Gjest Snowflake Skrevet 5. desember 2003 #61 Del Skrevet 5. desember 2003 Kanskje du er den jeg er gift med, Goggen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GG Skrevet 5. desember 2003 #62 Del Skrevet 5. desember 2003 Til deg som startet tråden... Jeg synes det viktigste her er at han fortalte deg det! Akkurat dette poenget er allerede nevnt her, men bare i liten grad. Jeg tror det er mange menn som ville skjule et besøk på sexklubb fra sine kjærester o.l. av frykt for voldsom reaksjon. At han selv valgte å fortelle deg det, tyder på at han ikke fryktet en slik reaksjon fra deg - og det skal du tolke på beste mulige måte. Og hadde du hatt noe å frykte av dette klubbesøket, ville han nok ikke ha fortalt deg om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 5. desember 2003 #63 Del Skrevet 5. desember 2003 Kanskje du er den jeg er gift med' date=' Goggen... [/quote'] Tja, kanskje det :blunke:, synes det er helt fantastisk med kvinner som deg (og Madammen) som man kan oppleve "Livet" sammen med...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. desember 2003 #64 Del Skrevet 5. desember 2003 Øiiii.....vil gjerne være med i det selskapet der........ 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 5. desember 2003 #65 Del Skrevet 5. desember 2003 Chimp, du er hjertelig velkommen i "selskapet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. desember 2003 #66 Del Skrevet 5. desember 2003 Selskapet til fremme av samvittighetsløs bruk av sex-klubber med eller uten partners godkjennelse, viten eller tilstedeværelse, men til oppfordring om å dele og utprøve erfaringer fra den samme sex-klubb på den samme partner ved hjemkomst! Puhhhhh..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snowflake Skrevet 5. desember 2003 #67 Del Skrevet 5. desember 2003 Hva har jeg satt i gang? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå