Gjest Gjest Skrevet 28. september 2011 #1 Del Skrevet 28. september 2011 Ingen liker meg her inne ... ! Føler meg så ensom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest evo6 Skrevet 28. september 2011 #2 Del Skrevet 28. september 2011 det for noe tull og si da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjord Skrevet 28. september 2011 #3 Del Skrevet 28. september 2011 Skjønner litt hva du mener,men du må ikke være hårsår på kommentarer.Dette er et diskusjonsforum,ergo er det helt ok å være uenig.Slenger noen usaklige kommentarer til deg er det bare å overse det,ellers er det nok ingen som legger noe vondt hva de skriver til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 28. september 2011 #4 Del Skrevet 28. september 2011 "Gjest_Gjest*" er jo så anonym som det går an å bli da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 28. september 2011 #5 Del Skrevet 28. september 2011 til ts: få på et nick slik at folk kjenner deg igjen. kanskje du finner ut at du er likt allikevel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #6 Del Skrevet 30. september 2011 Nei, det er ingen som liker meg fordi om ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 30. september 2011 #7 Del Skrevet 30. september 2011 Nei, det er ingen som liker meg fordi om ... Et nick er ikke å gjemme seg bak AB. Det er så og si samme greia som med å være gjest. Ingen kjenner deg igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marregutt Skrevet 30. september 2011 #8 Del Skrevet 30. september 2011 Ingen liker meg her inne ... ! Føler meg så ensom Hvis det er du jeg snakket med før i dag, så kan jeg ærlig innrømme at jeg ikke har et supert inntrykk av deg. Men skaff deg en profil, så kanskje det endres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #9 Del Skrevet 30. september 2011 Hvis det er du jeg snakket med før i dag, så kan jeg ærlig innrømme at jeg ikke har et supert inntrykk av deg. Men skaff deg en profil, så kanskje det endres Nei, det kan ikke vært meg du pratet med, for jeg kom ikke på før midnatt ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marregutt Skrevet 30. september 2011 #10 Del Skrevet 30. september 2011 Nei, det kan ikke vært meg du pratet med, for jeg kom ikke på før midnatt ... Ikke deg jeg siktet til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2011 #11 Del Skrevet 30. september 2011 Hvis det er du jeg snakket med før i dag, så kan jeg ærlig innrømme at jeg ikke har et supert inntrykk av deg. Men skaff deg en profil, så kanskje det endres Nei, Marregutt, du har snakket med minst to andre gjester i minst to forskjellige tråder, og en av dem var meg. Og grunnen til den reaksjonen du møtte av oss var din feilbruk av forumet og spamming av tråder med utenomsnakk.Sånt blir dårlig likt. Det "fenomenet" der er forøvriog også tatt opp inne på Ros og Ris, av noen andre igjen. TS er en helt annen gjest, og jeg vet ikke grunnen til at h*n føler seg dårlig likt,- men kan si at tonen her inne på KG er ikke så pen og hyggelig alltid. Og som andre sier, når du er gjest er folk mer tilbøyelig til å være breial i kjeften til deg, siden de ikke opplever at de trenger å forholde seg til deg personlig over noe tid.Da er sperrene mindre for å bli ufin. Det er også en gjeng på KG som ikke liker de som vil være mest mulig anonym, og derfor agerer ut mot oss som vil fortsette å være dette. Så mitt råd er: Ikke ta det personlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #12 Del Skrevet 30. september 2011 Ikke deg jeg siktet til Åja, men det er jeg som startet denne tråden som gjenst, også logget jeg meg på og svarte som AB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2011 #13 Del Skrevet 30. september 2011 Hvis det er du jeg snakket med før i dag, så kan jeg ærlig innrømme at jeg ikke har et supert inntrykk av deg. Men skaff deg en profil, så kanskje det endres Den ene tråden postet du i feil kategori, og den andre misbrukte du. Det var grunnen. Ikke at vi andre trenger profiler her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marregutt Skrevet 30. september 2011 #14 Del Skrevet 30. september 2011 Nei, Marregutt, du har snakket med minst to andre gjester i minst to forskjellige tråder, og en av dem var meg. Og grunnen til den reaksjonen du møtte av oss var din feilbruk av forumet og spamming av tråder med utenomsnakk.Sånt blir dårlig likt. Det "fenomenet" der er forøvriog også tatt opp inne på Ros og Ris, av noen andre igjen. TS er en helt annen gjest, og jeg vet ikke grunnen til at h*n føler seg dårlig likt,- men kan si at tonen her inne på KG er ikke så pen og hyggelig alltid. Og som andre sier, når du er gjest er folk mer tilbøyelig til å være breial i kjeften til deg, siden de ikke opplever at de trenger å forholde seg til deg personlig over noe tid.Da er sperrene mindre for å bli ufin. Det er også en gjeng på KG som ikke liker de som vil være mest mulig anonym, og derfor agerer ut mot oss som vil fortsette å være dette. Så mitt råd er: Ikke ta det personlig. Du må gjerne kalle det feilbruk av forumet, jeg er uenig. Da er det to gjester jeg ikke helt har sansen for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feministene Skrevet 30. september 2011 #15 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg liker ingen av dere.. løstøs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marregutt Skrevet 30. september 2011 #16 Del Skrevet 30. september 2011 Den ene tråden postet du i feil kategori, og den andre misbrukte du. Det var grunnen. Ikke at vi andre trenger profiler her. Den er ikke postet i feil kategori, og den er ikke misbrukt heller. Du er en skikkelig vriompeis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2011 #17 Del Skrevet 30. september 2011 Åja, men det er jeg som startet denne tråden som gjenst, også logget jeg meg på og svarte som AB Mitt råd til deg er altså: Ta det ikke personlig. Folk her inne liker ofte ikke at folk er AB. Noen fordi AB ofte er breiale i kjeften og poster anonymt for å slenge dritt anonymt til folk, og andre fordi de blri forvirret og ikke vet hvem av oss de snakker med. Så det er litt "stigmatisert" å være både Gjest og AB. Folk har forhåndsdømt oss litt. Da må man være tykkhudet og la det prelle av. Jeg trodde mange var imot meg en lang stund pga tøff stil i trådene, til noen en dag sa til meg "Men dine innlegg liker vi!" Jeg bare opplevde det ikke sånn det jeg satt og diskuterte med bastante brukere , at det var andre på siden som leste i trådene men som holdt seg taus, -men som ikke var uenig eller hadde imot meg på noen måter. Noen ganger trykker også folk pluss på det man skriver. Så ikke mist motet om du kanskje har fått et skjevt inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 30. september 2011 #18 Del Skrevet 30. september 2011 Der er ikke det at folk er slemme mot meg eller noe, for jeg er snill som dagen er lang men det virker som om ingen gidder å bry seg med det jeg skriver - om jeg svarer som AB eller bruker eller gjest ... Det virker som om tråden stopper helt opp hver gang jeg ytrer noen ... Jeg er nok overfølsom, men takk for alle svar og tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 30. september 2011 #19 Del Skrevet 30. september 2011 Jepp, ingen liker deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LexSuperior Skrevet 30. september 2011 #20 Del Skrevet 30. september 2011 Jepp, ingen liker deg Hva er poenget med å si det da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå