Gå til innhold

Å bli skuffet over en filleting...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi pleier å sende hverandre god natt melding hver kveld før vi legger oss. Det setter jeg pris på og syns er veldig koselig. Vet ikke hva han syns om det, men tror ikke det er like "viktig" for han. Han gjør det nok mest fordi han vet JEG liker det.

Vi var sammen hele helgen, hadde det veldig fint osv. Så dro han hjem i går ettermiddag fordi han skulle jobbe i dag. Jeg forventet automatisk en god natt melding fra han da, men tiden gikk og ingen melding tikket inn. Klokka var rundt 00:00 og da ringte jeg han for å sjekke om han hadde lagt seg. Han har ikke penger på kortet, det visste jeg. Han hadde altså lagt seg da.

1 Er det teit av meg å bli skuffet over at han ikke sa ifra eller sendte noen godnattmelding?

I bunn og grunn er jeg skuffet over at han tok det for gitt. Han visste at jeg forventet en melding, men ga likevel ikke noen form for beskjed om at han ikke kunne sende pga. mangel på penger på mobilen evt. Han kunne vel sendt en beskjed på face eller bare overført penger på mobilen...

Altså, er jeg ikke direkte skuffet over å ikke ha fått melding fordi det er jo litt teit å lage en krangel ut av. Ikke at jeg vil krangle heller, men skal jeg bare late som det er greit da? Late som jeg ikke er litt skuffet og føler meg tatt for gitt?

Jeg føler meg dritteit som lager et innlegg om en sånn liten filleting, men følelsene mine syns tydeligvis noe annet... Dette skuffet meg og å våkne i dag var ikke så gøy.. Føler jeg er en klegg som stadig er "på" hele tiden. Mens han til tider skuffer meg eller tar ting så jævla lett. Kan ofte føle at jeg ikke er så viktig for han. Blæææææ :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han ikke syntes det var så viktig siden dere hadde vært sammen hele helgen? Jeg synes ikke du skal putte dette i "han-tar-meg-for-gitt" boksen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke syntes det var så viktig siden dere hadde vært sammen hele helgen? Jeg synes ikke du skal putte dette i "han-tar-meg-for-gitt" boksen.

Okei. Jeg er nok en liten dramaqueen right now. :sjenert: Jaja, skal ikke bry meg mer om det da. Takker for svar Havbris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er teit!

Hvis du skal lage krangel over sånne småting så varer nok ikke forholdet spesielt lenge. Det jeg mener med det er at noen ting bør man bare bite i seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du visste han ikke hadde penger på kortet, men alikevel skuffet over å ikke få melding?

Han sa han skulle overføre penger. Men jeg skjønner at jeg "overdriver" litt... Har bare blitt skuffet ofte i det siste, så ble bare plutselig litt sånn :trist: Haha.. jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dette er teit!

Hvis du skal lage krangel over sånne småting så varer nok ikke forholdet spesielt lenge. Det jeg mener med det er at noen ting bør man bare bite i seg.

Setter pris på at dere "kjefter" på meg. :sjenert: Har ikke tenkt å lage noen krangel ut av det! Lar han være ifred og kose seg på jobb så stikker jeg på trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa han skulle overføre penger. Men jeg skjønner at jeg "overdriver" litt... Har bare blitt skuffet ofte i det siste, så ble bare plutselig litt sånn :trist: Haha.. jaja

var ikke meningen å være kvass. Lurte bare på om det var jeg som misforstod noe.

Man skaper jo seg forventninger til partneren, men ikke alltid de er like realistiske. Spesielt kvinner gjør dette lett. Jeg er også en av de. Når jeg tar en liten pust i bakken, tenker meg om, og setter meg i min partner sine sko så bruker ting å gi mening.

Men om du opplever andre ting i tillegg, som at han ikke tar initiativ, ikke holder avtaler, holder ting skjult, ja da kan jeg se at filleting ofte blir større enn de trenger å være.

Tror du bare kan slå dette fra deg som "ubetydelig". Det hadde i allefall jeg gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke meningen å være kvass. Lurte bare på om det var jeg som misforstod noe.

Man skaper jo seg forventninger til partneren, men ikke alltid de er like realistiske. Spesielt kvinner gjør dette lett. Jeg er også en av de. Når jeg tar en liten pust i bakken, tenker meg om, og setter meg i min partner sine sko så bruker ting å gi mening.

Men om du opplever andre ting i tillegg, som at han ikke tar initiativ, ikke holder avtaler, holder ting skjult, ja da kan jeg se at filleting ofte blir større enn de trenger å være.

Tror du bare kan slå dette fra deg som "ubetydelig". Det hadde i allefall jeg gjort.

Ja, flott at du sier det :) Har allerede lagt dette bak meg hehe. Tusen takk for svar alle sammen! Hjelper å høre andres meninger eller for all del få litt sånn "Skjerp deg kvinne!" :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke ha store problemer i livet ditt, når du kalrer å syte for så lite. Beklager, men det blir rett og slett for dumt. han tar deg for gitt, fordi han ikke sendte en nattamelding?

Kanskje du bør senke forventingene dine et par hakk, sånn at han har en mulighet til å leve opp til de. Eller at han rett og slett har noe han skulle ha sagt også, og ikke bare må gjøre ting hele tiden bare fordi du forventer det.

Du forventet en nattamelding, og siden han ikke hadde penger på mobilen kunne han ikke gjøre det, og da forventet du jaggu meg en melding på fb fordi du forventer at sånn skal det være? Er ikke rart forhold går på tverke her i verden, når man klarer å bli skuffet for så lite, og samtidig kalle det for at han tar deg for gitt.

Ja det er teit av deg å ah sånne forventinger, for du kommer til å bli kjempe skuffet gjennom hele livet når forventingene du har ikke blir innfridd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette kanskje den berømte dråpen som fikk begeret til å flyte over eller?

Om ikke så synes jeg du tenker for hardt på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok litt teit å bli skuffa over en så liten ting, men du er ikke alene. Jeg blir skuffa daglig av små filleting, av og til klarer jeg å lage en krangel ut av det også :fnise: Men jeg prøver så godt jeg kan å ikke henge meg opp i det, så går skuffelsen over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner deg, men det er en filleting. Mange menn/gutter har et annet forhold til meldinger enn oss jenter tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke ha store problemer i livet ditt, når du kalrer å syte for så lite. Beklager, men det blir rett og slett for dumt. han tar deg for gitt, fordi han ikke sendte en nattamelding?

Kanskje du bør senke forventingene dine et par hakk, sånn at han har en mulighet til å leve opp til de. Eller at han rett og slett har noe han skulle ha sagt også, og ikke bare må gjøre ting hele tiden bare fordi du forventer det.

Du forventet en nattamelding, og siden han ikke hadde penger på mobilen kunne han ikke gjøre det, og da forventet du jaggu meg en melding på fb fordi du forventer at sånn skal det være? Er ikke rart forhold går på tverke her i verden, når man klarer å bli skuffet for så lite, og samtidig kalle det for at han tar deg for gitt.

Ja det er teit av deg å ah sånne forventinger, for du kommer til å bli kjempe skuffet gjennom hele livet når forventingene du har ikke blir innfridd.

Nå hadde jo TS allerede lagt seg langflat før hun ble "overhøvlet" av deg da ;)

Ja, flott at du sier det :) Har allerede lagt dette bak meg hehe. Tusen takk for svar alle sammen! Hjelper å høre andres meninger eller for all del få litt sånn "Skjerp deg kvinne!" :filer:

Kanskje ikke bare TS som overreagerer litt i dag? ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå hadde jo TS allerede lagt seg langflat før hun ble "overhøvlet" av deg da ;)

Kanskje ikke bare TS som overreagerer litt i dag? ;)

'

leste ikke det hun hadde skrevet før jeg svarte, men står fortsatt for det jeg skrev. Jeg syns heller ikke jeg overreagerer, men har vel fått et helt annet perspektiv på tingene siden jeg mistet min mann. Da blir slike bagateller bare tåpelig i mine øyner, for det er så mye annet som er så mye viktigere i livet enn å henge seg opp i bagateller. Skulle bare ønske noen mennesker lærte å sette mer pris på det de har, i stedet for å henge seg opp i sånne små bagateller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

'

leste ikke det hun hadde skrevet før jeg svarte, men står fortsatt for det jeg skrev. Jeg syns heller ikke jeg overreagerer, men har vel fått et helt annet perspektiv på tingene siden jeg mistet min mann. Da blir slike bagateller bare tåpelig i mine øyner, for det er så mye annet som er så mye viktigere i livet enn å henge seg opp i bagateller. Skulle bare ønske noen mennesker lærte å sette mer pris på det de har, i stedet for å henge seg opp i sånne små bagateller.

Da forstår jeg innlegget ditt bedre - altså når du ikke hadde lest hva TS hadde skrevet.

Ellers er jeg egentlig klinkende enig med deg, selv uten å ha mistet mannen i mitt liv. Det er bare det at de fleste ikke tenker på den måten før de nettopp har mistet den personen, dessverre... :sjenert:

Varm klem til deg; jeg håper du har klart å komme deg videre. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da forstår jeg innlegget ditt bedre - altså når du ikke hadde lest hva TS hadde skrevet.

Ellers er jeg egentlig klinkende enig med deg, selv uten å ha mistet mannen i mitt liv. Det er bare det at de fleste ikke tenker på den måten før de nettopp har mistet den personen, dessverre... :sjenert:

Varm klem til deg; jeg håper du har klart å komme deg videre. :klemmer:

Takk skal du ha, jobber fortsatt med tingene siden det ikke er så lenge siden.

Men det er sant at enkelte ikke tenker på hva de egentlig har, før de eventuelt mister det. enkelte mennesker har rett og slett for store forventinger til den andre, som av og til kan være vanskelig for den andre å leve opp til. derfor blir skuffelsene store også, siden man forventer tilg som blir vanskelig å leve opp til.

Endret av Piper
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...