AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #1 Del Skrevet 28. september 2011 Trenger tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbiten. Skrevet 28. september 2011 #2 Del Skrevet 28. september 2011 Hva jeg hører på avhenger som oftest av humør. Som regel går det i de typiske nrj/mp3 sangene, som jeg også kan høre på til vanlig eller på fest. Har jeg en tung/dårlig dag blir det gamle litt tøffere slagere. Noen av favorittene akkurat nå er: Nicole Scherzinger - poison Pitbull - Let it rain over me David Guetta ft.Sia - Titanium Maroon 5 - Moves like Jagger Don Omar - Danza Kuduro R.I.O - Shine on E Nomine - Mitternacht Scooter - How much is the fish Waldo's people - I wanna be a rockstar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #3 Del Skrevet 28. september 2011 Takk! Var sånn musikk jeg tenkte på Flere? TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #4 Del Skrevet 28. september 2011 Nicole Scherzinger - dont holdt your breath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geparden Skrevet 28. september 2011 #5 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg tror du vil ha noe annet enn jeg bruker, menmen. Jeg trenger ikke en spesiell rytme.Bare at den jager eller i hvert fall gjør det vanskelig/umulig å tenke. Noen jeg bytter på Rammstein Links 2 - 3 - 4 www.youtube.com/watch?v=x5dm7AYZ-tg Du hast www.youtube.com/watch?v=My0HQ0QkGLQ&hd=1 ...og en bråta andre Eminem - Business www.youtube.com/watch?v=IdS3WVYr834 Denne liker jeg for seige drag. Jeg har ikke hørt noen andre bruke den. Rihanna S&M www.youtube.com/watch?v=KdS6HFQ_LUc Benny Benassi Satisfaction www.youtube.com/watch?v=vQPSwKk5cl0 Kan bli litt monoton eller noe og egner seg ikke helt for nær-døden-drag Darude - Sandstorm www.youtube.com/watch?v=PSYxT9GM0fQ To-tre korte pauser ellers jager den bra Modern Talking - Win the Race www.youtube.com/watch?v=pSs8pNXdCJM Lurer på hva naboene tror om meg... vet ikke helt hva jeg mener selv heller. Skal testes Manian - Welcome To The Club www.youtube.com/watch?v=2VIowekc9Sk Zombie Nation - Kernkraft 400 www.youtube.com/watch?v=z5LW07FTJbI Har trua på denne, skal teste til innesesongen Lady Gaga - Bad Romance www.youtube.com/watch?v=qrO4YZeyl0I Usikker Marilyn Manson vet ikke hvilke ennå Fight song? www.youtube.com/watch?v=9GFI6Rf-IkI Personal Jesus? www.youtube.com/watch?v=Rl6fyhZ0G5E Requiem for a Dream Lux Aeterna Full Orchestra www.youtube.com/watch?v=vl5McGN2L-E Veldig usikker, men det er noe potensiale i hvert fall ved ca 3:20 og ca 5 minutter. Tror nok den må mikses og klippes. Kanskje en annen versjon funker bedre. (Hvorfor anonym med et så bra spørsmål?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #6 Del Skrevet 29. september 2011 Takk! (Hvorfor anonym med et så bra spørsmål?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bartenina Skrevet 29. september 2011 #7 Del Skrevet 29. september 2011 Luca Turilli - I'm Alive Vangelis - Conquest Of Paradise (ikke løpesang, men styrkesang kanskje ) Helloween - If I Could Fly Paramore - Misery Business Machinae Supremacy - The Great Gianna Sisters, Sidstyler, Loot Burn Kill Repeat, Ghost...pluss mange fler Volbeat - Dead Man's Tongue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 29. september 2011 #8 Del Skrevet 29. september 2011 Det jeg hører på til vanlig, dvs. stort sett rock, tungrock og metal. Metallica, In Flames, Megadeth, Kiss, Hellacopters. Av en eller annen merkelig grunn må jeg høre på "Master of Puppets"-albumet til Metallica når jeg løper 4x4-intervall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #9 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg kunne ha delt spotifylista mi hvis jeg skjønte hvordan man gjorde det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aviale Skrevet 29. september 2011 #10 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg kunne ha delt spotifylista mi hvis jeg skjønte hvordan man gjorde det.. Du høyreklikker på lista di og velger "copy http link". Så limer du den inn der du vil Til TS: For en bra tråd! Jeg finner sjelden ny treningsmusikk, men har aldri tenkt på å poste en tråd her på kg. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #11 Del Skrevet 29. september 2011 Prøver jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aviale Skrevet 12. januar 2012 #12 Del Skrevet 12. januar 2012 Dytter denne, kanskje flere som trenger ny musikk til trening for tida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 13. januar 2012 #13 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg også trenger ny musikkinspirasjon til å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theana Skrevet 14. januar 2012 #14 Del Skrevet 14. januar 2012 Trenger tips! Det er så deilig å trene med BRA musikk De jeg hører på er Diddy P - Coming home Katy Perry- Firework Basshunter - I can walk on water Taio Cruz - Hangover Katy Perry - The one that got away Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 14. januar 2012 #15 Del Skrevet 14. januar 2012 Denne tråden likte jeg! Noen av mine favoritter om dagen er: Pleasurecraft - Carny We found love - Rihanna & Calvin Harris Avicii - Levels Avicii - Fade into darknes (vocal radio mix) Avicii & Sebastien Drums - My feelings for you (radio edit) The Knife - Heartbeats Martin Solveig - Hello (radio edit) Adele - Set fire to the rain (Thomas Gold Remix) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 14. januar 2012 #16 Del Skrevet 14. januar 2012 Denne tråden likte jeg! Noen av mine favoritter om dagen er: Pleasurecraft - Carny We found love - Rihanna & Calvin Harris Avicii - Levels Avicii - Fade into darknes (vocal radio mix) Avicii & Sebastien Drums - My feelings for you (radio edit) The Knife - Heartbeats Martin Solveig - Hello (radio edit) Adele - Set fire to the rain (Thomas Gold Remix) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rastl0s Skrevet 14. januar 2012 #17 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg er glad i å trene til: Rap/hip hop Dance Hard rock/metal/punkrock/goth eller hva det skal kalles... Eksempler: 30 sec to mars http://www.youtube.com/watch?v=Zcps2fJKuAI&feature=related (helt legendarisk) flo rida http://www.youtube.com/watch?v=xScsmPyspLg&feature=BFa&list=FLgXOnaX21w16uGAP7EsK8Cg&lf=mh_lolz drake http://www.youtube.com/watch?v=FGEYTOyP-WQ&feature=BFa&list=FLgXOnaX21w16uGAP7EsK8Cg&lf=mh_lolz drain sth http://www.youtube.com/watch?v=EVtBRO_FxYQ&feature=BFa&list=FLgXOnaX21w16uGAP7EsK8Cg&lf=mh_lolz (fant denne i går... Fytti helvete så bra den er) http://www.youtube.com/watch?v=qX8erLf0jTM&feature=BFa&list=FLgXOnaX21w16uGAP7EsK8Cg&lf=mh_lolz lil twist http://www.youtube.com/watch?v=rf3NufAUQ5I&feature=BFa&list=FLgXOnaX21w16uGAP7EsK8Cg&lf=mh_lolz http://www.youtube.com/watch?v=MV_3Dpw-BRY&feature=BFa&list=FLgXOnaX21w16uGAP7EsK8Cg&lf=mh_lolz osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 14. januar 2012 #18 Del Skrevet 14. januar 2012 Her går det i alt fra Avicii! Kan ikke tenke meg noe annen musikk som får meg sååå gira som hans musikk! Love it!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 14. januar 2012 #19 Del Skrevet 14. januar 2012 David Guetta - Titanum Rihanna - Man Down Coconut Tree - Mohombi Get Back - Alexandra Stan International Love - Pitbull ft. Chris Brown Club Rocker - Inna Levels - Avicii Where Them Girls At - David Guetta ft. Nicki Minaj E.T - Katy Perry ft. Kanye West Who's That Chick - Rihanna Fix Me - Velvet Rock This Party - Bob Sinclair Stereo Love - Edward Maya Morning After Dark - Timberland Welcome To The Club - Manian Loco - Manian Sextasy - East Clubbers Riverside - Sidney Samson Stamp On The Ground - ItaloBrothers Push Push - Kat Deluna Break Your Heart - Taio Cruz I Like The Way - Eddy Wata Club Can't Handle Me - Flo Rida ft. David Guetta La Perla - Kobojsarna Memories - David Guetta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #20 Del Skrevet 14. januar 2012 Volbeat og AC/DC for det meste her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå