Phaedra Skrevet 26. september 2011 #21 Del Skrevet 26. september 2011 Tråden er ryddet for avsporinger. Bruk Personlige Meldinger, Snikk-snakk eller dagbok. Phaedra,mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 26. september 2011 #22 Del Skrevet 26. september 2011 Kjæresten min er iallefall ikke sammen med meg for sex, for jeg sa til han før jeg ble sammen at jeg ikke orket å ha mer sex og at det var bare tull osv... Og han trodde på meg, believe me. Så det finnes nok utrolig nok forskjellige menn som det finnes forskjellige damer. (Ikke at sex-nekt-løftet mitt holdt seg mer enn 2-3 dager, men så som så, han ante jo ikke det)! Der og da gav du ham makten i forholdet... Nå må du lide deg gjennom hans ustanselige mas så lenge dere er sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #23 Del Skrevet 26. september 2011 En mer interessant problemstilling er - Hvorfor spiller det noen rolle om vi kun er ute etter sex så lenge vi gir hele pakka? Skulle noe plutselig forandre seg i forholdet om du konfronterte kjæresten din nå og fant ut at alt han gjør for deg kun er for sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paladin Skrevet 27. september 2011 #24 Del Skrevet 27. september 2011 De fleste mennesker er skapt for å være sammen med andre og ikke alene. Vi ønsker en livspartner å dele gleder og sorger med. Vi trenger å føle oss elsket og begjært samt ha nærhet og trygghet til og støtte av en man er glad i. Å ha en kjæreste gir som regel en mulighet for regelmessig sex og bidrar til å dekke behovene nevnt over. Det er en fin bonus, men ikke den eneste grunnen til at man blir sammen. Jeg tror ikke at godt voksne menn primært får seg kjæreste på grunn av sex. Det kan man jo få på annet vis (ONS etc.) uten at man får de forpliktelser som følger med å ha kjæreste, samboer eller ektefelle. Yngre menn er nok mer tilbøyelig til å få kjæreste for sexens skyld. På den annen side så ville vel de færreste fått seg kjæreste uten mulighet for sex. Mange menn ønsker også som kvinner å få barn og de gledene det er å oppdra dem sammen med sin partner. Så jeg tror at menn og kvinner er mer like enn forskjellige når det gjelder grunnene til å ønske å leve sammen med et annet menneske i et kjæresteforhold. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 27. september 2011 #25 Del Skrevet 27. september 2011 Der og da gav du ham makten i forholdet... Nå må du lide deg gjennom hans ustanselige mas så lenge dere er sammen. Det er jeg som er mannen i dette forholdet du! Watch out for my balls, MorAase. They WILL find you. Neida, hahahha, trist at du ser det sånn. Det er jeg som kommer til å mase om vi ikke har sex en dag her for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #26 Del Skrevet 2. oktober 2011 på samme måte som jenter vil ha en kjæreste. en å prate med, en å være glad i, en å ha sex med, og få barn med. Det er 100% det samme siden det er instinktet i oss som styrer kjærlighet og lyst. Før handlet jo alt om å formere seg, det samme er det i dag. Vi er ganske monogame. DERFOR vil gutter ha kjæreste. Henger meg på denne! Minus barn da, det er ikke jeg interessert i å få... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #27 Del Skrevet 2. oktober 2011 Litt gammel, men: Damer tilbyr sex for å oppnå ekteskap Menn tilbyr ekteskap for å oppnå sex. Bytt ut ordet ekteskap med forhold, så begynner vi å nærme oss dagens standard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå