Gå til innhold

Prøve meg som kvinne


Gjest Mona

Anbefalte innlegg

Han ber om hjelp i forhold til klær, sminke og negler.

Sexlivet sitt har han helt sikkert kontroll på.

Om du er så interessert i detaljer om hvordan to menn har sex så finn deg et egnet forum for det og ikke plag vår Mona. :angry:

Hilsen heterofil dame.

Takk for fint svar :-)

Uffda, hadde nesten regnet med litt sånne kommentarer så jeg lar meg ikke skremme. Jeg vil bli kvinne og ha et sexliv som ei kvinne. Er ikke aktuelt å være aktiv så da kan de som lurer på det la være å spekulere. Ønsker meg vagina men inntil da får vi gjøre det som er godt med hverandre. Jeg er født i "feil kropp" og det lar seg korrigere. Håper ingen ser at jeg noengang har vært mann etterhvert og gleder meg til å kunne gå "lovlig" i kvinnegarderoben, dametoaletter osv ;-)

Klem fra Mona

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes sort neglelakk kan bli ganske hardt, plomme / lilla er veldig lik farge, men dypere, og i mine øyne, penere.

Ellers så er det eneste jeg kan komme på av tips å skjule adamseplet, litt skjerf, litt krave, litt sminke, og ikke overdrive fakter og stemmer for mye :)

Lykke til :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes sort neglelakk kan bli ganske hardt, plomme / lilla er veldig lik farge, men dypere, og i mine øyne, penere.

Ellers så er det eneste jeg kan komme på av tips å skjule adamseplet, litt skjerf, litt krave, litt sminke, og ikke overdrive fakter og stemmer for mye :)

Lykke til :goodbye:

Takk for tips :) MEN hva med kort kjole, jeg har pene ben. Burde jeg pierce ørene? Hva med puppene, vise mest mulig eller diskre?

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pierce ørene er opp til deg, mange damer (meg inkludert) bruker aldri noe i ørene, og det er ikke "nødvendig". Dessuten er det jo noe som ikke går bort, om du skulle havne i en situasjon der du må skjule noe. Nå har jo hull i ørene blitt ganske vanlig på begge kjønn, så det betyr vel lite.

Jeg ville gått for skjørtekant mellom midt på låret og kneet, altså tre fjerdedeler av låret skjult hvis du skjønner, ikke gå for kort, for øverste del av lår er ofte ganske forskjellige mellom kjønnene, pluss at det kan fort bli litt for kort..

Mange som endelig tør å kle seg som dame (eller mann) har en tendens til å overdrive veldig i starten, mitt råd er vel å unngå det mest mulig.

Har du pupper så for all del vis dem, hvis brystkassen din er fin, men husk at adamseplet er vanskeligere å skjule med utrigning. En nærsittende kjole viser like mye pupper selv om de er dekket til.

Hvordan gjør du forresten det i passkontrollen? Til england er jo den ganske streng.

Endret av kissmequick
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt tips :-) heldigvis ikke noe særlig adamseple, lys stemme i tillegg. Mine lår og hofter er store så ikke noe problem. I passkontrollen går jeg som mann. Klær meg om på hotellet. Blir spennende både ute og inne. Håper jeg ikke skuffer han seksuelt og at jeg selv får en god opplevelse. Noen som har tips om noe romantisk å gjøre i London? Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for fint svar :-)

Uffda, hadde nesten regnet med litt sånne kommentarer så jeg lar meg ikke skremme. Jeg vil bli kvinne og ha et sexliv som ei kvinne. Er ikke aktuelt å være aktiv så da kan de som lurer på det la være å spekulere. Ønsker meg vagina men inntil da får vi gjøre det som er godt med hverandre. Jeg er født i "feil kropp" og det lar seg korrigere. Håper ingen ser at jeg noengang har vært mann etterhvert og gleder meg til å kunne gå "lovlig" i kvinnegarderoben, dametoaletter osv ;-)

Klem fra Mona

Takk for at du svarte på spørsmålet! Jeg vil anbefale deg en ting. Når de lager vaginaen så be dem om å ikke lage mens. Da kommer du sikkert til å reagere som denne anonyme brukeren, som klikker på andre bare pga. et spørsmål.

Igjen, takk for svar, og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du svarte på spørsmålet! Jeg vil anbefale deg en ting. Når de lager vaginaen så be dem om å ikke lage mens....

Å gud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...