Gå til innhold

Hotmailen har fått ny drakt

Fremhevede innlegg

Skrevet

:o Jeg roter med å finne frem :o Klarer ikke få oversikt. Er det jeg som begynner å bli gammel og ikke klarer å omstille meg, eller er oversikten bare ny og uvant....eller rotete......? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke gammel, og syns den var rotete :-?

Skrevet

Enig, det nye opplegget var forferdelig rotete!

Skrevet

Njaaaa, rota litt og fant ut litt.....og jeg er jo innmari gammel...... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det er veldig irriterende! Jeg synes det var greiere å komme rett inn på innboksen, og så får jeg alltid beskjed om nye mail.

MEn selve oppsettet er "penere" på en måte.... Står mer i stil de nye Microsoft-oppsettene...

MEn jeg mener at det er blitt mer rotete. Jeg er ikke interessert i all reklamen og alt det andre rundt, men det er kanskje slikt man må regne med når man bruekr et slikt "gratis"-program...

Skrevet

Køla litt for å finne fram ja, men det gikk da etterhvert !

Skrevet

Jeg satt bokstavlig talt sånn ":o". Likte bedre den gamle.

Skrevet

Likte bedre den nye! Man venner seg til alt, folkens! :blunke:

Skrevet

Nytt design likner mer på XP og Microsofts nye grafiske profil. Det tar opp elementer fra Exchange sin webmail-løsning, som jeg synes er superhot. Synes det nye designet er utrolig mye mer stilig og brukervennlig enn det gamle. Men så liker jeg å finne ut av nye løsninger, da. ;)

Gi det 2 dager, og dere takler det helt fint. Akkurat som hver gang KG blir oppdatert. Masse syting i en uke, og så har alle skjønt hva som er nytt og forbedret, og synes det er greit.

Catzy

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Herregud så mye sutring, det nye designet til Hotmail er jo kjempestilig.

Skrevet

Hmm..det var vel ok det, var det ikke? Fant fram jeg.

Skrevet

Joda, alt er bare en vanesak. :-? *hilsen en sutrete kjærring* :blunke:

Skrevet

Går jo ann å sjekke hotmail i outlook også, om en bruker samme data hver gang, da blir det ennå enklere. :)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg liker det. Endelig slipper jeg å endre fonter hver gang jeg skal skrive ny melding! :tommelsmil:

*Dalwhinnie liker ikke times new roman*

Skrevet

Jeg synes selve designer på nye Hotmail er veldig bra, men jeg sliter veldig med å finne frem.

Bl.a. får man ikke lenger noen overiskt på førstesiden hvor mange nye mailer man har fått...det står kun hvor mange nye mailer fra kontaktene man har fått. Dette er skikkelig irriterende.

Skrevet
Jeg synes selve designer på nye Hotmail er veldig bra, men jeg sliter veldig med å finne frem.

Bl.a. får man ikke lenger noen overiskt på førstesiden hvor mange nye mailer man har fått...det står kun hvor mange nye mailer fra kontaktene man har fått. Dette er skikkelig irriterende.

Ja akkurat slik er det for meg og. Designet er bra, men brukervennligheten er det dårligerer med. Men nå får vi vel slutte å sutre :blunke:

Skrevet
Ja akkurat slik er det for meg og. Designet er bra' date=' men brukervennligheten er det dårligerer med. Men nå får vi vel slutte å sutre :blunke:[/quote']

:Nikke: Det er jo bare en liten vane-sak også. Er så vant til at det var lettvindt, men nå er det et klikk til for å få det like lettvindt....

Skrevet

Jeg vil også sutre litt :P .... liker mye bedre å komme rett inn i inboksen.... men blir vel vant til det snart. :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...