AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #1 Del Skrevet 27. september 2011 med kjæresten og en annen mann. Kjenner sånn i ettertid at det plager meg at typen min ikke blir det spor sjalu på den andre mannen. Faen ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 27. september 2011 #2 Del Skrevet 27. september 2011 Hvordan hqadde du håpet han skulle reagere da? Jeg ser liksom for meg at det kun er i forhold der man ikke er sjalu at trekant kan fungere..? Det måtte jo vært ille om han hadde blitt sjalu i ettertid vel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanselot Skrevet 27. september 2011 #3 Del Skrevet 27. september 2011 Han syns vel sikkert det var deilig da? Eller kanskje han egentlig liker menn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmaline Skrevet 27. september 2011 #4 Del Skrevet 27. september 2011 Nei, noen blir aldri fornøyd! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henkie Skrevet 27. september 2011 #5 Del Skrevet 27. september 2011 med kjæresten og en annen mann. Kjenner sånn i ettertid at det plager meg at typen min ikke blir det spor sjalu på den andre mannen. Faen ass! At det plager deg at han ikke er sjalu??? Du ønsker altså å gjøre kjæresten din sjalu? Lykke til i forholdet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nissejenta Skrevet 27. september 2011 #6 Del Skrevet 27. september 2011 Vær glad for at du har en kjæreste som ikke er sjalu du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2011 #7 Del Skrevet 27. september 2011 Ok. Synd det var forgjeves for deg da! Men det kan jo hende det er du som har grunn til å være sjalu. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå