Gå til innhold

Har du og kjæresten noe spesielt kun dere gjør i forholdet?


bebisss

Anbefalte innlegg

Har dere noe spesielt dere har kun i forholdet mellom dere, som å f.eks snakke med hverandre med en kosete stemme, eller har dere kallenavn, noe dere pleier å gjøre som er koselig?

Kjæresten min kaller meg mammasmurf mens jeg kaller ham pappasmurf, så sier vi mye snuggely til hverandre, og da sier vi det på en ganske klein og kosete måte med en barnselig stemme.

Vi snakker med hverandre av og til med barnselig stemme når vi er i kosehumør, hadde vi gjort dette ute hadde vi fått noen merkelige blikk :fnise:

Kjæresten min er bare så herlig og kosete, han er bare en diger bamse :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere noe spesielt dere har kun i forholdet mellom dere, som å f.eks snakke med hverandre med en kosete stemme, eller har dere kallenavn, noe dere pleier å gjøre som er koselig?

Kjæresten min kaller meg mammasmurf mens jeg kaller ham pappasmurf, så sier vi mye snuggely til hverandre, og da sier vi det på en ganske klein og kosete måte med en barnselig stemme.

Vi snakker med hverandre av og til med barnselig stemme når vi er i kosehumør, hadde vi gjort dette ute hadde vi fått noen merkelige blikk :fnise:

Kjæresten min er bare så herlig og kosete, han er bare en diger bamse :rodmer:

Hahahahha. sambo sier han skal begynne å kalle meg for mammasmurf når frøkna kommer. Jeg er 159cm og han inkl. alle barna er høyere.

Hans er for se at jeg blir en lav, men deilig dame som for unga og mannen på plass ved å være bestemt.Selv om jeg er supesøt og sexy (i følge han) så "hersker" jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, ikke babyspråk, vær så snill... :flau:

Men, vi er begge passer 40 og en av våre greier er at hun gjerne er rampete skolejente i kort-kort skjørt, trang topp, hestehale og knestrømper. Det må vel være tillatt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og eksen hadde egentlig en ganske rar, men morsom ting haha! Vi hadde at den som var på topp under sex, var kaptein og den som hadde styringen! Var morsomt :fnise: Så vi skrøt alltid av den som endte opp med å være kaptein til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...