Diva Skrevet 15. desember 2003 #42 Skrevet 15. desember 2003 Madde : Hvordan går det med deg ? Håper du blir frisk snart :D xeyes : God tur til Hamburg! Kos deg :D Klemmer fra meg
Madison Skrevet 15. desember 2003 #43 Skrevet 15. desember 2003 Hola :D Nå er jeg ganske mye mer oppegående enn jeg var ja, heldigvis :D men feber og tull og ikke helt borte enda da. men men, det skal jeg overleve:) Koselig at folk har stukket innom her, hei hei til dere :D kos og klem til alle fra meg :D
MzS Skrevet 17. desember 2003 #44 Skrevet 17. desember 2003 Hei hei... Måtte snike meg innom lekeplassen jeg også da... xeyes: utrolig kule sko! Pleier du å bestille fra den siden? Går det kjapt? Har du måttet betale mye i toll/porto? Fikk så sinnsykt lyst til å bestille derfra jeg også! Klem til dere begge! :D
Diva Skrevet 23. desember 2003 #46 Skrevet 23. desember 2003 God jul, jenter :D Ha det hyggelig *klem*
Madison Skrevet 23. desember 2003 #47 Skrevet 23. desember 2003 Hola :D Koselig med hilsner her :D Ønsker alle en GOD jul, kos dere masse :D Gode klemmer fra Madison
Diva Skrevet 31. desember 2003 #49 Skrevet 31. desember 2003 Riktig godt nyttår til dere, jenter :D Ønsker dere alt godt for det nye året Nyttårsklem fra Diva :klem2:
Midnattsol Skrevet 2. januar 2004 #50 Skrevet 2. januar 2004 Godt nyttår til dere. Tatt bort alle bildene av deg, xeyes? :klø:
xeyes Skrevet 5. januar 2004 #51 Skrevet 5. januar 2004 Takk takk :D Ja tok bort bildene middis. Gadd ikke ha dem der mer. -- Takk for en koslig treningsøkt Madde! :D Bare å lade opp til onsdag igjen nå
Madison Skrevet 7. januar 2004 #52 Skrevet 7. januar 2004 Hola people :D er raskt innom før jeg går igjen. Blir bra med litt trening igjen x :D Flinke nå asså. Er dritsliten i hue idag, men det får gå. Det finnes et par å titte på der borte, så kanskje jeg glemmer hodet C u soon babe. Må skifte og sånn så jeg rekker det jeg :D koskos
Diva Skrevet 8. januar 2004 #53 Skrevet 8. januar 2004 Heisann sveisann! Åssen står`e te på lekeplassen ? Flinke dere er som trener Grei motivasjon det,- å trene sammen! Vi skulle egentlig til pers denne uka, men - tja. Det ble ikke så møe ut av det gitt... :oops: Jeg er sååå lat! Men neste uke tenker jeg vi skal på Elixia igjen,- og så får vi muligens med kusina mi og. Enda en grunn til å få ut fingern og komme seg i "spandexen" Ha en god dag, jenter :D Klem
xeyes Skrevet 9. januar 2004 #54 Skrevet 9. januar 2004 Hej! Takk for nok en treningsdag i går Madde! Ble pokker meg ikke støl i beina i dag heller :-? Jeg får kanskje øke vekten til 150-160? Ellers må vi trene borte ved meg Neida.. hvordan var dagen din i dag? Fikk testet akebrettet mitt litt i dag, eller snowraceren min Huuui det kommer til å gå fort i helgen :o Takk for hilsen Diva, hyggelig at du besøker oss her hih! Alt bra med deg? Babysjuk og giftesjuk? Hehe
Diva Skrevet 12. januar 2004 #55 Skrevet 12. januar 2004 Takk for hilsen Diva, hyggelig at du besøker oss her hih! Alt bra med deg? Babysjuk og giftesjuk? Hehe Hæ ? Giftesyk jeg ? Ønsker frøknne en riktig god uke :D *Storklem*
Diva Skrevet 16. januar 2004 #56 Skrevet 16. januar 2004 Øyh! Her var det stille... Ingen å leke med Dere får ha en riktig god helg, snupper! Stay cool *klems*
Madison Skrevet 16. januar 2004 #57 Skrevet 16. januar 2004 Heeeeeeeeeeeeeey :D en stund siden jeg har vært her nå. Ser jeg fortsatt har juleavatar ehh skal få bytta den, bare må finne en ny:) Blitt flinke å trene masse da, merker det på formen allerede. Er ikke så mye som skal til for å styrke seg egentlig. :D Jeg må stikke igjen,litt dårlig tid. Men vi snakkes babes :D Kjempegod helg til dere begge, klemmer til xeyes og Diva
xeyes Skrevet 23. januar 2004 #58 Skrevet 23. januar 2004 Nå har vi vært flinke Madde! Trent hver dag denne uken :D Fri i morgen, og så litt trening på søndag eller? Ja ja, til mandag begynner jeg på deff! 12 harde uker igjen! Har gått ned en kilo denne uken Skal bli deilig å få ned fettprosenten min igjen *glede seg* Trening er livet ja :D Klem til deg M
Madison Skrevet 23. januar 2004 #59 Skrevet 23. januar 2004 Hei hei :D Jeg har stadig nisselue på...skal snart finne en ny assa Vi har vært flinke i det siste, passe på hverandre så vi holder oss der. Blr en bra sommer Vi sees på søndag vet du, blir bra det :D Love u babe, klem :D
philippa starck Skrevet 25. januar 2004 #60 Skrevet 25. januar 2004 Takk for hilsen i dagboken min! Da oppdaget jo jeg dette flotte treningssenteret her... Nyheter er på plass - og enda mer kommer. Send meg en mail, husker ikke mailadr din... :oops: Ha en strålende søndagskveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå