Gå til innhold

Savne eksen selvom man har kommet seg over dem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man oppriktig føler at man er over eksen og kommet seg videre, er det fortsatt naturlig å savne den personen innimellom? Jeg merker at jeg i utgangspunktet har kommet meg videre, men så er det en film, lukt, eller noen som sier noe etc.. Og jeg kommer på et minne og blir litt melankolsk. Og jeg er fortsatt glad i han. Jeg har en mistanke om at jeg kommer til å ha det sånn leeenge..

Så spørsmålet mitt er vel om man kan væe over noen, men samtidig savne de og være glad i dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fult mulig tror jeg. Du kan jo heller si det på den måten, at du savner den tiden, den lukta? Det beste er jo å kunne si til seg selv at : "vi hadde fine minner, en fin tid" osv.

DET kan man fint savne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjæreste er jo samtidig blant ens beste venner - dermed er det jo naturlig å savne vedkommede litt i visse situasjoner. Det er ikke slik at alt bare slår seg selv av, kun for at man slår opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det sånn innimellom med en jeg var sammen med for over 4 år siden nå, jeg kunne aldri tenkt meg å bli sammen med han igjen og har ikke følelser for han lengre. Men jeg savner noen ganger tryggheten og vennskapet vi hadde i de gode stundene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner er lov å ha, og når de er gode er det bare å ta de med seg. Når du får disse tankene så har du kommet over han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...