Gå til innhold

Ap-ordfører siktet i overgrepssak


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kom jo som et sjokk ....(ironi)

Jeg vil bare presisere at dette IKKE betyr at alle AP ordførere er overgripere .

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at en FRP-politiker kjøpte massasje er jo en mye større skandale enn at en AP-ordfører voldtok ei mindreårig jente (ironi). Denne saken blir nok glemt om en uke dessverre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Raggsokk

Var det han du trodde det var? Husker i den andre tråden ble nevnt et annet parti.

Når man bor på bygda får man vite slikt sladder fortere enn svint. Så jada, det var riktig. Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekulasjon? Jeg sier at ordføreren er uskyldig til det motsatte er bevist. Det er synd og skam om jenta lyver eller om det er sant, men poenget er at det vet vi ikke ennå!

Såpass må man da kunne skrive eller?

Kan man ikke skrive om ting som har skjedd tidligere i forbindelse med denne jenta?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen spekulerer her inne så er det vel de som sier at hun ble voldtatt osv. Det er kun en anmeldelse, han er ikke dømt for noe som helst. Det kan være oppspinn, og det kan være sant. Å si noe som kan tolkes i den ene eller andre retningen er spekulasjoner!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom jo som et sjokk ....(ironi)

Jeg vil bare presisere at dette IKKE betyr at alle AP ordførere er overgripere .

Men det kan nok være et kraftig bevis for at AP generelt har en kultur for slikt og at det neppe er siste gangen slike siktelser med slikt grusomt innhold treffer en AP politiker.

Du kan ihvertfall ikke si at det er tilfeldig at det er en AP politiker?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det ikke tilfeldig?

Det er jo ikke første gangen dette skjer en AP politiker, og vi vet jo at AP har veldig mye machotankegang med sterk støtte i fagbevegelsen og industrien hvor mye jævelskap mot kvinner skjer. Det er noe å tenke på for AP, og de bør nok helt klart ta en skikkelig oppvask for å rydde opp i ukulturen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke første gangen dette skjer en AP politiker, og vi vet jo at AP har veldig mye machotankegang med sterk støtte i fagbevegelsen og industrien hvor mye jævelskap mot kvinner skjer. Det er noe å tenke på for AP, og de bør nok helt klart ta en skikkelig oppvask for å rydde opp i ukulturen.

Saklig og konstruktivt fra en FrP-er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man bor på bygda får man vite slikt sladder fortere enn svint. Så jada, det var riktig. Dessverre.

Vet du skrev i den låste tråden at du håpet navn og bilde ble offentliggjort hvis det var sant (referert etter hukommelsen). Nå fortjener jo denne ordføreren (akkurat som Hoksrud, for den del) en etterforskning med konklusjon på om det han er anklaget for faktisk er riktig eller ikke.

Jeg mener i alle fall det var like greit at navn ble offentliggjort av hensyn til alle spekulasjonene som har versert over hvilken person det er. Det var tross alt ikke mange personene å velge mellom, og saken har sikkert vært en belastning for alle mannlige ordførere i Gudbrandsdalen.

PS:

hvorfor setter enkelte her inne likhetstrekk mellom overgrep og voldtekt? Så vidt jeg har lest er det "seksuell omgang med mindreårige" vekommende er siktet for.

PPS:

jeg forsvarer ikke overgrep av noe slag.

Endret av Spinell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men det kan nok være et kraftig bevis for at AP generelt har en kultur for slikt og at det neppe er siste gangen slike siktelser med slikt grusomt innhold treffer en AP politiker.

Du kan ihvertfall ikke si at det er tilfeldig at det er en AP politiker?

Jo jeg tror det er tilfeldig , jeg er FrP politiker. Jeg kjenner mange politikere fra alle partier . Folk er ikke partiet sitt. Det finnes drittsekker overalt .

Jeg tror heller ikke det er bevis for at AP har kultur for slikt .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden. Blir det ansett som, spekulasjon om man sier at han kan være uskyldig og derfor slettet eller misforstår jeg?

Øygard stiller seg uforstående til siktelsen og sier han ikke har begått disse handlingene. Han er nå sykemeldt på grunn av en akutt smertelidelse, sier Larsen.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10030239

Så, jo han kan faktisk være uskyldig. Han er ikke dømt heller og vi vet ikke hva de har av bevis, men jeg velger nå å tolke det slik at de har ikke vantette bevis og han er ikke tatt på fersken. Ellers hadde han vel ikke stilt seg uforståelig til siktelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden. Blir det ansett som, spekulasjon om man sier at han kan være uskyldig og derfor slettet eller misforstår jeg?

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10030239

Så, jo han kan faktisk være uskyldig. Han er ikke dømt heller og vi vet ikke hva de har av bevis, men jeg velger nå å tolke det slik at de har ikke vantette bevis og han er ikke tatt på fersken. Ellers hadde han vel ikke stilt seg uforståelig til siktelsen.

Det er vel ikke uvanlig at man går ut og stiller seg uforstående til alvorlige anklager?

Jeg synes det er litt usmakelig av ham og velge å offentliggjøre hans identitet da det kan virke veldig offensivt og truende på den mindreårige jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...