Gå til innhold

Goldman Sachs styrer verden.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her var det mange nazister, gitt.

I så tilfelle er det mange av dem der ute. Hundretusener av dem har i snart en måned gjort opprør i New York og andre amerikanske byer, og opprøret vokser med stor fart og sprer seg nå til London, Paris og Frankfurt.

Så disse infantile hersketenikkene kan du stikke langt opp i ræva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Goldman

Du glemte "the committee of 300". Dette inkluderer den britiske og nederlandske kongelige familien http://en.wikipedia.org/wiki/Committee_of_300. Det er viktig å lese historie (ikke den man får servert på skolen selvfølgelig) for forstå hvordan eliten tenker, og hvilke planer de har lagt for oss "slaver". Anbefaler artikkelen om New Eugenics and the Rise of the Global Scientific Dictatorship:

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=20028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

For de av dere med interesse så drar jeg frem denne tråden igjen. Nylig så jeg dokumentaren "Inside job" på svensk tv, som er fokusert på finanskrisen i USA 2007-2009. Jeg vet fra tidligere hvordan GS har jobbet og fungert i finanssektoren, og dette ble en bekreftelse på hva mine antagelser var om storbanken. Det er mildt sagt skremmende å få med seg hvordan Obama-administrasjonen er infiltrert med eks. Goldman Sachs-ansatte. Spesielt Henry Paulson har tatt godt for seg under disse årene. Hvordan ingen ledere i GS ikke ble tiltalt etter krisen er uforståelig etter å ha sett denne dokumentaren (det samme gjelder en del andre aktører). Det ble i tillegg også fokus på en del universitets professorer som helt klart fremstod som korrumperte. I det hele så gå dokumentaren inntrykk av at USA i svært stor grad er styrt av høyt profilerte folk i finanssektoren. Hvordan man kunne handle subprime-lån, CDO`s og CFD`s som ikke var og er blitt regulert. At grådigheten blant lederne i finanssektoren er helt enorm kan man ikke stikke under en stol etter å ha sett dette. Under flere intervjuer stiller man såpass kompromitterende spørsmål at intervjuobjektet blir provosert, vil ikke svare eller vil avslutte intervjuet. Da fremsto dokumentaren som utrolig spissformulert og reell. Den ble også prisbelønnet i Cannes og med en Oscar. Det er ihvertfall godt å vite at noen vet hva som foregår blant lobbyister i USA og at det blir dokumentert, men det å virkelig komme denne ukulturen til livs kan bli verre. Det virker som om fremgangsmåtene til GS og andre bare er akseptert, på tross av protestene utenfor Wall Street i det siste. Maktspillet som foregår i USA med type finanssektor-inflatering og veksler til hvordan Putin regjerer i Russland er for meg veldig spesielt i en ellers så demokratisk verden.

Inside job

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de av dere med interesse så drar jeg frem denne tråden igjen. Nylig så jeg dokumentaren "Inside job" på svensk tv, som er fokusert på finanskrisen i USA 2007-2009. Jeg vet fra tidligere hvordan GS har jobbet og fungert i finanssektoren, og dette ble en bekreftelse på hva mine antagelser var om storbanken. Det er mildt sagt skremmende å få med seg hvordan Obama-administrasjonen er infiltrert med eks. Goldman Sachs-ansatte. Spesielt Henry Paulson har tatt godt for seg under disse årene. Hvordan ingen ledere i GS ikke ble tiltalt etter krisen er uforståelig etter å ha sett denne dokumentaren (det samme gjelder en del andre aktører). Det ble i tillegg også fokus på en del universitets professorer som helt klart fremstod som korrumperte. I det hele så gå dokumentaren inntrykk av at USA i svært stor grad er styrt av høyt profilerte folk i finanssektoren. Hvordan man kunne handle subprime-lån, CDO`s og CFD`s som ikke var og er blitt regulert. At grådigheten blant lederne i finanssektoren er helt enorm kan man ikke stikke under en stol etter å ha sett dette. Under flere intervjuer stiller man såpass kompromitterende spørsmål at intervjuobjektet blir provosert, vil ikke svare eller vil avslutte intervjuet. Da fremsto dokumentaren som utrolig spissformulert og reell. Den ble også prisbelønnet i Cannes og med en Oscar. Det er ihvertfall godt å vite at noen vet hva som foregår blant lobbyister i USA og at det blir dokumentert, men det å virkelig komme denne ukulturen til livs kan bli verre. Det virker som om fremgangsmåtene til GS og andre bare er akseptert, på tross av protestene utenfor Wall Street i det siste. Maktspillet som foregår i USA med type finanssektor-inflatering og veksler til hvordan Putin regjerer i Russland er for meg veldig spesielt i en ellers så demokratisk verden.

Inside job

Bortkastet energi. Blant brukerne her på forumet er VG, Dagbladet og Wikipedia eneleverandør av sannheten.

Dine advarsler faller således på stengrunn. Du må rett og slett innrømme dem retten til å bære konsekvensen av sine oppfatninger.

Konsentrer deg heller om å hjelpe andre dissidenter til å forberede seg på og klare seg gjennom den kommende krisen. Det er uansett nok å gjøre om man vil overleve de neste årene.

Lykke til for deg og dine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...