Gjest tronder Skrevet 29. september 2011 #41 Skrevet 29. september 2011 vel alle har ikke kjæreste.. vi er flere som kunne ha tenkt oss ei dame, men av forskjellige grunner ikke har funnet noen vi ønsker oss, eller interessen ikke er gjensidig. fatt mot! en dag så møter dere en fyr på matbutikken som smiler forsiktig og sier hei, hva gjør du?
Gjest "gjest" Skrevet 29. september 2011 #42 Skrevet 29. september 2011 Må jo være en grunn til dere er single? Dårlig sevbilde og lubben\grise ansikt? Poenget mitt er at dem som er single er det av en grunn.. så slutt å syte. Nja, du har et poeng, det er mye godt de samme menneskene som går igjen som single, men jeg tror det er fordi vi ofte er så sære at det å være kjæreste med oss faktisk ikke er holdbart i lengden. Selv om vi så gjerne vil være i et parforhold.
Gjest MorAase Skrevet 29. september 2011 #43 Skrevet 29. september 2011 Men hvis vi ikke har en mann i livet vårt, hvem skal vi prøve å forandre da? Katten vel!
Knirke Skrevet 29. september 2011 #44 Skrevet 29. september 2011 Må jo være en grunn til dere er single? Dårlig sevbilde og lubben\grise ansikt? Poenget mitt er at dem som er single er det av en grunn.. så slutt å syte. Jeg ser daglig masse overvektige, stygge, griseansikter, og folk med dårlig selvbilde som har kjæreste, så jeg tror ikke det er grunnen nei... 1
Gjest Bond Skrevet 3. oktober 2011 #45 Skrevet 3. oktober 2011 Tråden ryddet for ensidig meningspåvirkning Bond, mod
Neket Skrevet 3. oktober 2011 #46 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg ser daglig masse overvektige, stygge, griseansikter, og folk med dårlig selvbilde som har kjæreste, så jeg tror ikke det er grunnen nei... Er mange som tar det de får, også sitter de på samlivsforumet og sutrer samtidig
Emmaline Skrevet 5. oktober 2011 #47 Skrevet 5. oktober 2011 For ikke å snakke om hvem dere da skal mase på om å pusse opp Og drepe insekter
Lutetium 71 Skrevet 5. oktober 2011 #49 Skrevet 5. oktober 2011 Og drepe insekter Ikke alle insekter er plagsomme, vet du!
Steinar40 Skrevet 5. oktober 2011 #50 Skrevet 5. oktober 2011 Og drepe insekter Jeg bruker å kaste dem ut levende. Hvis det ikke er en sånn svær og rask husedderkopp. Den må dessverre som regel bøte med livet når den har surret seg inn Mannfolk kan jo også være brukenes til å trøste med at tordenvær ikke er farlig hehe
Gjest MorAase Skrevet 5. oktober 2011 #52 Skrevet 5. oktober 2011 Som i dyret eller profilen? Dyret. Gamle kattedamer er jo det enslige kvinner over 30 ender opp som.
Knirke Skrevet 6. oktober 2011 #53 Skrevet 6. oktober 2011 Er mange som tar det de får, også sitter de på samlivsforumet og sutrer samtidig Nei, man klager da ikke når man har kjæreste?? Det er jo den største lykken i livet, ifølge alle sutre-trådene her på singelforumet! Kanskje vi må koordinere sutringen litt bedre 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå