Gjest hogwash Skrevet 3. oktober 2011 #21 Skrevet 3. oktober 2011 ......Nettopp dette gjør det så fryktelig vanskelig for meg å finne gave til han!....... Show up naked, bring beer. Evn. tenk praktisk eller noe som går på strøm med knotter. 1
Gjest xyzæ Skrevet 3. oktober 2011 #22 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg kjøpte ett sølvarmbånd til min X, nå likte han jo slike ting men det ante ikke jeg når jeg ga det til han i julegave rett etter vi ble sammen,han gikk med den hele tiden vi var sammen - men der hadde jeg nok bare flaks, for han jeg var sammen med etterpå kunne jeg aldri ha kjøpt smykke til, hvis det ikke sto navnet på ett heavy rock band på det, så der gikk det mest i klær og andre dingser den tiden vi var sammen. Det beste tror jeg er prøve å hinte litt etter hva han liker/ikke liker og ta det derifra..
skruf Skrevet 4. oktober 2011 #23 Skrevet 4. oktober 2011 Kan du ikke kjøpe noe annet en smykke da? Her er noe av hva jeg har gitt mannen min (en ca-liste) *playstation *tivoliradio *Ullvang ullundertøy *Ny sovepose *Omega klokke *Det var en gang en mennekse-dvd *Favorittparfymen 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #24 Skrevet 8. oktober 2011 Jo, kan jo kjøpe noe annet enn smykke..men gud så vanskelig! Han er så kresen når de tkommer til klær, at det kan jeg ikke kjøpe. Klokke har jeg hatt lyst til å kjøpe, men det blir også igjen vanskelig å finne ut hva slags. Tror nok jeg må prøve å få ut av han hva han liker/ikke liker på en veldig diskre måte, hehehe. Han har god råd, så han mangler liksom ingenting. Er det noe han ønsker seg, eller trenger, så kjøper han seg det selv. Om han bare hadde hatt en hobby eller interesse han var lidenskapelig opptatt av, så hadde det jo vært litt lettere! Men den gang, ei.. ts
Alvelin Skrevet 17. oktober 2011 #25 Skrevet 17. oktober 2011 Gi en opplevelse! Smykker risikerer du at ikke blir brukt, og du blir skuffa over det. En hotellovernatting, kino eller konsert, en time hos massør eller aromaterapeut?
Rofl Skrevet 17. oktober 2011 #27 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg ville heller hatt et diskre smykke en mansjettknapper
KaffeLars Skrevet 18. oktober 2011 #30 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg ville gå for en PA. Med rosemalt smykke. En fyr viste meg sin på toalettet under en konsert med Tre Busserulls i Ølen. En visning jeg kunne klart meg uten. Det hadde vært mer "interessant" med et kull nyfødte musunger.
Gjest BabyBlue Skrevet 18. oktober 2011 #31 Skrevet 18. oktober 2011 Se nå an på hudfargen hans før du kjøper gullkjeder. Det er faktisk folk som kler sølv best pga. kald hudtone.
Gjest Tammie Skrevet 18. oktober 2011 #32 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har ALDRI gitt et smykke. Tror aldri jeg har vært sammen med noen som har brukt smykker siden 90-tallet Lommeur til dress eller mansjetter derimot 1
Gjest BabyBlue Skrevet 18. oktober 2011 #33 Skrevet 18. oktober 2011 Mansjettknapper er en fin gave, ja! : D
Gjest Badabing Skrevet 18. oktober 2011 #34 Skrevet 18. oktober 2011 Vi har tatt inn noen herresmykker i rustfritt stål. http://zendesign.no/herresmykker_rustfritt_stal/C_40 Disse har blitt veldig populære hos menn som normalt ikke bruker smykker De var hvertfall harry. Kjæresten min ville aldri gått med dem. 1
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 18. oktober 2011 #35 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg ville rådført meg med ham, hadde noen kjøpt et smykke til meg så hadde det blitt liggende i skuffen. Klokke er det eneste jeg bruker, men litt usikker på om det defineres som smykke!
Maria.91 Skrevet 26. oktober 2011 #36 Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Åh, det var skikkelig fint! Hvor kjøpte du det hen? Og kan jeg spørre hvor gammel han blir? ts Han ble 20 den 21. Oktober! Og gaven var suksess. Men tror ikke alder har så mye å si, jeg mener, stilen er jo ganske klassisk Ooog, jeg kjøpte det på Mestergull, men vet at de har ganske lignende på Bjørklund også. Endret 26. oktober 2011 av Maria.91
Gjest frøken am Skrevet 26. oktober 2011 #37 Skrevet 26. oktober 2011 Min får ett nå til bursdagen sin. Det ser sånn ut; http://www.google.no/imgres?q=armb%C3%A5nd+gutt+s%C3%B8lv&um=1&hl=no&biw=1639&bih=800&tbm=isch&tbnid=-tHfHl8l8lmJsM:&imgrefurl=http://whoot.blogg.no/1305964642_nytt_slv_armbnd_med_i.html&docid=uFgQCIxnAgsnPM&w=700&h=470&ei=jBODTtbtAsXc4QT3quBx&zoom=1&iact=hc&vpx=1328&vpy=164&dur=394&hovh=150&hovw=200&tx=179&ty=63&page=1&tbnh=140&tbnw=181&start=0&ndsp=35&ved=1t:429,r:8,s:0 Og graveres på begge sider. Foran står det navnene våre, med hjerte på sidene, og bakpå står dagen vi ble sammen. Fikk selv et sånt et av han på vår 9mnd.-dag da han hadde vært lenge borte i jobbsammenheng, men mitt er selvfølgelig litt slankere og mer feminint ^^ Sånn har vi! Utenpå hans er mitt navn, min har hans navn. Inni begge er det datoen vår. Men jeg bommet på en mnd fant jeg ut... Jaja, det er nå typisk oss
Asso Skrevet 27. oktober 2011 #38 Skrevet 27. oktober 2011 Kjæresten min er ikke noe "smykkemann", men han bruker alltid et veldig vakkert sølvsmykke. Det er små ringer flettet inn i hverandre. Det betyr veldig mye for ham, så jeg tror at så lenge du velger noe som du tror vil minne ham på et eller annet viktig, være symbolsk, så kan det være den perfekte gaven! =D
Yme Skrevet 27. oktober 2011 #39 Skrevet 27. oktober 2011 Kongelenker pleier å være bra sølvsmykker til karer. Jeg lagde meg et sånt ett, og jeg tar det bare av når jeg dusjer. Veldig tøft syns jeg!
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2011 #40 Skrevet 27. oktober 2011 Kongelenker pleier å være bra sølvsmykker til karer. Jeg lagde meg et sånt ett, og jeg tar det bare av når jeg dusjer. Veldig tøft syns jeg! Ikke for å fornærme deg, men det der hadde skikkelig "hallikpreg" Jeg kunne ikke tenke meg å gå med smykker av noe slag. Mansjettknapper er greit, men ringer, smykker og juggel, nope. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå