Gjest Seleena Skrevet 2. februar 2004 #81 Del Skrevet 2. februar 2004 Hallo på do!! Korleis går det her da? har ikkje sett denne dagboka før no. Må sei det var kreativt å starte i lag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 5. februar 2004 #82 Del Skrevet 5. februar 2004 Ramla innom fra en bryllupsside, så her er jeg.... Digga di skoene dine, måtte du betale mye i frakt og toll? Trodde man spiste minst mulig når man deffa, har misforstått jeg da.... :oops: Trener mye selv så det blir moro å følge med på dere fremover. Trener dere hver eneste dag eller har dere hviledag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 5. februar 2004 #83 Del Skrevet 5. februar 2004 Hei folks :D koselig med besøk her inne ang deff,diett,treningsprogram osv er ikke jeg den rette å svare på. Jeg er den mindre strukturerte (skrives det sånn tro.. ), og kjører min egen greie. Dvs trener alt fra 4-6 dager i uka, blanding av styrke og kondisjon. Men har ikke noe fast opplegg på HVA og NÅR jeg gjør det forskjellige. Håper på sikt at det fungerer da også, det vil tiden vise. Å sette opp 2 faste dager å trene kondisjon f.eks funker dårlig for meg. (helt faste rutiner trives jeg ikke med) Så det vil jeg ta når jeg selv har LYST, bare det er 2 dager i uka. (må være litt sta og bestemt da ) Følger ikke noe program laget av noen i studio heller, men passer på å få med hele kroppen likevel. Men i mitt liv vil det ikke funke å bestemme meg for å trene armer den og den dagen, bein den og den osv. Prøver å tenke hva som som er bra for meg, hva jeg vil oppnå, og lyst til. For meg er det viktig å trene og holde meg i form, men skal trives ellers også. Tenke på kostholdet er viktig absolutt, men må kunne unne seg godbiter også. Kg kveld til dere kg jenter, nå er det vel snart senga tenker jeg :D (litt mye energi i kroppen ennå, *danse litt* ) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 6. februar 2004 #84 Del Skrevet 6. februar 2004 Ramla innom fra en bryllupsside, så her er jeg.... Digga di skoene dine, måtte du betale mye i frakt og toll? Trodde man spiste minst mulig når man deffa, har misforstått jeg da.... :oops: Trener mye selv så det blir moro å følge med på dere fremover. Trener dere hver eneste dag eller har dere hviledag? Hej camie! Ja du likte skoa hehe. Har brukt de i hele vinter. De er jo så varme. Betalte ingenting i toll. Bare 40dollar ellerno i frakt. Han karen jeg snakket med var suuper hyggelig for de sender jo ikke utenfor usa. Også skrev han ned verdien på pakken sånn at jeg ungikk toll! :D Jeg spiser da ganske lite egentlig. Ligger på rundt 1500-1600 kcal. Trener jo og en god del så da må jeg ha litt mat for å holde forbrenninga oppe. --- Takk for treninga i dag Madde! Jeg er helt utkjørt ennå! Rister i hele kroppen hehe.. Tenk, 200 i benpress a!! Wuhuu.. *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 9. februar 2004 #85 Del Skrevet 9. februar 2004 Hei snuppelupper! Har ikke sett denne dagboken jeg... Høres ut som det går bra med treningen. Dere er jo så fine begge to! Stå på! klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendela Skrevet 11. februar 2004 #86 Del Skrevet 11. februar 2004 Heisann 8) Tok meg en tur innom dagboken deres,må si dere er flinke til å trene! Ha en fin onsdag :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 23. februar 2004 #87 Del Skrevet 23. februar 2004 Tuuusen takk for hilsner dere! Jeg sliter litt med valgets kval om dagen Jeg har fått tilbud om å stille i bodyfitness til høsten, dette innebærer da at jeg blir fulgt opp mht kosthold og trening, pluss at jeg blir intervjuet og kommer i blad underveis... MEN.. jeg må muligens forflytte meg en periode også.. og det er her jeg sliter.. Mannen og jeg sliter litt selv om dagen, men han vil ikke at jeg skal flytte.. Jeg har veldig lyst til å bli med på greia, og har overhodet ikke lyst til å takke nei... Burde egentlig vært glad om dagen, men slik er det ikke når det er bare drit på det private plan... Har trent hele forrige uke på ProGym, og DET var noe annet enn sats hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 23. februar 2004 #88 Del Skrevet 23. februar 2004 Oiiida... Grattis med flott tilbud i allefall :D Skjønner at du vil være med. Men hvor må du flytte da ? Og hvor lenge ? Er det så ille mellom dere fortida ? Håper det årner seg på en eller annen måte. Synes det virker som om dere trives sammen i allefall ;- ) Msn imorra ? Klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 24. februar 2004 #89 Del Skrevet 24. februar 2004 Ja bodyfitness!! Det er jo kjempegøy! Har fått tilbud om det om det selv, men som du skriver, kan det slite på et forhold. Mye reising, for ikke å snakke om deffe-perioder kan slite fryktelig på humøret. Må du flytte på deg pga av treningen? Det er jo bra miljøer for fitness/kroppsbygging i Oslo. Sats er ikke noe særlig hvis man skal satse i den industrien. Mye inspirasjon å hente på de litt "røffere" gymene, Harald's, Progym, Grorud osv... Ønsker deg uansett lykke til uansett hvilket valg du tar. :-) Håper det ordner seg med deg og din kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 24. februar 2004 #90 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg synes jo egentlig mannen din burde støtte deg i dette istedenfor å stille seg negativ til det hele. Kommer selsagt litt an å hvor langt unna du skal flytte og hvor lang tid. Er jo tydeligvis noe du satser på OG gjør det bra i - så det er jo dumt å la sjansen gå fra deg. Kommer jo litt an på hva du vil med forholdet også. Vil tro at hvis du skal satse skikkelig så vil det få ganske stor innvirkning på livet ditt - det meste blir styrt etter trening og riktig kosthold. Tror forsåvidt ikke det er lett for en partner å forholde seg til det hvis h*n ikke driver med det samme selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 25. februar 2004 #91 Del Skrevet 25. februar 2004 Ja bodyfitness!! Det er jo kjempegøy! Har fått tilbud om det om det selv, men som du skriver, kan det slite på et forhold. Mye reising, for ikke å snakke om deffe-perioder kan slite fryktelig på humøret. Må du flytte på deg pga av treningen? Det er jo bra miljøer for fitness/kroppsbygging i Oslo. Sats er ikke noe særlig hvis man skal satse i den industrien. Mye inspirasjon å hente på de litt "røffere" gymene, Harald's, Progym, Grorud osv... Ønsker deg uansett lykke til uansett hvilket valg du tar. :-) Håper det ordner seg med deg og din kjære! Jeg har lurt på hvorfor ikke du har stilt, du har jo super bra overkropp! (har ikke sett resten hehe) Saken er egentlig den at jeg skal få hjelp til alt da. At jeg stiller kroppen til disposisjon hvis du skjønner.. og da må jeg/hadde vært best om jeg var i tbg/sfj. Med trening på ProGym.. men jeg må stille i NM.. :oops: Vet det er bra miljø på harald's, parner osv, og det er mulig jeg trener der etterpå, men akkurat nå er det best om jeg drar litt lengre sør. Æsj.. og jeg har så utrolig lyst også! :S ---- Jeg er helt enig med deg punkyB! Det vil bli 1 time og 10 min kjøring fra her, en vei, til dit jeg skal. Og NM er jo til høsten så det blir jo noen mnd. Jeg mener at et forhold bør tåle dette.. Jeg har aldri valgt noe egoistisk på hele den tiden jeg og typen har vært sammen, og plutselig nå har jeg super lyst til noe, og det er vondt å ikke få den støtten jeg hadde trengt, selv om det går dårlig mellom oss nå.. Hvis han ikke vil stå ved min side gjennom dette, så vet jeg rett og slett ikke om det vi har er "ment to be"... (Han trener ikke i det heletatt så vi er forskjellige der... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 25. februar 2004 #92 Del Skrevet 25. februar 2004 :trøste: :klem2: Takk for hyggelig prat igår forresten :D Jeg krysser fingrene og håper det årner seg for deg / dere... *klems* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 25. februar 2004 #93 Del Skrevet 25. februar 2004 Sant som du sier, han bør jo støtte deg i dette hvis dette er noe du virkelig vil. Håper det ordner seg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå