Gå til innhold

Lånekalkulator anbefaler meg et lån på 0 kr


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er så glad for at banken faktisk gikk igjennom økonomien min før jeg fikk lån. At de ikke bare antok hva jeg brukte i mnd. Jeg har et lån på 2,4 mill og det går helt fint. Betaler det samme i mnd som om jeg skulle leid en tilsvarende leilighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enslige kan kjöpe de også. Syns du bare ser problemer og ikke lösninger.

Du kan prioritere annerledes når det gjelder ökonomi så du får spart, du kan finne en ekstra inntektskilde eller du kan finne deg i at du ikke har råd og slår deg til ro med å leie.

Kjenner ei som har utbetalt 14k pr mnd, og kjöpte seg leilighet for 1 år siden, selv om hun er alene med ett barn.

Jeg har mann og ingen barn, men har ikke råd til å kjöpe da vi ikke får så mye i lån at vi har råd til en leilighet som er så stor som vi önsker

Blir så sykt provosert når jeg leser innlegg som dette. Selv er jeg singel med både barn og hus,kjøpte for mange år siden da prisenen var forholdsvis greie. Om du kjenner ei med 14 k utbetalt som har kjøpt seg leilighet må dette være utenfor allfarvei. INGEN med 14K utbetalt får kjøpt seg lelighet i mitt området i hvertfall. Her ligger prisene for en 2 roms på 2 mill. Har mann barn må man ha 2 soverom. (ja flere barn kan dele). Å komme med argumenter som at da må man flytte osv.. er lite gjennomtenkt, her er prisene skyhøye selv om man flytter 4-5 mil ut av byen. I tillegg er man ofte avhengig både av den andre forelderen, samt barnas miljø osv... Tenk deg om før du slenger ut lettvinte løsninger som ikke har rot i virkeligheten for de fleste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager dersom det ser ut til at jeg bare ser problemer. Saken er den at jeg har vært i ørten forskjellige banker og kommunen. Har også vurdert å bytte kommune dersom startlån er lettere å få andre steder. Tror jeg har vært innom de fleste muligheter som finnes. Derfor blir jeg litt oppgitt. Men du har helt rett. Jeg må bare spare og innfinne meg med at jeg ikke kan få meg noe eget.

har du sjekket ut mulighetene for kommunalt lån?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du sjekket ut mulighetene for kommunalt lån?

Skulle tro det siden hun poengterer at hun har vært hos kommunen, og i tillegg vurderer å flytte om startlån er enklere å få andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...