Gå til innhold

Treningsstudioet!

Madison&xeyes

Anbefalte innlegg

PM med adresse sendt! Nå gleder jeg meg virkelig altså!

I dag har Madde og trent! Det blir bare deiligere å trene nå. Det er så gøy!

I morgen skal jeg avgårde å hente kosttilskuddet mitt. :D

Ja, ellers har jeg vært hos hesten min. Han holder på å felle fortenna sine nå, ser så lur ut stakar :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært flinke igjen hih :D

trener på sats, fornøyd med det. (kunne godt kosta litt mindre men)

Får kalle det en investering :ler:

Ha en fin ettermiddag alle sammen :D

*løpe i dusjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg også tenkte da jeg meldte meg inn hos Elixia. :wink:

Middis - som også skal ha en bra sommer. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallå folkens, denne tråden hadde en så tiltalende tittel at jeg kunne ikke dy meg.. jeg er skikkelig sløv med treninga.. xeyes: er det di rompe? jeg og vil ha sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hola chicas!

Så dere har bytta navn på blekka ja ! Er sikkert mer motiverende med et mer sporty navn :Hehe:

Dere er så flinke atte!

Ha en riktig god tirsdag :D

Klems :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallå folkens' date=' denne tråden hadde en så tiltalende tittel at jeg kunne ikke dy meg.. jeg er skikkelig sløv med treninga.. xeyes: er det di rompe? jeg og vil ha sånn[/quote']

Hej! That's my ass ja hehe,

Hvis du vil ha en sånn så skal jeg love deg at det hjelper å trene :Hehe: Tren utfall med hantler eller stang, og benpress, ikke vær redd for å ta i nå ;)

Deeevah! Takk for hilsen, alltid hyggelig det vøtt! Hvordan går det med jobb og leiligheter? Flytter dere kanskje inn hit? :D

Lykketil med jobben da! *klemse*

Ja nå madison.. Trening i morgen!

Huff denne deffen er hard.. Altså.. jeg klarer bare ikke få i meg alt! :o It's too much!

Jeje JEG SKAL KLARE DET.. Og hvis ikke så kan du få lov å banke meg hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukk.. tipper du ble født med den stumpen jeg :D hehe.. du er sikkert veldig flink til å trene.. kan jeg bli med????

Hehe åneidu.. skulle sett meg før jeg begynte å trene.. Slapp rumpe :-?

Så hvor trener du?

Ja, er super flink til å trene. Bare å bli med! Har masse kunnskap! :D Bare send pm du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører gjerne litt om hva/hvordan du/dere trener ! Skal du stille opp i konkurranse siden du deffer? Hva spiser du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører gjerne litt om hva/hvordan du/dere trener ! Skal du stille opp i konkurranse siden du deffer? Hva spiser du da?

Har en grei split syns jeg. Deler opp uken min slik:

Mandag/torsdag: Bryst, triceps, mage, bein

Tirsdag/fredag: Biceps, rygg, skuldre, nakke

Skal ikke i noen konkurranse ennå iallefall, men det er jo den årlige deffen før sommeren.

Under deffen så er det viktig å få i seg proteiner og minimalt med karbohydrater. Spiser da dette; Proteinshake, kylling, eggehviter, karbonadedeig, svinekjøtt, fisk, nøtter, olje, epler, pærer noe grønsaker pluss extra kosttilskudd. Spiser hver 2 1/2 time for å opprettholde forbrenninga.

Ligger på rundt 1500kcal nå, måtte gå ned fra 1600kcal fordi jeg ikke klarte å få i meg all maten.

Noe mer du vil vite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en grei split syns jeg. Deler opp uken min slik:

Mandag/torsdag: Bryst, triceps, mage, bein

Tirsdag/fredag: Biceps, rygg, skuldre, nakke

Skal ikke i noen konkurranse ennå iallefall, men det er jo den årlige deffen før sommeren.

Under deffen så er det viktig å få i seg proteiner og minimalt med karbohydrater. Spiser da dette; Proteinshake, kylling, eggehviter, karbonadedeig, svinekjøtt, fisk, nøtter, olje, epler, pærer noe grønsaker pluss extra kosttilskudd. Spiser hver 2 1/2 time for å opprettholde forbrenninga.

Ligger på rundt 1500kcal nå, måtte gå ned fra 1600kcal fordi jeg ikke klarte å få i meg all maten.

Noe mer du vil vite?

Takk for svar - og jeg har enda mer jeg lurer på :D

Synes det er imponerende å orke å 'deffe' bare for sommeren sin skyld - men det gir jo tydeligvis resultater (ut fra rumpa) !! :wink:

Du trener bare styrke ?

Du spiser bare rent kjøtt da (elelr kanskje du har grønnsaker ved siden av?) - hvordan tilbereder du det ?

Hva spiser du resten av året ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

æsj.. sjokolade er godt og trening er kjedelig.. jeg har huset fullt av treningsapparater, men sitter med ræva planta i stolen.. sukk :)

så du trener 4 ganger i uka, og bare styrke? ikke kondisjon? hvordan funker det egentlig? du skal ha ned fettprosentent sier du, får du det med styrketrening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...