Gå til innhold

Noe merkelig rart

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke lesing for sarte sjeler...

Here goes: Jeg satt på do og gjorde både nr. 1 og nr. 2. Da jeg var ferdig tittet jeg ved en tilfeldighet i doskåla, og der fikk jeg et lite sjokk!

Det jeg fant, litt lengre framme i doskåla enn der bommelommen havner, var en hvit, rund avlang dings, omtrent på størrelse med en stor sigar! Jeg måtte jo ta den opp. Den var helt hvit, og luktet ikke noe. Ikke annet enn bittelitt sånn at man skjønner hvor den kom ifra. ;) Den var "kveilet" fint som et tau på en måte, og jeg fikk jo hetta fordi jeg trodde det var orm eller noe. Men det var det ikke! Jeg kunne derimot "rulle" den ut til det ble en stooor flate! Som en hinne! Helt merkverdig!! Jeg kunne rive den i stykker, så den var ikke helt kompakt, men likevel, helt klart en sammenhengende hinne av noe slag!

Jeg bruker ikke tampong, er ikke gravid, går ikke på p-piller, eller noe annet "rart". Jeg har ikke merket smerter fra underlivet, og etter min mening har jeg vært helt frisk "nedi der". Det er ikke tvil om at denne dingsen kom ut av meg, og ut av rumpa kunne den da ikke ha kommet, for da ville den jo båret preg av det i kulør....

Jeg spurte en venninne. Hun skjønte heller ingen verdens ting, men lurte på om det kanskje kunne ha vært en vanncyste eller noe som det var gått hull på, og så at hinnen kom ut? :forvirret:

Jeg aner ikke! Skjønner ingenting! Jeg er ikke redd for at det kan være noe galt, bare fryktelig nysgjerrig på hva dette kan være for noe!

Noen som har peiling?

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har hørt om at det av og til kan skje at det kommer ut geleaktige klumper ut, det er en slags utflod (vaginaens måte å rense ut "uhumskheter" på). Men aldri har jeg hørt om at de er så store. Men antakelig bare det, siden du er frisk på alle måter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det første jeg tenker på er en kondomrest...? Eller kan det være noe du har spist, som ikke er fordøyelig, har et minne fra barndommen om at jeg svelget en leke en gang. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke lesing for sarte sjeler...

Here goes: Jeg satt på do og gjorde både nr. 1 og nr. 2. Da jeg var ferdig tittet jeg ved en tilfeldighet i doskåla, og der fikk jeg et lite sjokk!

Det jeg fant, litt lengre framme i doskåla enn der bommelommen havner, var en hvit, rund avlang dings, omtrent på størrelse med en stor sigar! Jeg måtte jo ta den opp. Den var helt hvit, og luktet ikke noe. Ikke annet enn bittelitt sånn at man skjønner hvor den kom ifra. ;) Den var "kveilet" fint som et tau på en måte, og jeg fikk jo hetta fordi jeg trodde det var orm eller noe. Men det var det ikke! Jeg kunne derimot "rulle" den ut til det ble en stooor flate! Som en hinne! Helt merkverdig!! Jeg kunne rive den i stykker, så den var ikke helt kompakt, men likevel, helt klart en sammenhengende hinne av noe slag!

Jeg bruker ikke tampong, er ikke gravid, går ikke på p-piller, eller noe annet "rart". Jeg har ikke merket smerter fra underlivet, og etter min mening har jeg vært helt frisk "nedi der". Det er ikke tvil om at denne dingsen kom ut av meg, og ut av rumpa kunne den da ikke ha kommet, for da ville den jo båret preg av det i kulør....

Jeg spurte en venninne. Hun skjønte heller ingen verdens ting, men lurte på om det kanskje kunne ha vært en vanncyste eller noe som det var gått hull på, og så at hinnen kom ut? :forvirret:

Jeg aner ikke! Skjønner ingenting! Jeg er ikke redd for at det kan være noe galt, bare fryktelig nysgjerrig på hva dette kan være for noe!

Noen som har peiling?

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt noe sånnt. Men hadde jeg vært deg, da ville jeg legge denne "saken" i posen og gikk rett og slett til legen. Det er bare dem som kan gi deg sikrere svar event. sendt til undersøkelsen i tilfellet noe mistenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener jeg har lest om noe ligende før, og at det viste seg å være livmorslimhinne.

Ja det kan være, hos noen klumper den seg og skilles ikke ut med mensen slik at den kan komme ut senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livmorslimhinne ja.. Kanskje det! Skal den ut sånn den da liksom? :klo: Det er ikke tampongrester, kondomrester, klumpete utflod, og jeg har heller ikke tatt noen stikkpiller. Og jeg er helt sikker på at den kom ut av skjeden min der og da ja!

Den er egentlig ganske vakker! :fnise: I mangel på et bedre ord. Fint sammenkveilet som et tau, og når jeg rullet den ut ble det en stor, fin hinne! Er fasinert enda jeg! :) Kunne jo ikke kaste noe så spesielt, så jeg puttet den i en plasteske og la den i kjøleskapet! :fnise: Fastlegen skal få noe å bryne seg på ved neste besøk ja! (Hvis ikke han ler seg ihel da.. :rodme: )

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.S Jeg skal ha mensen om 3-4 dager forresten. Kan det likevel være livmorslimhinnen da?

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...