MAR123 Skrevet 26. september 2011 #1 Del Skrevet 26. september 2011 Nå skal jeg være sikkelig klissete her hvordan var deres første kjærlighet? For min del var det min største kjærlighet!! Hva med dere ? Er det sånn de sier med at den første er den beste, er nemlig forsatt med min ungdoms kjæreste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bundy Skrevet 26. september 2011 #2 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Nei, helt klart ikke. Var sammen med flere damer før jeg fant hun som var riktig, og som jeg følte meg komfortabel med, og virkelig turte å være meg selv med. Endret 26. september 2011 av bundy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 26. september 2011 #3 Del Skrevet 26. september 2011 Den var i hvertfall ikke den beste! Det er nåværende. Min første kjærlighet var bare rot. Men jeg lærte veldig mye av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lynxcinthiana Skrevet 26. september 2011 #4 Del Skrevet 26. september 2011 Bundy har alltid vært den rette for meg. Kjærleik ved første blikk. Aldri følt det sånn før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 26. september 2011 #5 Del Skrevet 26. september 2011 Er det lov til å si at jeg hadde flere "første", eller blir det for paradoksalt? Når jeg tenker første kjærlighet, tenker jeg på en måte på flere. Han fregnete gutten i klassen min på barneskolen, gutten på ungdomsskolen som tok jomfrudommen min, og han første jeg var i et "seriøst" forhold med. Hver av disse var i alle fall en helt ny opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 26. september 2011 #6 Del Skrevet 26. september 2011 Nå skal jeg være sikkelig klissete her hvordan var deres første kjærlighet? For min del var det min største kjærlighet!! Hva med dere ? Er det sånn de sier med at den første er den beste, er nemlig forsatt med min ungdoms kjæreste Snakker vi partner eller kjærlighet? Første partner var en katastrofe og lærte meg mye om å ikke tro på mennesker. Første kjærlighet lærte meg at følelser betyr ingenting, penger betyr alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #7 Del Skrevet 26. september 2011 Min første kjærlighet var heftig så lenge det varte. Vi var sammen et halvt år. Jeg var vell 13-14 år den gang. Det er det vondeste bruddet jeg noen gang har hatt. Jeg brukte 4 år på å komme over den gutten. Det var en godt kjærlighet, men desidert ikke den beste. Det jeg har med min kjære nå er den beste kjærligheten jeg har hatt, men en helt annen kjærlighet en den jeg hadde med min første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katarinaz Skrevet 26. september 2011 #8 Del Skrevet 26. september 2011 Min første kjærlighet kommer jeg aldri til å glemme! Det var herlig, og bruddet påførte meg en smerte jeg ikke trodde var mulig å få fra slike ting. Alle, inkludert meg, trodde det kom til å bli oss. Har hatt kjæreste etterpå, men det var absolutt ikke like bra. Vil ikke ha tilbake han første, men jeg tror at det jeg og min første kjærlighet hadde var noe helt spesielt, noe jeg aldri vil glemme! Det satte grunnlaget mitt for hva ekte kjærlighet er i hvert fall Nå håper jeg bare på å føle det jeg følte for han, for noen andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MAR123 Skrevet 26. september 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 26. september 2011 Snakker vi partner eller kjærlighet? Første partner var en katastrofe og lærte meg mye om å ikke tro på mennesker. Første kjærlighet lærte meg at følelser betyr ingenting, penger betyr alt! hehehe jasså penger betyr alt? Med første kjærlighet så tenker jeg på ditt første seriøse forholdet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MAR123 Skrevet 26. september 2011 Forfatter #10 Del Skrevet 26. september 2011 Er det lov til å si at jeg hadde flere "første", eller blir det for paradoksalt? Når jeg tenker første kjærlighet, tenker jeg på en måte på flere. Han fregnete gutten i klassen min på barneskolen, gutten på ungdomsskolen som tok jomfrudommen min, og han første jeg var i et "seriøst" forhold med. Hver av disse var i alle fall en helt ny opplevelse. ja det er sant. Kjærlighet på forskjellige måter Jeg tenker på den første du elsket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 26. september 2011 #11 Del Skrevet 26. september 2011 hehehe jasså penger betyr alt? Med første kjærlighet så tenker jeg på ditt første seriøse forholdet Ett seriøst forhold bør være nettopp det, seriøst. Det vil si at en vektlegger det praktiske minst like tungt som det emosjonelle. Noe har en lært av sine feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 26. september 2011 #12 Del Skrevet 26. september 2011 Altså, jeg var jo forelsket flere ganger før jeg traff min nåværende, men jeg vil påstå at han er min første og største kjærlighet. Det var han som tok møydommen min, han var den første jeg sa at jeg elsket og han er den eneste jeg vil dele livet mitt med. Han er den første jeg har følt slik for og han er den eneste jeg har følt meg 100% komfortabel med, så jeg tror svaret må være min forlovede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MAR123 Skrevet 26. september 2011 Forfatter #13 Del Skrevet 26. september 2011 Nå føler jeg nesten jeg går glipp av noe her altså dere Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har vært sammen med min første å eneste i sju år. Kan ikke tenke meg at jeg kan elske en annen men hvordan i h.. kan jeg vite det? Forvirrende å aldri ha prøvd ut noe annet (nå snakker vi kjæreste,ikke sex) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MAR123 Skrevet 26. september 2011 Forfatter #14 Del Skrevet 26. september 2011 Altså, jeg var jo forelsket flere ganger før jeg traff min nåværende, men jeg vil påstå at han er min første og største kjærlighet. Det var han som tok møydommen min, han var den første jeg sa at jeg elsket og han er den eneste jeg vil dele livet mitt med. Han er den første jeg har følt slik for og han er den eneste jeg har følt meg 100% komfortabel med, så jeg tror svaret må være min forlovede. fantastisk, her føles det akkurat det samme. Har klart vært forelsket flere ganger før han men ikke elsket, denne fyren skal bli far til mine barn (håper jeg) men føler det er mer ups and downs med ungdoms kjæreste, tiden man er mest rebell spør du meg, med både festing hormoner jenter gutter sex etc etc ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå