nymfo88 Skrevet 10. oktober 2011 #41 Skrevet 10. oktober 2011 Ser det er flere her som ikke anbefaler Dell.. Men jeg skal ha stasjonær pc, hvordan er de der? Dell er ikke anbefalt fordi det er veldig DYRT i forhold til hva du får. Det er mye bedre å kjøpe en pc del for del og be f.eks komplett bygge den for deg, da får du MYE mer ut av pengene dine. Om du trenger hjelp med å lage en handleliste kan du lage en tråd her/ett nerde forum med budsjett og hva pc'en skal være til så får du hjelp.
*Sinnataggen* Skrevet 11. oktober 2011 #42 Skrevet 11. oktober 2011 Godt å høre , er jo du som kom med forslaget så regner med at du er enig med kjøpet da, men får litt mye motbør her.... Ingen pc-nerd heller, så regner med at den skal holde til mitt bruk. Tripper etter å få den hjem nå, men etter hva jeg kan se på min side å komplett.no er den fortsatt ikke sendt fra lageret.... Valgte du posten eller ... Hva het dem et eller annet som levering. Bruker alltid det andré valget. Men du kan ta en tlf til dem ang leveringstid. Pcen blir god og fin til ditt bruk, om du skulle bli missfornøyd bare pm meg. Ang deg som skal ha stasjoner, hør på nymfo. Hva skal du bruke den til og hva er ønsker og budsjett?
Isabell84 Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #43 Skrevet 11. oktober 2011 Valgte du posten eller ... Hva het dem et eller annet som levering. Bruker alltid det andré valget. Men du kan ta en tlf til dem ang leveringstid. Pcen blir god og fin til ditt bruk, om du skulle bli missfornøyd bare pm meg. Ang deg som skal ha stasjoner, hør på nymfo. Hva skal du bruke den til og hva er ønsker og budsjett? Valgte MyPack (Tollpost), regnet med at de var litt raskere enn vanlig postgang. Men regner vel egentlig med (og håper) at det kommer en melding iløpet av dagen om at jeg kan hente ut pakken på nærmeste Rimi. Takk igjen for all hjelp:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå