Gå til innhold

jeg føler ubehag..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..nå når jeg har oppdaget at typen min har kontakt med en han datet et par mnd i fjor. Hovedgrunnen til at det ikke ble noe forhold mellom de var at han ikke var klar.

Jeg har sneket litt i mld og funnet at han fortsatt har sms fra tiden de holdt på(de er over 1 år gamle og han har svært liten lagringskapasitet på mobilen sin), i mld skriver han også at det er lenge siden han har hatt så fantastisk sex og at hun er skikkelig flott.

Jeg syns dette er å gå over streken, at han skal ha kontakt med henne (hun er også nylig blitt singel. Hadde dere godtatt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

TS her: må presisere at sms som " beste sex på lang tid, og du er så flott" mm er sms fra den tiden de datet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke likt at noen tok vare på en slik melding fra exen. Om h*n har flere tusen meldinger på mobilen og den er en av de hadde det ikke vært så gale men siden du sier at han har liten plass og det er en av det er det noe gale

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette hadde jeg ikke likt i det hele tatt. Prat med ham. Det må bli enten deg eller henne. Hva skal han med de gamle meldingene fra henne hvis hun ikke betyr noe for ham liksom..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var ikke klar for et forhold. men de hadde god sex der og da! Jeg har vært der selv. Han har jeg ingen interesse for- selvom vi hadde det koselig i fjord.

Jeg tenker i grunnen at sånn er livet..

men man kan jo forvente seg at folk legger denne type ting på hylla når en har fått seg følge. Jeg skjønte ikke helt hele sammenhengen. men Hun er singel igjen og han må jo være vanvittig svak som person hvis han søker spenning der igjen. Jeg hadde rett og slett tenkt at fyren var svak og hadde taper-holdninger i viktige situasjoner. Ergo=taper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel!! Er det ingen som skal belære meg om at jeg må stole på kjæresten min?? *Sjokkert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

absolutt ikke, du hadde tydeligvis en ganske god grunn til å snoke litt rundt. snakk med han og finn ut hva han mener, slikt er uakseptabelt :)

Endret av LoneWolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...