Gjest care Skrevet 3. desember 2003 #1 Skrevet 3. desember 2003 :o Jeg roter med å finne frem :o Klarer ikke få oversikt. Er det jeg som begynner å bli gammel og ikke klarer å omstille meg, eller er oversikten bare ny og uvant....eller rotete......?
Madison Skrevet 3. desember 2003 #2 Skrevet 3. desember 2003 Jeg er ikke gammel, og syns den var rotete :-?
Nilma Skrevet 3. desember 2003 #3 Skrevet 3. desember 2003 Enig, det nye opplegget var forferdelig rotete!
Gjest care Skrevet 3. desember 2003 #4 Skrevet 3. desember 2003 Jippi, da er jeg vaffal ikke blitt for gammel
chimp Skrevet 3. desember 2003 #5 Skrevet 3. desember 2003 Njaaaa, rota litt og fant ut litt.....og jeg er jo innmari gammel......
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #6 Skrevet 3. desember 2003 Jeg synes det er veldig irriterende! Jeg synes det var greiere å komme rett inn på innboksen, og så får jeg alltid beskjed om nye mail. MEn selve oppsettet er "penere" på en måte.... Står mer i stil de nye Microsoft-oppsettene... MEn jeg mener at det er blitt mer rotete. Jeg er ikke interessert i all reklamen og alt det andre rundt, men det er kanskje slikt man må regne med når man bruekr et slikt "gratis"-program...
Chantique Skrevet 3. desember 2003 #7 Skrevet 3. desember 2003 Køla litt for å finne fram ja, men det gikk da etterhvert !
Gjest Kira Skrevet 3. desember 2003 #8 Skrevet 3. desember 2003 Jeg satt bokstavlig talt sånn ":o". Likte bedre den gamle.
Gjest Joanna Skrevet 3. desember 2003 #9 Skrevet 3. desember 2003 Likte bedre den nye! Man venner seg til alt, folkens! :blunke:
Catzy Skrevet 3. desember 2003 #10 Skrevet 3. desember 2003 Nytt design likner mer på XP og Microsofts nye grafiske profil. Det tar opp elementer fra Exchange sin webmail-løsning, som jeg synes er superhot. Synes det nye designet er utrolig mye mer stilig og brukervennlig enn det gamle. Men så liker jeg å finne ut av nye løsninger, da. Gi det 2 dager, og dere takler det helt fint. Akkurat som hver gang KG blir oppdatert. Masse syting i en uke, og så har alle skjønt hva som er nytt og forbedret, og synes det er greit. Catzy
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 3. desember 2003 #12 Skrevet 3. desember 2003 Herregud så mye sutring, det nye designet til Hotmail er jo kjempestilig.
Midnattsol Skrevet 3. desember 2003 #13 Skrevet 3. desember 2003 Hmm..det var vel ok det, var det ikke? Fant fram jeg.
Gjest care Skrevet 3. desember 2003 #14 Skrevet 3. desember 2003 Joda, alt er bare en vanesak. :-? *hilsen en sutrete kjærring* :blunke:
iingvild Skrevet 4. desember 2003 #15 Skrevet 4. desember 2003 Går jo ann å sjekke hotmail i outlook også, om en bruker samme data hver gang, da blir det ennå enklere.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 4. desember 2003 #16 Skrevet 4. desember 2003 Jeg liker det. Endelig slipper jeg å endre fonter hver gang jeg skal skrive ny melding! *Dalwhinnie liker ikke times new roman*
Tjorven Skrevet 4. desember 2003 #17 Skrevet 4. desember 2003 Jeg synes selve designer på nye Hotmail er veldig bra, men jeg sliter veldig med å finne frem. Bl.a. får man ikke lenger noen overiskt på førstesiden hvor mange nye mailer man har fått...det står kun hvor mange nye mailer fra kontaktene man har fått. Dette er skikkelig irriterende.
Gjest care Skrevet 4. desember 2003 #18 Skrevet 4. desember 2003 Jeg synes selve designer på nye Hotmail er veldig bra, men jeg sliter veldig med å finne frem. Bl.a. får man ikke lenger noen overiskt på førstesiden hvor mange nye mailer man har fått...det står kun hvor mange nye mailer fra kontaktene man har fått. Dette er skikkelig irriterende. Ja akkurat slik er det for meg og. Designet er bra, men brukervennligheten er det dårligerer med. Men nå får vi vel slutte å sutre :blunke:
Tjorven Skrevet 4. desember 2003 #19 Skrevet 4. desember 2003 Ja akkurat slik er det for meg og. Designet er bra' date=' men brukervennligheten er det dårligerer med. Men nå får vi vel slutte å sutre :blunke:[/quote'] Det er jo bare en liten vane-sak også. Er så vant til at det var lettvindt, men nå er det et klikk til for å få det like lettvindt....
~sikka~ Skrevet 4. desember 2003 #20 Skrevet 4. desember 2003 Jeg vil også sutre litt .... liker mye bedre å komme rett inn i inboksen.... men blir vel vant til det snart. :blunke:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå