Madison&xeyes Skrevet 3. desember 2003 #1 Del Skrevet 3. desember 2003 Tid for dagbok folks, og vi starter opp sammen. Den kan umulig bli tom da ihvertfall You and me babe :klem2: Dette er vår lekeplass, hvor alle er velkommen til å leke Her finnes ingen regler Ehh for en nydelig intro.. Let the game begin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 3. desember 2003 #2 Del Skrevet 3. desember 2003 Ah så deilig! Har laget meg juleavatar nå! Fin eller? Siden alle hadde julenisser så kunne jeg ha en engel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 3. desember 2003 #3 Del Skrevet 3. desember 2003 Åååå så fin engel du ble :D Holder meg til nisse i år også jeg *gjemmer meg under nisselua* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 3. desember 2003 #4 Del Skrevet 3. desember 2003 Takk takk hehe! Ah jeg gleder meg så til vi skal til København! Blir så morro. Blir en del shopping ja! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 3. desember 2003 #5 Del Skrevet 3. desember 2003 Gooooooooo crazy i køben Gleder meg,det blir dritbra. Og ingen julebords folk skal stå i veien *sparespare penger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 3. desember 2003 #6 Del Skrevet 3. desember 2003 Wee det blir sååå tøft! Rocke litt, husk pentøy Syns om signaturen a? lekker? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 3. desember 2003 #7 Del Skrevet 3. desember 2003 Pentøy? de kan jo bli skitne hehe nydelig signatur x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 3. desember 2003 #8 Del Skrevet 3. desember 2003 Hehe du mener vi skal krabbe mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 3. desember 2003 #9 Del Skrevet 3. desember 2003 Hadde sikkert ikke huska det likevel, så why not (bare ikke lang kjole eller høye heler for min del, det funker garantert dårlig.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 3. desember 2003 #10 Del Skrevet 3. desember 2003 Hehe, trenger ikke galla antrekk, men jeg MÅ ha høye hæler for å rekke opp til deg såh! hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 3. desember 2003 #11 Del Skrevet 3. desember 2003 *ler* da er jeg med uten hæler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 3. desember 2003 #12 Del Skrevet 3. desember 2003 Men må jo ha noe Ztylish! Right? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 3. desember 2003 #13 Del Skrevet 3. desember 2003 DET er en selvfølge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 3. desember 2003 #14 Del Skrevet 3. desember 2003 Uææ hva skal jeg ha på meg da?? *ler* Huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 3. desember 2003 #15 Del Skrevet 3. desember 2003 *ler* Man har aldri noe å ha på seg,sånn er det bare Nå er det senga, sweet dreams *klemklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 4. desember 2003 #16 Del Skrevet 4. desember 2003 Her var det stille Maddie tar tidlig kvelden,tidlig opp i morgen. Jobb blir bra, men helg enda bedre klemklem til xeyes :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 5. desember 2003 #17 Del Skrevet 5. desember 2003 Hej snuppa mi! Hadde det bra på jobben i dag? Har vært hos mulusen min i dag. Fikk høre at alle jentene helst vil leie han inn fra luftegården fordi han er så snill Det er mammas gutt det! Ja i morgen flyr jeg til stavanger da! "Me får håbe det bli kjekt" hehe Også får du kose deg hos kjekkasen hihi Og neste uke er vi på tur! Blir sååå morro! :D Mye å se fram til nå ja! :D *Klemse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 5. desember 2003 #18 Del Skrevet 5. desember 2003 Fikk forresten alle 3 skoene mine fra www.volatileusa.com på tirsdag. De var såå kule irl. Disse , disse og disse i svarte. De siste går opp til kneet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 5. desember 2003 #19 Del Skrevet 5. desember 2003 Helluu, babes! Sniker meg innom lekeplassen Skal dere til Kjøben ? Så qlt da! Hygg dere :D Ha en riktig god helg begge to. Kule sko xeyes Klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 5. desember 2003 #20 Del Skrevet 5. desember 2003 Hola! Kjempetøffe sko du har fått deg (hehe også har du nesten ingen fra før ) Dagen har vært bra vet du,litt sliten i hodet bare. men sånn er det jo:) Køben blir bra,gleder meg. Lade opp i helgen Jupp diva, skal til køben til uka. Blir moro det. Er alt bra med deg? God klem til dere begge :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå