bebisss Skrevet 25. september 2011 #1 Del Skrevet 25. september 2011 Har dere noe spesielt dere har kun i forholdet mellom dere, som å f.eks snakke med hverandre med en kosete stemme, eller har dere kallenavn, noe dere pleier å gjøre som er koselig? Kjæresten min kaller meg mammasmurf mens jeg kaller ham pappasmurf, så sier vi mye snuggely til hverandre, og da sier vi det på en ganske klein og kosete måte med en barnselig stemme. Vi snakker med hverandre av og til med barnselig stemme når vi er i kosehumør, hadde vi gjort dette ute hadde vi fått noen merkelige blikk Kjæresten min er bare så herlig og kosete, han er bare en diger bamse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pocoloco Skrevet 25. september 2011 #2 Del Skrevet 25. september 2011 Koselig det vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille-lure Skrevet 25. september 2011 #3 Del Skrevet 25. september 2011 Har dere noe spesielt dere har kun i forholdet mellom dere, som å f.eks snakke med hverandre med en kosete stemme, eller har dere kallenavn, noe dere pleier å gjøre som er koselig? Kjæresten min kaller meg mammasmurf mens jeg kaller ham pappasmurf, så sier vi mye snuggely til hverandre, og da sier vi det på en ganske klein og kosete måte med en barnselig stemme. Vi snakker med hverandre av og til med barnselig stemme når vi er i kosehumør, hadde vi gjort dette ute hadde vi fått noen merkelige blikk Kjæresten min er bare så herlig og kosete, han er bare en diger bamse Hahahahha. sambo sier han skal begynne å kalle meg for mammasmurf når frøkna kommer. Jeg er 159cm og han inkl. alle barna er høyere. Hans er for se at jeg blir en lav, men deilig dame som for unga og mannen på plass ved å være bestemt.Selv om jeg er supesøt og sexy (i følge han) så "hersker" jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prozac Skrevet 25. september 2011 #4 Del Skrevet 25. september 2011 Å nei, ikke babyspråk, vær så snill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #5 Del Skrevet 25. september 2011 Å nei, ikke babyspråk, vær så snill... Men, vi er begge passer 40 og en av våre greier er at hun gjerne er rampete skolejente i kort-kort skjørt, trang topp, hestehale og knestrømper. Det må vel være tillatt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katarinaz Skrevet 25. september 2011 #6 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg og eksen hadde egentlig en ganske rar, men morsom ting haha! Vi hadde at den som var på topp under sex, var kaptein og den som hadde styringen! Var morsomt Så vi skrøt alltid av den som endte opp med å være kaptein til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå