Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 27. september 2011 #21 Del Skrevet 27. september 2011 Katten har et poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 27. september 2011 #22 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg hadde aldri klart å blitt lykkelig i det forholdet samme hvor mye vi prøvde. Kunne aldri stolt på han igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 27. september 2011 #23 Del Skrevet 27. september 2011 Man trenger ikke å spørre på KG akkurat hva hun skal gjøre. Hive ham til helvete ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingunnk Skrevet 27. september 2011 #24 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg kan tilgi one night stands, men det skulle jeg ha visst om det. Forhold og mange,faste møter tror jeg ikke jeg kunne ha tilgitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 27. september 2011 #25 Del Skrevet 27. september 2011 aldri i livet om jeg ville tilgitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nabie Skrevet 27. september 2011 #26 Del Skrevet 27. september 2011 Absolutt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agg Skrevet 27. september 2011 #27 Del Skrevet 27. september 2011 Ville aldri tilgitt meg selv om jeg hadde tilgitt noe sånt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rayanne Skrevet 27. september 2011 #28 Del Skrevet 27. september 2011 Statistikken viser at de fleste svarer nei dersom de blir spurt om de vil fortsette forholdet etter utroskap, men den viser også at veldig mange tilgir utroskap dersom det faktisk skjer dem. Så dette er vel et av de hypotetiske spørsmålene det er minst poeng i å stille. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanny Skrevet 27. september 2011 #29 Del Skrevet 27. september 2011 Helt enig med Rayanne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jytte Skrevet 27. september 2011 #30 Del Skrevet 27. september 2011 Statistikken viser at de fleste svarer nei dersom de blir spurt om de vil fortsette forholdet etter utroskap, men den viser også at veldig mange tilgir utroskap dersom det faktisk skjer dem. Så dette er vel et av de hypotetiske spørsmålene det er minst poeng i å stille. Du har så rett .. ... det er utrolig lett å sitte her og dømme andre mennesker nedenom og hjem når man faktisk ikke aner hva som ligger bak de forskjellige historiene. Hvis jeg hadde hatt et godt familieliv med en mann som var min høyt elskede sjelevenn og far til mine barn så kunne jeg gått langt for å bevare ekteskapet. Den historien som ligger bak mange års ekteskap og samhold er ikke så lett å kaste overbord uten videre. Jeg kunne gått langt for å slippe å havne i samme situasjon som man daglig leser om på KG om problemer med stebarn, biomødre osv ... Det høres jo ut som et sant mareritt ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 27. september 2011 #31 Del Skrevet 27. september 2011 Ellers takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 27. september 2011 #32 Del Skrevet 27. september 2011 Tror ikke mange vil det nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agg Skrevet 27. september 2011 #33 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Du har så rett .. ... det er utrolig lett å sitte her og dømme andre mennesker nedenom og hjem når man faktisk ikke aner hva som ligger bak de forskjellige historiene. Hvis jeg hadde hatt et godt familieliv med en mann som var min høyt elskede sjelevenn og far til mine barn så kunne jeg gått langt for å bevare ekteskapet. Den historien som ligger bak mange års ekteskap og samhold er ikke så lett å kaste overbord uten videre. Jeg kunne gått langt for å slippe å havne i samme situasjon som man daglig leser om på KG om problemer med stebarn, biomødre osv ... Det høres jo ut som et sant mareritt ... Er forsåvidt helt enig i mye av innlegget ditt, men om vedkommende har vært utro i fem år, så tenker jeg at ektemannen her faktisk har kasta ekteskapet overbord allerede for lenge siden. Tenker hvordan jeg ville tatt denne situasjonen, og hadde min elskede gjort noe slikt ville jeg faktisk oppfatta det som om han ikke hadde noe respekt overfor meg eller det vi har hatt sammen. Jeg ville forsøkt å redde ting om det var snakk om en gang, og han viste at han oppriktig angret. Men når det er snakk om en periode på fem år og flere damer er det for meg et tegn på at mannen tenker på utroskap som greit, og det hadde ikke vært forenelig med mine verdier overhodet! Endret 27. september 2011 av Marla 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå