Gå til innhold

Spørre eksen om å være friends with benefits?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har gått en stund siden det ble slutt mellom meg og eksen, og det var et vennlig brudd. Vi har vært venner siden, og har en lett tone mellom oss. Merker at følelsene ikke er sterke lenger. Vi bor ganske langt unna hverandre, så hver gang jeg er hjemme på besøk møtes vi innimellom. Ingen av oss har hatt sex siden vi gjorde det slutt. Er det noe jeg savner med han, er det sexen vi hadde. Den var så himmelsk bra, så hvorfor slutte med det tenker jeg?

Hva syns dere om det, kommer det til å funke å bare være "fuckfriends"?

Og hvordan i alle dager går man frem med et slikt forslag?

Jeg er forresten en kvinne på 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var det en stund med eksen, men vi fikk følelser igjen (spesielt han) og jeg brøt ut. Ble som å slå opp på nytt. Det vil jeg faktisk ikke anbefale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha spurt om å få komme på besøk, og la det utfolde seg derfra.

Men vær forsiktig, følelser kan fort oppstå igjen. Fordi det er så kjent og trygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nå trodde jeg du snakket om den filmen!! Skal på kino med typen i dag å se den. Gleder meg!

Men ja til saken: så lenge du er sikker på at det ikke vil forvirre følelsene dine/deres, så er det vel bare å kjøre på? xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det var en gutt som stilte samme spørsmål for en stund tilbake. Han ble totalt slaktet og kalt et uføltsomt svin eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en dårlig idé, spør du meg.

Er det slutt, så får det være slutt på ordentlig. Pule kan man gjøre med noen andre.

Pule kan man vel strengt tatt gi faen i inntil man igjen er i et forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...