Silverstar Skrevet 26. september 2011 #1 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg besto trafikalt grunnkurs i 2006 og jeg aner virkelig ikke hvor beviset på at jeg har bestått dette er hen. Hva kan jeg gjøre for å få nytt? Husker ikke hvem vi hadde det med engang, så jeg lurer på hvem jeg kan kontakte for å få nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetgull Skrevet 26. september 2011 #2 Del Skrevet 26. september 2011 Det er bare å ringe eller dukke opp på din nærmeste trafikkstasjon, så får du det enten i posten, eller så printer de det ut til deg der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 26. september 2011 #3 Del Skrevet 26. september 2011 Da må du kontakte Statens Vegvesen på tlf. 815 22 000 slik at de kan sende deg et nytt bevis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #4 Del Skrevet 26. september 2011 Da må du kontakte Statens Vegvesen på tlf. 815 22 000 slik at de kan sende deg et nytt bevis Det kommer an på hvor i landet hun bor, for det er telefonnummeret til Region Øst. (Ikke at det ikke går an å bruke det telefonnummeret uansett, men det er lov å være litt pirkete ) Men det er i hvert fall ikke noe problem å få nytt bevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silverstar Skrevet 26. september 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 26. september 2011 Takk for svar:) Jeg tok grunnkurset i en annen del av landet enn der jeg bor nå. Men jeg kan altså dukke opp på en trafikkstasjon og så kan de skaffe det til meg? flott:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå