xeyes Skrevet 25. januar 2004 #61 Skrevet 25. januar 2004 PM med adresse sendt! Nå gleder jeg meg virkelig altså! I dag har Madde og trent! Det blir bare deiligere å trene nå. Det er så gøy! I morgen skal jeg avgårde å hente kosttilskuddet mitt. :D Ja, ellers har jeg vært hos hesten min. Han holder på å felle fortenna sine nå, ser så lur ut stakar
Midnattsol Skrevet 26. januar 2004 #63 Skrevet 26. januar 2004 wow som dere trener da. Flinke jenter. Hvilket treningsstudio er dere medlem av?
Madison Skrevet 26. januar 2004 #64 Skrevet 26. januar 2004 Vært flinke igjen hih :D trener på sats, fornøyd med det. (kunne godt kosta litt mindre men) Får kalle det en investering Ha en fin ettermiddag alle sammen :D *løpe i dusjen*
Midnattsol Skrevet 26. januar 2004 #65 Skrevet 26. januar 2004 Det var det jeg også tenkte da jeg meldte meg inn hos Elixia. Middis - som også skal ha en bra sommer.
jente|20 Skrevet 26. januar 2004 #66 Skrevet 26. januar 2004 hallå folkens, denne tråden hadde en så tiltalende tittel at jeg kunne ikke dy meg.. jeg er skikkelig sløv med treninga.. xeyes: er det di rompe? jeg og vil ha sånn
Diva Skrevet 27. januar 2004 #67 Skrevet 27. januar 2004 Hola chicas! Så dere har bytta navn på blekka ja ! Er sikkert mer motiverende med et mer sporty navn Dere er så flinke atte! Ha en riktig god tirsdag :D Klems :blunke:
xeyes Skrevet 27. januar 2004 #68 Skrevet 27. januar 2004 hallå folkens' date=' denne tråden hadde en så tiltalende tittel at jeg kunne ikke dy meg.. jeg er skikkelig sløv med treninga.. xeyes: er det di rompe? jeg og vil ha sånn[/quote'] Hej! That's my ass ja hehe, Hvis du vil ha en sånn så skal jeg love deg at det hjelper å trene Tren utfall med hantler eller stang, og benpress, ikke vær redd for å ta i nå Deeevah! Takk for hilsen, alltid hyggelig det vøtt! Hvordan går det med jobb og leiligheter? Flytter dere kanskje inn hit? :D Lykketil med jobben da! *klemse* Ja nå madison.. Trening i morgen! Huff denne deffen er hard.. Altså.. jeg klarer bare ikke få i meg alt! :o It's too much! Jeje JEG SKAL KLARE DET.. Og hvis ikke så kan du få lov å banke meg hehe
xeyes Skrevet 28. januar 2004 #70 Skrevet 28. januar 2004 sukk.. tipper du ble født med den stumpen jeg :D hehe.. du er sikkert veldig flink til å trene.. kan jeg bli med???? Hehe åneidu.. skulle sett meg før jeg begynte å trene.. Slapp rumpe :-? Så hvor trener du? Ja, er super flink til å trene. Bare å bli med! Har masse kunnskap! :D Bare send pm du
punkyB Skrevet 28. januar 2004 #71 Skrevet 28. januar 2004 Hører gjerne litt om hva/hvordan du/dere trener ! Skal du stille opp i konkurranse siden du deffer? Hva spiser du da?
xeyes Skrevet 29. januar 2004 #72 Skrevet 29. januar 2004 Hører gjerne litt om hva/hvordan du/dere trener ! Skal du stille opp i konkurranse siden du deffer? Hva spiser du da? Har en grei split syns jeg. Deler opp uken min slik: Mandag/torsdag: Bryst, triceps, mage, bein Tirsdag/fredag: Biceps, rygg, skuldre, nakke Skal ikke i noen konkurranse ennå iallefall, men det er jo den årlige deffen før sommeren. Under deffen så er det viktig å få i seg proteiner og minimalt med karbohydrater. Spiser da dette; Proteinshake, kylling, eggehviter, karbonadedeig, svinekjøtt, fisk, nøtter, olje, epler, pærer noe grønsaker pluss extra kosttilskudd. Spiser hver 2 1/2 time for å opprettholde forbrenninga. Ligger på rundt 1500kcal nå, måtte gå ned fra 1600kcal fordi jeg ikke klarte å få i meg all maten. Noe mer du vil vite?
punkyB Skrevet 29. januar 2004 #73 Skrevet 29. januar 2004 Har en grei split syns jeg. Deler opp uken min slik: Mandag/torsdag: Bryst, triceps, mage, bein Tirsdag/fredag: Biceps, rygg, skuldre, nakke Skal ikke i noen konkurranse ennå iallefall, men det er jo den årlige deffen før sommeren. Under deffen så er det viktig å få i seg proteiner og minimalt med karbohydrater. Spiser da dette; Proteinshake, kylling, eggehviter, karbonadedeig, svinekjøtt, fisk, nøtter, olje, epler, pærer noe grønsaker pluss extra kosttilskudd. Spiser hver 2 1/2 time for å opprettholde forbrenninga. Ligger på rundt 1500kcal nå, måtte gå ned fra 1600kcal fordi jeg ikke klarte å få i meg all maten. Noe mer du vil vite? Takk for svar - og jeg har enda mer jeg lurer på :D Synes det er imponerende å orke å 'deffe' bare for sommeren sin skyld - men det gir jo tydeligvis resultater (ut fra rumpa) !! Du trener bare styrke ? Du spiser bare rent kjøtt da (elelr kanskje du har grønnsaker ved siden av?) - hvordan tilbereder du det ? Hva spiser du resten av året ?
jente|20 Skrevet 2. februar 2004 #79 Skrevet 2. februar 2004 æsj.. sjokolade er godt og trening er kjedelig.. jeg har huset fullt av treningsapparater, men sitter med ræva planta i stolen.. sukk så du trener 4 ganger i uka, og bare styrke? ikke kondisjon? hvordan funker det egentlig? du skal ha ned fettprosentent sier du, får du det med styrketrening?
xeyes Skrevet 2. februar 2004 #80 Skrevet 2. februar 2004 Joda, trener cardio også. (spinning) Dessuten sykler jeg alt fra 18 til 30 min før jeg trener styrke :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå