AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #1 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg merker ofte at hjertet mitt slår. Akkuratt som nå, jeg sitter helt rolig, og jeg kjenner godt at hjertet dunker, pulsen er heller ikke lav, har pult på 90. Sånn er det ofte. Prøvde å google det, men fant nesten ingenting. Er det veldig uvanlig? Merker det ofte når jeg skal sove eller sitter rolig. Jeg er 18år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 28. september 2011 #2 Del Skrevet 28. september 2011 Samme sak her. Sikkert vanlig det? Har aldri tenkt over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 29. september 2011 #3 Del Skrevet 29. september 2011 En hvilepuls på 90 er lidt høyt, og kan indikere at man trenger å trene lidt kondisjon. Du skriver ikke om dette er konstant, eller noe som kommer og går. Stress og følelsesmessige belastninger kan godt føre til at puls og blodtrykk spretter i været iblandt, og dette er helt normalt. Hvis hvilepulsen din er så høy hele døgnet, vilde det være lurt å be legen om en vurdering neste gang du er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2011 #4 Del Skrevet 29. september 2011 Det er faktisk et av de første tegnene jeg får på årets bronkitt. Har du feber el, så kan det være noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest evo6 Skrevet 29. september 2011 #5 Del Skrevet 29. september 2011 sorry men.hjerte slå... det skal du være glad for.ellers ville du nok ikke vært i livet... noen har lav hvile puls andre høy. samt det har sammenheng med psykiske ting også. er man litt engstelig så stiger jo pulsen... osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå