Gå til innhold

Alle har kjæreste!

Fremhevede innlegg

Gjest boblebrus
Skrevet

Jeg følte det også sånn når jeg var singel, men så fikk jeg meg kjæreste og begynte å føle at alle andre var single! :fnise: Det var først når jeg fikk kjæreste at jeg "oppdaget" alle de single venninnene, hvor mye de festet og drakk osv.. begynte å savne noen å prate med om etablering, familie, hus osv :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lest hva alle de andre har skrevet.

Men jeg antar at siden du sier du vil ha en kjæreste, at du selv tar kontakt til tider, eller gjør en eller annen for form innsats til å finne deg en spesiell en?

Gå på by, registrere deg på en datingside, alt annet enn å bare vente på en skal falle i armene på deg.

Skrevet

Jeg vil så gjerne at han bare skal falle i armene mine :sjenert:

• Liker 4
Skrevet

Jeg har flest single venner, og av de vennene mine som ikke er single er jeg som regel venn med begge to. Nå har jeg lett for å finne meg både gutte- og jentevenner, så det er ikke noe problem for meg å være singel, og samtidig ha venner med kjæreste :)

Skrevet

Du kan få lage taco til meg, hvis det hjelper! :gjeiper:

:5::tunge1:

• Liker 1
Skrevet

Syns det svir litt hele tiden jeg. Er ikke såååå stas å lage taco for en på fredagskvelden.... :snurt:

Hola, mi amiga! Du kan få lov til å lage taco til meg også, hvis du vil :cowboy:

Skrevet

Jeg vil så gjerne at han bare skal falle i armene mine :sjenert:

Jeg kan falle, men tar du meg i mot da? :sjenert:

-mann

Skrevet (endret)

når man får litt livserfaring og vett i huet. så hopper man ikke på den første man ser. pga man blir kresen. man vet hva man vil ha. og enkelte ganger så er det bedre og være singel.... alle er forskjellige og har ingen ting med hvordan man ser ut. men hva man ønsker i livet sitt.

før jeg hadde samboer var jeg singel leeeenge. alle maste hvordan kunne en som meg være singel.må jo stå kø foran døra osv... men pga alt jeg har opplevet i livet.så trengte jeg å møte ei som var tør bak øra og forsto hva jeg har vært igjennom.

en grunn til at det er så høy skilsmisse statestikk samboer brudd osv. pga man hopper på det første som dukker opp i redsel av å bli alene...

mange som tenker sånn ,men ser det ikke selv. å lurer gang på gang hvorfor tar alle forhold slutt.. hmmm lett og skylde på den andre er det og. nja hun/han var sånn å sånn ...

hadde vært mye enklere om folk tok seg tid til å finne den personen som er den rette.. å slutter tro den er den rette...

av alle som er i forhold her inne . så går vell 60 prosent kanskje til hælvete. pga diverse. noen er utro,noen blir lei, noen vokser fra hverandre og mange innser at man faktisk ikke passer sammen...

bedre å være singel og lykkelig enn sammen med noen å ikke fult så lykkelig...

ikke stress dere som er single. dere vil finne den som passer dere. og ikke hør på folk som mener det ligger i utsende osv.... har ingen ting med det å gjøre..

Endret av Bond
  • Liker 1
Skrevet

Har det akkurat som trådstarter bortsett fra at jeg er mann, og vennegjengen bor nærmt hverandre. Jeg får heldigvis ofte disse mannfolkene til å bli med på fylla i helgene. Festing skulle jo legge til rette for at jeg også kan møte en kvinne? Nei, når jeg er med vennene mine er det én ting som er sikkert, og det er at det ikke er en eneste singel kvinne i nærheten. For noen uker siden var jeg på fest med 20 menn. :cry:

Ofte når vi drikker og det er på tide å dra til byn, finner de ut at de heller går hjem, eller dropper å gå på byn og fortsetter drikkingen.

De gangene de faktisk blir med på byn, vil de bare på plasser som er veldig vanskelig å treffe/få kontakt med jenter på. Er jo som regel fullt på lørdager og de gidder absolutt ikke gå en plass uten ledige sitteplasser. Løsning? Finner oss et bord på en brun pub med gamle fylliker.

Verken vennene mine eller kjærestene deres (som for øvrig ofte pleier å være med å drikke) gjør noe som helst for å hjelpe meg, selv om jeg prøver å hinte. Hadde jeg hatt kjæreste og single venner, ville jeg tatt det som en selvfølge å prøve så godt jeg kunne å hjulpet de med å treffe jenter (f.eks få kjæresten min til å ta med seg single venninner på fest).

Her en dag satt jeg og to kompiser (nybakte fedre begge to selvsagt...) og drakk, og så fikk han ene en melding fra to kvinnelige kollegaer som lurte på om de skulle komme innom. Da presterer vennene mine å si "Jeg har nå dame" "Jeg også" og svarer nei uten å se på meg en gang.

Mulig det bare er vennene mine som er spesielle, men mitt inntrykk er at med en gang folk kommer inn i et forhold mister de fullstendig interessen for å treffe nye folk. Da er det kun å drikke øl med de gamle kompisene som gjelder.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor beklager en seg over å være enslig? Her lever en livet til fulle og lsipper utidig mas fra en mann som vil ha sitt og så klager en? En vinne skal være lykkelig så lenge hun slipper å belemre livet sitt med en mann!

Skrevet

Hvorfor legger du ansvaret på dine venner Bob Olga?

Det er ikke deres jobb å finne dame for deg...

• Liker 1
Skrevet

Har det akkurat som trådstarter bortsett fra at jeg er mann, og vennegjengen bor nærmt hverandre. Jeg får heldigvis ofte disse mannfolkene til å bli med på fylla i helgene. Festing skulle jo legge til rette for at jeg også kan møte en kvinne? Nei, når jeg er med vennene mine er det én ting som er sikkert, og det er at det ikke er en eneste singel kvinne i nærheten. For noen uker siden var jeg på fest med 20 menn. :cry:

Ofte når vi drikker og det er på tide å dra til byn, finner de ut at de heller går hjem, eller dropper å gå på byn og fortsetter drikkingen.

De gangene de faktisk blir med på byn, vil de bare på plasser som er veldig vanskelig å treffe/få kontakt med jenter på. Er jo som regel fullt på lørdager og de gidder absolutt ikke gå en plass uten ledige sitteplasser. Løsning? Finner oss et bord på en brun pub med gamle fylliker.

Verken vennene mine eller kjærestene deres (som for øvrig ofte pleier å være med å drikke) gjør noe som helst for å hjelpe meg, selv om jeg prøver å hinte. Hadde jeg hatt kjæreste og single venner, ville jeg tatt det som en selvfølge å prøve så godt jeg kunne å hjulpet de med å treffe jenter (f.eks få kjæresten min til å ta med seg single venninner på fest).

Her en dag satt jeg og to kompiser (nybakte fedre begge to selvsagt...) og drakk, og så fikk han ene en melding fra to kvinnelige kollegaer som lurte på om de skulle komme innom. Da presterer vennene mine å si "Jeg har nå dame" "Jeg også" og svarer nei uten å se på meg en gang.

Mulig det bare er vennene mine som er spesielle, men mitt inntrykk er at med en gang folk kommer inn i et forhold mister de fullstendig interessen for å treffe nye folk. Da er det kun å drikke øl med de gamle kompisene som gjelder.

hei..

ser problemet ditt der.

det med mister interessen for nye folk. er vell at de er på en plass i livet der de ikke føler der trenger og ha mer i livet sitt... de er fornøyd. har dama. barn og kompiser og da blir det vanskelig og skal gjøre deg fornøyd med og bli med, invitere andre damer osv.

kan være mange grunner.

men min. er enkelt. jobber 70 timer i uka. har samboer,barn. og når jeg har "fri" fra alt det hjemme,så vil jeg kun henge med kompiser og ha den kompis tiden.. feks. vi gutta har taco fredag en gang i mnd. da er det taco. snakke om alt og ingenting. drikker litt pils. å tar en liten tur ut for og koble vekk fra hverdagen... da sitter vi gjerne og prater og drikker i ett hjørne på ett utested. og har vi med en singel kompis som ser en dame han liker.så går han bort og snakker med henne...

Skrevet

Hvorfor beklager en seg over å være enslig? Her lever en livet til fulle og lsipper utidig mas fra en mann som vil ha sitt og så klager en? En vinne skal være lykkelig så lenge hun slipper å belemre livet sitt med en mann!

Men hvis vi ikke har en mann i livet vårt, hvem skal vi prøve å forandre da? ;)

Skrevet

Jeg kan falle, men tar du meg i mot da? :sjenert:

-mann

Kanskje :P

Hvor gammel er du?

Skrevet

Men hvis vi ikke har en mann i livet vårt, hvem skal vi prøve å forandre da? ;)

For ikke å snakke om hvem dere da skal mase på om å pusse opp ;)

Skrevet

Det er mange som blir "satte" når de etablerer seg ja, forstår jo at man ofte må prioritere hardt når man får barn, men det er de selv som velger vekk muligheter. Du kan ikke gjøre noe hverken fra eller til, som singel må man nok selv sørge for å treffe noen.

At de ikke gidder å tilbringe litt tid sammen med to kvinnelige kolleger vitner jo bare om dårlige sosiale antenner - det er jo ikke sikkert at de engang er interesserte i noe seksuelt/romantisk men bare har lyst til å slå av en prat med en kollega.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg har en venninnegjeng på 10 stykker. Vi er i midten av 20-årene. Vi er alle veldig nære, fra samme by, tilbringer ferier sammen, og har mye kontakt gjennom året, selvom vi studerer i ulike byer :)

Nå har det seg slik at nesten alle har kjæreste, bortsett fra meg og en til. Jeg har alltid vært singel, og ser ikke for meg at jeg kommer til å møte noen i nærmeste fremtid heller :( Hun andre single møter gutter stadig vekk.

Jeg hater å være den eneste single! Føler meg så utenfor :( Alle de andre har noen, men ikke jeg.

Vet ikke hva jeg vil med dette. Vil bare ha kjæreste jeg også :(

Skurrer litt her..

Du ser ikke for deg en kjæreste i nærmeste framtid, men samtidig vil du ha en kjæreste??

Hva vil du egentlig? Med en innstilling som sier at du ikke vil få deg kjæreste i nærmeste fremtid, så får du det mest sannsynlig heller ikke.

Skrevet
Jeg har alltid vært singel, og ser ikke for meg at jeg kommer til å møte noen i nærmeste fremtid heller

En typisk selvoppfyllende profeti

:scorpis:

Skrevet

Kanskje :P

Hvor gammel er du?

22 :enig:

• Liker 1
Skrevet

22 :enig:

24 her :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...