Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #1 Del Skrevet 3. desember 2003 til ca 100kr, noen bra forslag å komme med? Har kjøpt en dvd-boks, men vil gjerne kjøpe en romantisk ting å ha ved siden av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joanna Skrevet 3. desember 2003 #2 Del Skrevet 3. desember 2003 En deodorant i samme merke aftershave som han bruker? Næsj, jeg vet ikke jeg... 100 kr... Noe småtterier fra kondomeriet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 3. desember 2003 #3 Del Skrevet 3. desember 2003 Sjokoladehjerter? Smågodt i en liten hjerteformet eske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 3. desember 2003 #4 Del Skrevet 3. desember 2003 LAG EGNE KARAmeller:) Hjerteformede:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 3. desember 2003 #5 Del Skrevet 3. desember 2003 LAG EGNE KARAmeller:) Hjerteformede:) "Alt" som er hjemmelaget er romantisk. Det at du bruker tid og krefter på gaven, og ikke bare penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 3. desember 2003 #6 Del Skrevet 3. desember 2003 - gavekort på kinotur med deg? - massasjeolje? - hjemmelaget gavekort på massasje, oppvask, ferdiglaget middag osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 4. desember 2003 #7 Del Skrevet 4. desember 2003 En massasjeolje fra kondomeriet eller en kinobillett (du skal selvsagt være med!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #8 Del Skrevet 4. desember 2003 Tusen takk for gode forslag! :D Har spurt etter oppskrift på hjemmelagede, hjerte-karameller på mat&drikke forumet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 8. desember 2003 #9 Del Skrevet 8. desember 2003 En selvbrent cd med romantisk musikk, badeolje og duftlys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå