Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2002 #1 Del Skrevet 15. mai 2002 Hvis dere hadde et eneste valg, hvor hadde det blitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2002 #2 Del Skrevet 15. mai 2002 Analt er ikke under noen omstendighet aktuelt for meg, syns ikke endetarmen til folk er noe sted man skal rote rundt i... Men hvis jeg MÅTTE velge(synd..) mellom vagina og munn, så måtte det bli vagina. Du glemte forresten en krummet jentehånd... er det lovlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2002 #3 Del Skrevet 17. mai 2002 Ingenting slår et hardtarbeidende kvinnekjønn! Kevin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2002 #4 Del Skrevet 1. desember 2002 Kvinner skal (værtfall når de er gift) utføre alle sexuelle tilfredstillende og stimulerende metoder. Grunnen til dette er at når man er gift skal man dele alt! Dette er likestilling! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 1. desember 2002 #5 Del Skrevet 1. desember 2002 Kvinner skal (værtfall når de er gift) utføre alle sexuelle tilfredstillende og stimulerende metoder. Grunnen til dette er at når man er gift skal man dele alt! Dette er likestilling! :D Ehhh..... javel Analen min er min og deles ikke.... spiller ingen rolle om jeg hadde hatt en giftering på fingeren Svar på spørsmålet er: vagina en dyktig munn er heller ikke å forakte :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blå_nissen Skrevet 1. desember 2002 #6 Del Skrevet 1. desember 2002 Bare sånn som det er sakt damer som har bllitt onklig tilfredstilt med anal sex maser om det i gjenn .. men liker det ikke oral er best uansett hva dere sier .. så lenge ho kan det ! hilsen blå_nissen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2002 #7 Del Skrevet 15. desember 2002 elsker anal sex noe også gubben gjør . men det måtte nok blitt munn sex hvis jeg skulle velge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 16. desember 2002 #8 Del Skrevet 16. desember 2002 Ja takk! Alle deler! Støtt de trengende og meld dere på nå! Jeg er NØDEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exodus Skrevet 15. februar 2003 #9 Del Skrevet 15. februar 2003 Alle Gode ting er 3 :D :D :D :D Exodus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2003 #10 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg foretrekker fitta jeg. Anal blir litt FOR perverst synes jeg, og jeg kan ikke forestille meg at partneren min eller meg selv ville likt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2003 #11 Del Skrevet 15. februar 2003 Velger også f'itta. Men munnsex er god det også...men vaginal overgår alt! Har ikke hatt analsex, og har ingen store planer om det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå