Gå til innhold

Hun skulle ha blitt 21 år idag.

KaDust

Anbefalte innlegg

Jepp, idag er det bursdagen til min aller beste venninne gjennom hele livet. Hun skulle ha blitt 21 år idag, og det er skikkelig rart at hun ikke er blant oss lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt du slipper å sørge alene. Det er så trist når unge mennesker dør. Det gir ingen mening. Jeg har en venninne som kun ble 16 år. Nå skulle vi begge vært 39 år, og sett barna våres bli voksne, men sånn ble det ikke. Tenker på henne ofte, og prater fortsatt om henne.

Pass godt på deg selv, og husk å lev hver dag. Når du sitter på gamlehjemmet skal du le av alle de tingene du gjorde, ikke gremmes over alt du ikke gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, idag er det bursdagen til min aller beste venninne gjennom hele livet. Hun skulle ha blitt 21 år idag, og det er skikkelig rart at hun ikke er blant oss lenger.

Jeg bitcher en del her inne, men deg vil jeg bare gi en stor klem.

Ta godt vare på deg selv og tenn et lys for henne hvis du føler for det. Har du kontakt med foreldrene hennes? De er sikkert glade for at datteren ikke blir glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Titti, synd å høre om venninna di også.

Jeg bitcher en del her inne, men deg vil jeg bare gi en stor klem.

Ta godt vare på deg selv og tenn et lys for henne hvis du føler for det. Har du kontakt med foreldrene hennes? De er sikkert glade for at datteren ikke blir glemt.

Takk.

Jada, har mye kontakt med moren hennes. Faren hennes gidder jeg ikke, for under hele ordninga til begravelsen hennes var alt han tenkte på penger (han er millionær, moren hennes er fattiglus). Han skulle ha den billigste kista, billigste urna osv, mens moren hennes valgte ting utifra det hun visste dattera likte. Det ble en del penger, og da ble faren så forbanna at han nektet å betale noe av begravelsen. Greit nok, jeg så han led, men jeg blir så irritert på pengefokuset hans, hvertfall når Madde lenge hadde gledet seg til den sydenturen faren hadde lovet henne så lenge (men som aldri ble noe av pga pengefokuset hans).

Men jo, moren og søstra skal møte meg på graven etterpå sammen med andre nære venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er trist, sorgfullt, katastrofalt å miste en bestevenninne. Uansett i hvilken alder det skjer i, men det er nok verst når man er ung, har livet foran seg og skal utforske hva verden har å by på for en. Du må gå den veien alene nå, uten den bestevenninnen din, men hun vil på mange måter alltid være med deg videre. På grunn av deres nære bånd visste hun nok alltid at om det skulle skje henne noe, ville du aldri glemme henne, og alltid minnes henne.

Stor klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...