Gå til innhold

Bidrag

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Brunhilde
Han kan vel ikke blande de andre barna sine inn i dette? Kravet om bidrag blir jo framsatt av forskjellige mødre. Vi har jo også felles barn, men mannen min får jo ikke senket bidragsbeløpet av den grunn, det skulle jo også bare mangle...

Selvfølgelig har det noe å si. Det er trygdekontoret til det eldste barnet som behandler bidragssaker, og ALLE barn skal telle med når bidrag fastsettes. Så selvfølgelig skal mannen din ha bidraget satt ned hvis deres fellesbarn er født etter at bidraget er fastsatt. DET skulle bare mangle...

Jeg har ingen grunn til å ikke tro på det du skriver. Hvor vil du med dette?

Og har det egentlig noe med saken å gjøre? :lol:

Jeg fikk bare inntrykk av at du mente at jeg, i likhet med bidragsmottaker i "ditt tilfelle", ikke oppga rett samvær. Beklager hvis jeg overreagerte... OK? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kgblunk: Helt ok for meg. Beklager hvis jeg skrev noe uklart.

Nå har vi iallefall vært i kontakt med trygdekontoret. Rart de ikke nevnte dette med felles barn født etter...Men det skal vi se på en gang til. Takk for tipset. Er nok en del som fortsatt er i gråsonen for de på Trygdekontoret også.

Vi har som sagt fått folk rundt oss til å bekrefte vår versjon, og fikk kredit for det. Har du prøvd dette? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...