Gå til innhold

Hva ville du gjort ??

marre

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Og var det et lite hastverkbryllup eller noen store flotte greier du ønsket deg?

det trenger slett ikke bli lite og "hastverkpreget" selv om det planlegges på 2-3 måneder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med graviditeten! Forstår godt at det er trist å utsette noe man har gledet seg til lenge, men så er det med den evt kvalmen som kan legge en demper på en bryllupsfest. Ikke lett dette her, forstår godt at du har problemer med å bestemme deg, selv tror jeg at jeg hadde utsatt bryllupet et år. Uansett hva det blir, lykke til med både graviditet og evt bryllupsplanlegging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselige innlegg alle sammen !!!

Jeg er fremdeles like forvirret.... aner ikke hva jeg skal gjøre...Jeg hadde VIRKELIG gledet meg til bryllupet , og skulle sette i gang med intensiv planlegging etter jul ... og det er utrolig trist at alt bare sa stopp plutselig .

Samtidig så er jeg kjempe glad, og lykkelig for det lille vesenet som vokser inni meg .... men alle planer blir liksom ødelagt og det er ikke for å være egoistisk , eller for at barnet ikke er ønsket at jeg sier sånn... men fordi ting blir helt annerledes enn hva man hadde trodd .

Og det må jo bli litt vemodig når den 14 August kommer og jeg faktisk ikke går ned kirkegulvet den dagen .... :veldigsur:

Dessuten så valgte vi denne datoen fordi foreldrene til samboeren min har 40 års bryllupsdag denne datoen , begge er døde og dette skulle være vår måte og hedre de på .... :cry:

Så ja ...uansett hva jeg prøver å tenke på så blir jeg bare mer frustert ...

Bryllup tidligere krever penger raskere enn antatt ....WÆHHHHH -..

Nei , jeg skal bruke neste uke i syden og fundere over saken , så kommer jeg nok tilbake på mandag med en endelig avgjørelse ....

Ha en god helg alle sammen , og takk for gode råd !

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne tenkt meg veldig mye jeg ....men jeg regner med at jeg er ganske stor i juni og juli også .... så det måtte vel blitt vinter elelr tidlig vår i så fall... men vi får bare se ... .skal tenke hardt neste uke ...VIRKELIG HARDT !!! ....puh :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp !!!

Jeg skulle gifte meg den 14 August 2004 , og jeg har virkelig gledet meg masse til det og har styrt og stelt lenge med det ... Nå for noen dager siden fant jeg ut at jeg i tillegg er gravid . :)

Med termin den 10 August .... ...HJELP !!!

Vel, venninna mi havna i NØYAAAKTIG samme situasjon som du. Bryllupet skulle egentlig være i begynnelsen av august -02 men hun ble gravid og fikk termin begynnelsen av september. Vel, ALT ble forflytta til i slutten av mai -02. Utdrikningslag (alkofri utgave sådann) ble rigga til etter påske. Bryllupet med brura som hadde søt og lekker kulemage og i strååååååååålende form!!!!

Og 9. september 02 ble gutten (og min nyydelige gudsønn) født :D :D

Så det GÅR ann...men da må dere vel hive dere rundt og begynne med full re-planlegging.

ELLLLLLLER - - - skyv frem bryllupet med 1 år så får du hatt utdrikningslag _med_ litt alkoholer og "flat" mage :)

"verre" er det ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du forstår godt at du ikke vil utsette bryllupet deres i et helt år ekstra!!

det tror jeg ikke jeg hadde gjort...jeg er nygift selv(30.08.03)og vi prøvde å bli gravid før bryllupet om en er noen månder på veg spiller vel ingen rolle!!selv mener jeg at vi kvinner er på det vakreste når vi er gravid...det er mange før deg som har giftet seg gravide..mellom anna moren min...hun hadde jo et flott bryllup selv om jeg var i magen... :P det med bryllupsfæsten er jo igrunn ikke et problem de fleste velger jo å være edru i sitt eget bryllup....jeg var edru selv om vi ikke hadde lykkest i å bli gravid.de fleste jeg har hørt om også var det...jeg gledde meg som en unge til vårt bryllup og det skulla mye til før jeg skulla gått med på å vente lenger.....

hadde tatt det på våren jeg og leigd meg en brudekjole for gravide :D :blunke: menn kan alltids overtales det er jo 70 % din dag har jeg hørt :briller: ( såg ei nydlig brud langt på veg i bladet "ditt bryllup"når jeg forberedet mitt eget bryllup)

:D bryllupet mitt var vanvittig romantisk og en av de desidert lykkeligste dagene i mitt liv :D

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...