Gå til innhold

Alle har kjæreste!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninnegjeng på 10 stykker. Vi er i midten av 20-årene. Vi er alle veldig nære, fra samme by, tilbringer ferier sammen, og har mye kontakt gjennom året, selvom vi studerer i ulike byer :)

Nå har det seg slik at nesten alle har kjæreste, bortsett fra meg og en til. Jeg har alltid vært singel, og ser ikke for meg at jeg kommer til å møte noen i nærmeste fremtid heller :( Hun andre single møter gutter stadig vekk.

Jeg hater å være den eneste single! Føler meg så utenfor :( Alle de andre har noen, men ikke jeg.

Vet ikke hva jeg vil med dette. Vil bare ha kjæreste jeg også :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig :)

I vennegjenger er vel jeg den eneste som ikke har hatt kjæreste og de fleste vennene mine har kjæreste. Er litt surt å se at alle andre har en partner mens jeg må gå rundt alene :(

Skrevet

Samme her... :<

Skrevet

Det samme tenkte jeg når jeg var sammen med vennegjengen min i helgen. Bare jeg og en til som ikke har kjæreste.

Skrevet

Slenger meg på her! Jævla kjedelig til tider, men det gir meg mye bra også. Istedet for å sitte på pcen når folk er med dama, går jeg heller ut og driller med hockeykølle og ball, trener styrke, balanse eller noe som gir en vinnende effekt til sportene jeg driver med osv.

Må se det positive i det ;) Du kan gjøre hva du enn vil! Men kan være kjedelig til tider uten kjæreste også!

Skrevet

Samma her. Alltid den single jeg også, enda jeg har flere vennegjenger!

Skrevet

Jeg har vært den i gjengen som har vært litt av og på, mens andre har vært stabile i forhold eller "stabilt single". Jeg har nå vært i et forhold et års tid, og føler meg litt som i en skvis. Mine single venner snakker åpent til meg hvordan de hater kjærstekvelder, double-dates, innredningsprat og leilighetskjøp osv. Samtidig synes jeg det begynner å bli stas å prate om slikt med mine etablerte venninner, nettopp fordi jeg begynner å bli klar for å komme et steg videre.

Når vi skal møtes, har hele gjengen to ulike interesser: De single vil på byen, de etablerte vil ha en rolig middag eller vinkveld. Jeg kunne gjerne tenkt meg at vinkvelden utarter seg til en bytur - noe jeg strategisk prøver å legge opp til!

Såå, jeg forstår frustrasjonen over at venner blir kjipere når de er i forhold, og at man føler at man ikke har noe alle andre har. På en annen side savner jeg litt muligheten til å være 100% egoistisk i alle egne avgjørelser. Og ikke minst hvor impulsiv man kan være når man er singel. Og det merkes selvsagt i gjengen, når vennene ofte må (eller ønsker å) tenke på sin andre halvdel;)

• Liker 2
Skrevet

Hos meg er det omvendt :P jeg er den eneste i gjengen med kjæreste. Er vi på partyferier, så kan fort alle sammen finne seg hver sin å kline med, mens jeg heller må finne meg en koselig jente å snakke med.

Skrevet

Jeg er også eneste single i gjengen! Svir egentlig ganske mye, i og med at det ikke er lenge siden jeg ble singel. Tøft å takle de dagene hvor jeg blir sittende alene, fordi alle er opptatt med sine kjære. Før gikk det fint, for da hadde jeg min egen å være opptatt med. Sukk, det skal virkelig ikke være lett :sukk:

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Får slenge meg på jeg også da. Sånn i min gjeng også. Tar det med et smil, men det svir litt ja...

Skrevet

I den ene gjengen er jeg den eneste uten fast partner eller unge® mens i den andre er det litt mer single men er kjipt å være singel når man vet at de fleste man kjenner har noen :(

Men gir ikke opp håpet at det finnes noen til meg også :)

Skrevet

Godt å se at det ikke er bare meg :gjeiper:

Trøster meg med at neste gang kommer drømmeprinsen! :fnise:

Skrevet

Samme her! Alle i min venninnegjeng har kjæreste, men ikke meg :tristbla: Litt kjipt når folk drar på resturant med par og turer osv. Jeg blir jo bedt om å bli med, men litt kjipt er det jo å være den eneste uten en mann på armen.

Noen venninner av meg er slike jenter som ikke vil være singel. Altså så fort det ble slutt med sist kjæreste, så fikk de seg en ny en ganske kjapt. Hadde vært litt stas med hvert fall en singel venninne da :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Finn dere nye venner!

Jeg var også "eneste" single i vennegjengen en stund. Veldig festlig når man skal på kino og se romantisk komedie sammen med 4 par, som attpåtil ikke vil være med å ta en øl etterpå fordi de skal hjem og sitte oppå hverandre i sofaen.

Det ble etterhvert tydelig at jeg IKKE var den eneste i gjengen som var singel. Det var nemlig en singel fyr som jeg visste var interessert i meg, men følelsen var overhodet ikke gjensidig. Pinlig når man er på middagsbesøk og alle de andre parene sitter og tar hverandre på låret, og så sitter man der sammen med noen man ikke er interessert i overhodet :rodme:

Jeg flyttet fra hele byen, jeg... (ikke på grunn av vennegjengen, men av andre grunner). Når jeg møter nye folk passer jeg på at de er single. Det ordner seg som regel av seg selv, siden kjærestemennesker ikke er spesielt oppsøkende eller interesserte i andre enn kjæresten

Skrevet

Finn dere nye venner!

Jeg var også "eneste" single i vennegjengen en stund. Veldig festlig når man skal på kino og se romantisk komedie sammen med 4 par, som attpåtil ikke vil være med å ta en øl etterpå fordi de skal hjem og sitte oppå hverandre i sofaen.

Det ble etterhvert tydelig at jeg IKKE var den eneste i gjengen som var singel. Det var nemlig en singel fyr som jeg visste var interessert i meg, men følelsen var overhodet ikke gjensidig. Pinlig når man er på middagsbesøk og alle de andre parene sitter og tar hverandre på låret, og så sitter man der sammen med noen man ikke er interessert i overhodet :rodme:

Jeg flyttet fra hele byen, jeg... (ikke på grunn av vennegjengen, men av andre grunner). Når jeg møter nye folk passer jeg på at de er single. Det ordner seg som regel av seg selv, siden kjærestemennesker ikke er spesielt oppsøkende eller interesserte i andre enn kjæresten

Du sier noe. Jeg har også erfaringer om at mange kun bryr seg om kjæresten og er derfor ikke intressert i møte deg. Nei, det beste er å ha vennnner som er single ;) Synes det er mye bedre siden jeg er singel selv.

Skrevet

jepp alle rundt meg godt etablerte.. den eneste som går og slenger i ensomhet. Pga. situasjon og alder så kommer jeg til å bli singel leeenge og.. Det svir bare ved samlinger ikke når jeg går i hverdagen.

Skrevet

jepp alle rundt meg godt etablerte.. den eneste som går og slenger i ensomhet. Pga. situasjon og alder så kommer jeg til å bli singel leeenge og.. Det svir bare ved samlinger ikke når jeg går i hverdagen.

Syns det svir litt hele tiden jeg. Er ikke såååå stas å lage taco for en på fredagskvelden.... :snurt:

Skrevet

Dere får krangle om hverandre her da ;)

Mange gutter og jenter her.

Skrevet

Dere får krangle om hverandre her da ;)

Mange gutter og jenter her.

Kanskje det. :)

Skrevet

Syns det svir litt hele tiden jeg. Er ikke såååå stas å lage taco for en på fredagskvelden.... :snurt:

Du kan få lage taco til meg, hvis det hjelper! :gjeiper:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...