Gå til innhold

Forhold etter one-night-stand?


sommerfugl3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror dere at etter en one-night-stand med en venn, at dette kan utarte seg til noe mer enn et engansligg?

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koseklumpen

En ONS kan bli forhold, men hvor ofte det skjer, vet jeg ikke.

Jeg og min kjære har nå i vertfall blitt sammen selv om det hele startet med en ONS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten ble sammen etter ONS. Vært sammen i to år.

Ble sammen med 2 ekser av et ONS også, så det er godt mulig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dere at etter en one-night-stand med en venn, at dette kan utarte seg til noe mer enn et engansligg?

Kanskje, kanskje ikke.

Jeg har ikke opplevd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en skikkelig dårlig ONS for ca 6-7 år siden, nå er vi samboere og har det helt fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Min skulle egentlig bare være en ONS. Men ble forhold etterpå.

Har også opplevd andre menn bli interessert i å ha forhold med meg etter en one night stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det! Er i samme båt for øyeblikket...

Vi hadde kjent hverandre kjempe lenge, og begge har nok siklet på hverandre en god stund, men siden vi begge har vært i et forhold funket det ikke. Så en dag da begge var single skjedde det. Og nå har vi det veldig bra. Det virker som om han er interessert i noe mer enn bare vennskap, og det er jeg også. Så jeg håper det går rette veien for deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere at etter en one-night-stand med en venn, at dette kan utarte seg til noe mer enn et engansligg?

Ja, jeg tror det.

Jeg hadde absolutt ikke planer om noe mer etter å ha havna til sengs med en kompis, men nå er vi snart samboere på andre året. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har inntrykk av at selv om alle sier det er best å date først, så er de beste forholdene etter ett ons! Syns oftere folk møter hverandre på den måten.

Kanskje fordi man blir mer avslappet til hverandre enn hvis man skal gå på mange kleine dater først?? hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Dersom man har vært venner fra før tror jeg ikke et ONS vil føre til et forhold, men heller at dere blir pulevenner. Men at et forhold kan starte etter et ONS kan jeg selv skrive under på :) Jeg har vært sammen med min nå i over 2 år, og vært samboere i over 1 år! Vi har det SUPERT :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke hvis dere har vært venner i mer enn 43 dager.

Tviler på at det er så clear cut. Kanskje en mer glidende overgang er mer passende. Da kan vi jo anta at sannsynligheten for et godt forhold etter ONS går mot null når når tiden de har kjent hverandre går mot levetiden altså:

TidKjentHverandre = Tk

TtidLevd = Tl

Ideell tid kjent hverandre=Ti (=43d?)

Kanskje en funksjon av type:

P(godt forhold) = A - BTk*Ti/Tl

Om et ONS er en dårlig ide da, evt.

P(godt forhold) = A + (BTk*Ti/Tk)^2 - CTk*Ti/Tl

som kan gi et positivt bidrag for et ONS med rett valgte A,B,C, med påfølgende normalisering.

Lemfeldig og gal misbruk av matte er gøy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det er så clear cut. Kanskje en mer glidende overgang er mer passende. Da kan vi jo anta at sannsynligheten for et godt forhold etter ONS går mot null når når tiden de har kjent hverandre går mot levetiden altså:

TidKjentHverandre = Tk

TtidLevd = Tl

Ideell tid kjent hverandre=Ti (=43d?)

Kanskje en funksjon av type:

P(godt forhold) = A - BTk*Ti/Tl

Om et ONS er en dårlig ide da, evt.

P(godt forhold) = A + (BTk*Ti/Tk)^2 - CTk*Ti/Tl

som kan gi et positivt bidrag for et ONS med rett valgte A,B,C, med påfølgende normalisering.

Lemfeldig og gal misbruk av matte er gøy ;)

Haha, var dessverre ikke helt med på den :P

Men er veldig enig i at om man har vert venner lenge er det lite sannsynlig man blir kjærester..

Men jeg har litt troen på kjærlighet ved første blikk jeg.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...