ... og eksmannen som skal feire julen med oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. desember 2003 #13 Del Skrevet 7. desember 2003 * klær * sminke * gavekort på negldesign til bryllupet * fotterapi *aromaterapi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 7. desember 2003 #14 Del Skrevet 7. desember 2003 *Regnsett *Symaskin *Gavekort på glassmagasinet *Klær *Nytt gulvteppe til stua Men det største ønske er jo å bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 7. desember 2003 #15 Del Skrevet 7. desember 2003 -boller og fat til servicet vårt -is-skjeer i sølv -svarte filtposer fra DUKA til å ha sølvbestikket i -ildfastform som passer til en pakke lasagne -"Frokostklubben"-kopp fra Statoil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 7. desember 2003 #16 Del Skrevet 7. desember 2003 Benk som går over vaskemaskinen og tørketrommelen Varmeovn på det minste badet Lys under overskapet på kjøkkenet Baby i magen Forlovelsesring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 7. desember 2003 #17 Del Skrevet 7. desember 2003 *Baby i magen *Digitalkamera *Ny mobil *Gode bøker *Gavekort på klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 8. desember 2003 #18 Del Skrevet 8. desember 2003 - videokamera - vaskemaskin - drømmestøvelettene (som er utsolgt over alt.... ) - parfymen Stella fra Stella McCartney - at søstra mi skal male et bilde til meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesol. ikke innl. Skrevet 9. desember 2003 #19 Del Skrevet 9. desember 2003 Det jeg øsnker meg * Che Guevara * Hunden min som ble avlivet tilbake * Stoor gård der jeg har plass til alle de mishandlede dyrene rundt omkring i verden * stemmekontrollert alt mulig ting til huset, vask, tv, lys, hente bok, lag mat. skjønner? Egentlig ønsker jeg meg en robot blandet med samboeren min. 8) De tingene jeg faktisk har mulighet til å få, og kanskje får, hurra! * Oppvaskmaskin (hvor er roboten min?) * kattunge * Gavekort på Holmsbu SPA, elsker det stedet og vil være der mer! * nyoppusset bad (det får jeg! ) * Ting til å lage hjemmelaget vin med Jeg er kravstor jeg.. God Jul alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 9. desember 2003 #20 Del Skrevet 9. desember 2003 En jobb hadde vært fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå