Gå til innhold

Han sjekket meg opp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har treffet en mann ute to helger på rad,og han har vært veldig "på" meg begge gangene. Jeg mannet meg opp og sendte en sms til ham, der jeg spurte hvordan det gikk osv. Han sa han husket ingenting fra helga, og at han hadde snakket til meg visste han ikke :(

Hva er dette? Hvorfor nektet han? Han såg ikke full ut,og han spurte meg tilogmed på kino..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sånn kan det gå. jeg har klart å bli kjent med ei jente. vi møttes flere helger på rad i følge henne, men jeg husker ikke det. det har ei vennine gjort med meg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har opplevd det samme selv. Vært så full at jeg ikke husker gutter jeg visstnok har pratet masse med på byn (ifølge vennene mine jeg var ute med), må ha gitt bort hele navnet mitt også - siden flere av de senere legger meg til på facebook... uten at jeg har peiling på hvem de er.

Sånn er det. Jeg virker heller ikke så full. Men fullstendig blank dagen etter. Ikke noe jeg er stolt av forresten...

Nytteløst å prøve å sjekke meg opp på byn i hvert fall!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke mer enn fire-fem øl i kroppen før jeg begynner å glemme mye detaljer. Det har noe med at jeg slutter å tenke, kobler hjernen helt ut og bare lever i nuet. Det er en fantastisk deilig følelse, men også fantastisk irriterende i ettertid, da jeg ikke husker så mye.

Dermed er det mange som kommenterer "Husker du ikke det? Du var jo ikke i nærheten av full!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...