Gå til innhold

Han vil og spør nesten hver dag...!


Gjest LonelyAngel

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel

om vi skal være med hverandre, og jeg er kjempe takknemlig for det :):sjenert: MEN!

Nylig blitt sammen med en kar nå, etter 2 mnd'ers dating. Denne helga var vi sammen bare oss to for første gang (han sov over hele helgen. Vi så film, hadde sex, spiste god mat og koste oss masse sammen. Han reiste hjem på dagen i dag, og ringte meg senere på kvelden i dag for å høre om jeg ville ta en kaffe med han imorgen. :rodmer:

Det er helt klart at jeg vil dette, og jeg er kjempe glad for at han ikke er "mettet" av meg etter denne "intense" helgen. Men;Jeg er nemlig redd for at han skal bli mettet av meg dersom vi er med hverandre så ofte.

Så mine spørsmål:

1. Hvorfor vil han være med meg så ofte egentlig? Vil han ikke bevare spenningen? Eller med andre ord: Er han ikke redd for at jeg skal bli mettet eller lei?

2. Er det vanlig at en mann er så intens i starten? Er nesten redd han ikke tenker dette er seriøst og at det ikke gjør noe om det skjærer seg, derfor kjører han bare på :gjeiper: ?? (haha, paranoid hvor?)

Tenker at jeg må ta en "hvitløgn" i morgen. Slik at vi får savnet hverandre litt?

Synspunkter? (Katten :) ???) :takke:

Endret av LonelyAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg blitt sammen med en jente ville jeg vært sammen med henne så mye jeg kunne. Men fortsatt må vi være sammen med egne venner. Deretter ville jeg nok flyttet sammen med hun.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mine spørsmål:

1. Hvorfor vil han være med meg så ofte egentlig? Vil han ikke bevare spenningen? Eller med andre ord: Er han ikke redd for at jeg skal bli mettet eller lei?

2. Er det vanlig at en mann er så intens i starten? Er nesten redd han ikke tenker dette er seriøst og at det ikke gjør noe om det skjærer seg, derfor kjører han bare på :gjeiper: ?? (haha, paranoid hvor?)

Eksen min var sånn. Hvis han kunne velge for oss begge, så ville han valgt at vi var sammen HVER DAG. Han ble lei seg hver gang jeg ville være sammen med venner eller være alene en kveld.

Mitt mening er også at jeg vil helst ikke sees hver dag for å lære og savne hverandre. Og beholde den spenningen og gnisten mellom hverandre. Jeg er en person som gjerne vil ha en dag eller to på å glede meg på å se han igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er sånn. Helt fra første stund har han hatt lyst til å være sammen 24/7, og det tok litt tid før jeg klarte å finne balansen i det hele. Selv har jeg behov for å være alene i ny og ne, og det ble rett og slett for overveldende for meg til tider.

Løsningen ble - som med så mye annet: kommunikasjon. Jeg fortalte om mitt behov for alenetid, og at det alldeles ikke betydde at jeg ikke var like forelsket som ham. At jeg elsker å være sammen med ham, men at jeg må ha litt space.

Heldigvis respekterte han dette. Det hender fortsatt at jeg synes at det blir litt too much, men da sier jeg ifra. På samme måte som jeg firer litt på behovet for å være alene når han har veldig lyst til å være sammen ;).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir aldri fornøyd du eller? Om du ikke hadde hørt noe så fort så hadde du vel begynt med tankespinning og startet en tråd her om det omvendte..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som stifter familie får jo daglig omgang, og det er mange mennesker som ønsker å stifte familie.

Hadde jeg vært i din kjæres sko, så hadde jeg ikke villet holde på med ei som jeg ikke kunne tenkt meg å satse på.

Jeg ser min kjære ca 3-4 ganger i uka, og leker med tanken på å flytte sammen. Kanskje vi gjør det. Men det er greit med hver sin bolig også, og litt tid på hver sin kant.

Ferien er den beste tiden for også, for da kan vi omgås 48 timer i døgnet i ett par uker :)

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Til anonymbruker! Selvfølgelig blir jeg fornøyd. Jeg er kjempe takknemlig. Jeg vil bare unngå å havne i en felle, derfor vil jeg høre andres erfaringer.

Jeg har også tidligere hørt at menn som ofte er svært intense i starten, ofte er dem som kjølner fortest også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare ta det som det kommer? Ikke uroe deg? Felle ? Hvorfor tenker du engang på potensielle hendelser i forholdet ditt? kan du ikke bare slappe av og la det som skje, skje?

Du sparer deg for mye energi ved å la være å tenke på dette. Du har jo tidligere slitt litt med forhold, og jeg vet at du da også tenkte veldig mye, og ved å tenke for mye kan man lage problemer som ikke er tilstede. Når skal du endelig lære at du bare bør ta det med ro?

Jeg mener dette kun for ditt eget beste. Ikke lag problemer allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanlig det er vet jeg ikke, men min var også ekstrem i starten (og er det ennå, og nå bor vi sammen. Han blir nærmest skuffet dersom jeg velger å utsette noen ærend til kvelden, ettersom han har gledet seg hele jobbdagen til å se meg. :gjeiper:)

Men om du bare synes det er deilig og han pusher på som det, så ikke tenk på det vel? Han liker deg vel bare ekstremt godt, og de færreste går jo lei hverandre om det er konfliktfrie dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Når jeg kan så bor jeg nærmest hos kjæresten min så vi i allefall sees litt hver dag. Men vi sees bare ca 14 dager i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min var like intens i starten og er det fremdeles, selv om det har gått tre år og vi bor sammen. Så det trenger vel egentlig ikke å bety noe som helst, folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Bare gode erfaringer! Det liker vi :)

Men så er det aldri dumt å få savnet hverandre av og til da? En dag borte fra hverandre i ny og ne i alle fall? :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjærlighet gjør blind, og denne mannen er helt tydelig hodestups forelsket. Mulig han har så lyst til å være med deg hver time og hvert minutt at han rett og slett ikke tenker over at det kan bli litt mye. Kanskje han tror du er like hodestups forelsket som han selv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre som stusset over det med "48 timer i døgnet i ett par uker"??

sist jeg sjekket var det 24... hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min var intens og har ikke kjølnet nå et par år senere. Tror det er best å ikke tolke og tenke så mye. Han er vel forelsket og da er det naturlig å ønske og tilbringe masse tid sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LonelyAngel

Ingen andre som stusset over det med "48 timer i døgnet i ett par uker"??

sist jeg sjekket var det 24... hmmm

Hvem har skrevet noe om 48 timer i døgnet?

Ja, håper at det er pga han er drit forelska! :yvonne:

(Eller en annen teori: Han kjeder seg, fordi omtrent alle hans kamerater jobber offshore, og han har fri :fnise: Nei.. huff..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det helt naturlig å ville være sammen hele tiden med den man er forelsket i.

Hvis du har problemer med det så må du jo bare si ifra til ham, det er vel ikke noe problem?

Jeg for min del elsket å være sammen hele tiden så da er det perfekt å ha en kjæreste som ønsker det samme. Har aldri tenkt tanken på at vi skulle bli lei av hverandre.

Til informasjon så var jeg sammen med min siste kjæreste i 25 år - selvom vi var sammen døgnet rundt det første året.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har lest her på KG om kvinner som hele tiden klager over hvor lite tid menn bruker på de, derfor tørr han ikke annet enn å gi deg masse oppmerksomhet 24/7? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

For meg er det helt naturlig å ville være sammen hele tiden med den man er forelsket i.

Jeg for min del elsket å være sammen hele tiden så da er det perfekt å ha en kjæreste som ønsker det samme. Har aldri tenkt tanken på at vi skulle bli lei av hverandre.

Skjønner.. Er vel bare det at han egentlig er/var en vanskelig skrue. Han er en tidligere player, som likte jakten godt. Han var tidligere hodestups forelsket i en jente han aldri klarte å fange 100%.

Så er vel litt det at jeg er redd for å begi meg 100%, når jeg vet han forelska seg skikkelig i en som var vanskelig/umulig å få..

Endret av LonelyAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...