Gå til innhold

Hotmailen har fått ny drakt


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hva dere mener m et ekstra-klikk??? Etter at jeg har logget på får jeg jo med én gang beskjed om nye meldinger....og nå skiller den jo mellom meldinger fra mine kontakter og andre ting....Den gjorde ikke det før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke hva dere mener m et ekstra-klikk??? Etter at jeg har logget på får jeg jo med én gang beskjed om nye meldinger....og nå skiller den jo mellom meldinger fra mine kontakter og andre ting....Den gjorde ikke det før!

Jeg får kun beskjed om jeg har fått mailer fra mine kontakter jeg, ikke om jeg har fått andre mailer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får kun beskjed om jeg har fått mailer fra mine kontakter jeg, ikke om jeg har fått andre mailer....

Njaaa... Stemmer visst det.....Mente vel egentlig at det er viktigst å få beskjed om mail fra egne kontakter!!!

På msn får jeg oxo beskjed om hvem mailen er fra. Har man gjort det før??? Husker ikke!!! Har vært så lenge uten msn, men fått den iorden nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Popelka ulogget

Har ikke noe å klage på, bortsett fra en ting: teksten forsvinner ofte idet jeg trykker "send"! Ikke kult å sende tomme meldinger, da! Skjønner ikke hvorfor hotmailen oppfører seg sånn plutselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe å klage på' date=' bortsett fra en ting: teksten forsvinner ofte idet jeg trykker "send"! Ikke kult å sende tomme meldinger, da! Skjønner ikke hvorfor hotmailen oppfører seg sånn plutselig![/quote']

Dette har jeg opplevd flere ganger også, men det skjer alltid når ikke den øverste linjen hvor man kan bestemme font, farge o.s.v. ikke vises. Klikker da alltid på Tilbake-knappen i browseren, for så å klikke Frem-knappen igjen, så vises den. Og man kan skrive uten at teksten forsvinner når man skal sende. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...