Gjest Aria. Skrevet 29. september 2011 #1 Del Skrevet 29. september 2011 Har fått skikkelig dilla på denne sagen den siste uken, og hører på den hele tiden Noen som vet om lignende sanger? Syns den er så behagelig å høre på, rolig og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. september 2011 #2 Del Skrevet 29. september 2011 Den er nydelig Prøv Christel Alsos og Ellie Goulding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. september 2011 #3 Del Skrevet 29. september 2011 Hva med The Cardigans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. september 2011 #4 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Kanskje Beth Orton? Hele cd'en den sangen er fra er utroilig fin Endret 29. september 2011 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #5 Del Skrevet 1. oktober 2011 Har fått skikkelig dilla på denne sagen den siste uken, og hører på den hele tiden Noen som vet om lignende sanger? Syns den er så behagelig å høre på, rolig og fin. Jepp. Just my imagination, miss you when your gone og zombie av samme band. 90 talls helter det der gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. oktober 2011 #6 Del Skrevet 2. oktober 2011 Beth Orton er en bra anbefaling. Og Cocteau Twins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 2. oktober 2011 #7 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Ikke akkurat lik, men behagelig og vakkert i mine ører Endret 2. oktober 2011 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. oktober 2011 #8 Del Skrevet 2. oktober 2011 Suzanne Vega med "small blue thing" og "Marlene on the wall" er to rolige, nydelige sanger. Hun har faktisk utrolig mye bra, selv om de fleste bare kjenner til "Luka". Faller i kategorien Norah Jones med litt ekstra krydder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. oktober 2011 #9 Del Skrevet 2. oktober 2011 Suzanne Vega er kjempebra. Min favorittsang er In Liverpool. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. oktober 2011 #10 Del Skrevet 2. oktober 2011 Suzanne Vega er kjempebra. Min favorittsang er In Liverpool. Den er fin! Ellers er Tom's diner og Caramel også favoritter her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. oktober 2011 #11 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg digger Jewel, og har for tiden dilla på disse sangene: Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. oktober 2011 #12 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Forøvrig, hun har fantastisk stemme live: http://www.youtube.com/watch?v=KnjH9t6n4Bk&feature=related Mvh Yvonne Endret 3. oktober 2011 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aria. Skrevet 5. oktober 2011 #13 Del Skrevet 5. oktober 2011 Tusen takk for supre tips alle sammen Jeg hører og hører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. oktober 2011 #14 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Endret 6. oktober 2011 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå