Gå til innhold

Treningsstudioet!

Madison&xeyes

Anbefalte innlegg

Bra her vettu :D

Julebord i går da :sprettoy::perebrus: hehe, så vi er jo litt slitne i dag...

Men formen er bra.

Kos dere i København :hoppe:

::lørdagsklem::

D :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næmmen så koslig med besøk her Diva! :D Gratulerer du er den første her hihi. Alt bra med deg? Neglene er fine?

---

Ja nå er det ikke lenge til vi drar snuppa! Det blir morro, får håpe jeg får inn pengene i morgen! Hvis ikke så har jeg ikke sååå mye pæng. Hvordan var din helg? Masse kosing? :Hehe:

Fikk shoppet litt i stavanger jeg da hehe, og såklart et par sko! :D Men men det var koslig vaffal.

Hmm.. har lissom ikke hørt noe fra de jobbene jeg har søkt på.. Er jo en stund siden det :roll:

Jeje, bare vær sånn de.. :ler:

Får se om det blir julegave shopping, eller egoshopping i køben da.. Er veldig redd for siste alternativ hihi :oops:

Vi snakkes i morgen snuppa!!

KJEMPE KLEMS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten fått kjøpt oss nytt tv. Kjøpte jo først 17" LCD fra phillips, bare for å ha noe å se på, men nå har vi fått 42" Plasma fra Sony. Den er bare kjempestilig! :D Endelig lissom. Så nå blir 17" flyttet opp på soverommet :Hehe: Den gamle tv skal jeg kaste ut fra terrassen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, xeyes, din sniiiik!

Plasma-tv, asså ?

Fyttigrisen, så heldige dere er ::misunnelig::

Det har vi også siklet på lenge....

Enjoy :D

Neglene er fine, men måtte pusse litt ned ved roten da neglene vokser fort som f... også har stenene begynt å falle av da, så jeg prøvde å ta de resterende av. Tar vare på dem så lenge, får sikkert brukt dem igjen :D

Skal legge et lag over med svak rosa farge, så det blir nok bra :)

( skal kjøpe neglelakkefjerner uten aceton snart )

Er KJEMEFORNØYD :)

Håper dere får en supertur til København!

Og vær nå snille piger på turen :lol: hihi

Haaadee :vinke:

og klem fra meg :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjena!! :briller:

Huffe da, ble du litt svartsjuk? Får henge på en annen gang da :D Vi kom visst såvidt med selv, båten var nesten full i disse julebordstider.

Yess da, hatt det veeeldig fint i helgen :D :sjarmor::briller:

Man må bare nyte hvert sekund, når visse absolutt må bo i gokk :ler: Men han er da verdt det :D (håper jeg da hehe) Foreløpig ihvertfall;p

Hadde det bra i stavanger? kjempeflott by, vil tilbake dit når det nærmer seg sommer :D

Har nesten kino hjemme dere nå da? :) Stilig, men skrekkfilm for lille maddie er uakuelt på en sånn asså :oops: :ler:

Tid for å finne senga, opp tidlig for å rekke å jobbe først:) Håper dagen går fort. Skal på barneteater da hehe, må bare løpe derifra etter en stund :ler:

Tror ikke jeg rekker noe kg imorgen, men vi sees imorra da:)

kanskje prøve å rekke å svare i kalendern :ler:

Klem til Xeyes,Diva og Eplegrønn

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, xeyes, din sniiiik!

Plasma-tv, asså ?

Fyttigrisen, så heldige dere er ::misunnelig::  

:Hehe: Jeg vet! Endelig orntlig tv :Hehe:

Skulle jo nesten hatt en etterfyll på de neglene ja :D Hehe Godt du passer på dem, flink jente :wink:

__

Så hyggelig med hilsen Eplegrønn, hihi ikke så svartsjuk nå da :briller:

_

God jul til deg og nisselurven :nisse:

__

Du Madde, når har han tenkt å flytte hit a? tjhihi. Neida kjekk kar det der, vet nok at du koste deg masse :sjarmor:

Joda, stavanger var koslig det! Var jo en tur på byen da, fikk helt i meg en 3 liters med Green Gold før vi gikk ut. Den var ganske god. Jadda morro :ler:

Traff en kar som hadde Beckham som forbilde.., Var som å se han.. Bare han ikke akkurat var kjekk.. men hadde diamant øredobb, hårbøyle, langt hår i samme farge som becks, laidback dressjakke og jeans.. Han tok seg visst nær av at jeg sa akkurat det jeg mente.. Jeg snakker "rett fra levra" og gidder ikke pakke inn noen ting uansett, MEN jeg er da ikke slem fordet :D Det vet vel du alt om Madde! :D :D

Neej, på tide å finne loppekassa?

Snakkes i morgen snuppa!

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoho! Ser at jeg skrev litt fort i svingene, for det var Tv`n jeg var mest svartsjuk på - sånn egentlig. Selv om det hadde vært fantastisk med ei reise akkurat nå *drømme*.

Ha ei fortsatt nydelig førjulstid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nåmin så koslig med masse hilsner a!

Lurven: Hvem sitt hår? :D :blomst:

Eplegrønn :blomst_opp: (tenkte meg det var tvn du var litt misunnelig på :Hehe: ) Den er veeldig fin! I dag skal jeg hente veggfeste så da kommer den opp på veggen! Juhuu :D

Monja :blomst_opp:

Middis :blomst_opp:

Diva :blomst_opp:

Starie :blomst_opp:

Nå har det seg slik at Madde ble syk.. Hun ligger med 40 i feber hjemme nå. Fikk utsatt dansketuren til neste uke, men da har jeg ingen å dra sammen med.

Snakket med pappa i stad og han syns det var så kjedelig at jeg ikke fikk dratt på tur, så han sa at vi kunne ta en tur til hamburg for å shoppe litt. :D :D :D Har aldri vært der i jula før så da får jeg kanskje litt julestemning. Drar på søndag eller mandag tenker jeg!

Sender en stoooor GOD BEDRING klem og blomst :blomst_opp: til Madde!

Og en klem til dere som har vært innom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hej.. jeg er oppe av senga i 5 minutter, måtte jo lese i dagboken :D

Bra du får tur med faren din da x, utrolig bra tima av meg å bli dårlig samme dag. Helt utrolig :(

Vi får ta det igjen :D

Nå skal jeg svare på kalender,så er det senga igjen.

Takk for hilsner folkens :D

klemmer fra M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...