Gå til innhold

Konstant kvalme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I de to siste ukene har jeg slitt med kvalme hver dag. Det er moderat kvalme. Så jeg klarer med andre ord å gjøre ting i hverdagen, bare at jeg må ta noen pauser av og til.

Jeg har prøvd å spise ting som jeg føler kroppen min vil ha, noe som alltid har funket før når jeg har vært kvalm. Men nå vil det ikke gå over :( Jeg er ganske sikker på at det ikke er matvarer og sånn som jeg reagerer på...

Noen som har tips/erfaringer?

Begynner å bli veldig lei, og jeg syns det nesten begynner å bli verre :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan lage det selv veldig greit - kjøp ingefærrot på butikken. kutt i ganske små skiver og bruk ca 250 gram til 5 dl vann. Koko opp og la det småkoke i ti minutter, Sil vekk ingefærbitne, tilsett litt sitronsaft og gjerne honning eller noe annet søtningsmiddel du liker.

Det smaker sterkt, men fungerer ofte mot kvalme og ugrei mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg tviler på at det funker for meg siden jeg har slitt såpass lenge nå :sjenert:

Men jeg skal gi det et forsøk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeh.. nå føles det ut som at jeg har kraftig sting/hold i mageregionen, skikkelig ubehagelig. Tør nesten ikke bevege meg.. Får håpe det går over fort :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd sånne greier mot sure oppstøt? Det kan funke. Jeg hadde litt sånn uggen følelse i magepartiet, og så tok jeg sånn Fruktsalt, eller SAMARIN som de har på Rema 1000 osv. :P

kvalme er uggabugga. :kjefte: GRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se om jeg finner det i butikken..

Ja, vi liker ikke kvalme! Kvalme, stay away from us! :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...