Gå til innhold

Sexlivet virker ikke-eksisterende


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg (kjærringa) er 27 år, gubben er 31.

Vi har vært ilag i snart 2 år.

Så la meg nå prøve å fortelle hvordan ting er...

Når vi ble ilag, så var det aldri mye sengekos for å si det sånn, men det var nok for min del, og jeg trodde nu aldri det kom til å bli mindre med tiden.

Jeg er ikke den som trenger masse sex, og jeg tror ikke jeg forlanger for mye når jeg sier at: EN gang i måneden er FOR LITE.

Så sjelden, kombinert med at jeg har blitt avvist mange ganger tidligere gjør jo nå at jeg nesten ikke orker å prøve mer...

Jeg er som sagt ikke den som trenger masse sengekos, men... dette blir i minste laget.

Jeg mener sex har en god del å si i ett forhold, ikke alt, men en god del allikevel. Ellers fungerer vi fint ilag, men all romantikk, ømhet, nærhet og lignende er bare ikke noe som ligger for han virker det som.

Jeg tenker til tider vi er mer som romkamerater enn samboere sånn.

Jeg skjønner jo at man er forskjellig, men er det for mye av meg å forvente litt mer? At han prøver litt mer?

Det han sier (for ja vi har pratet om dette) er at han ofte får vondt i hode og det er ganger han ikke klarer å fullføre (den blir ikke slapp, men blir bare stopp), og dermed vil han ikke når han ikke har lyst.

MEN... det er vel gjerne ikke sååå ofte at begge har fysisk LYST samtidig? Er ikke en del av det å pirre opp den andre og kose seg sånn?

JEG vet at det er ganger, akk de få gangene, der han tar steget og begynner med kos, der jeg i utgangspunktet ikke er lysten, men jeg vet jo at jeg blir det, og med mindre formen min er dårlig eller noe sånt så har jeg ikke noe imot det.

Sånn som jeg ser det, så burde vi kanskje møtes litt på veien? Kanskje ulike ting kan hjelpe på at det blir bedre? Kanskje det å øke gangene man har sex er bedre enn å unngå? At det muligens blir bedre når man prøver seg mer fram?

Har noen noe å si om dette? Noen som har opplevd lignende? Fant dere en løsning og hva var det?

Jeg må bare få høre hva andre mener om denne situasjonen og hva kanskje noen mener kan HJELPE...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vell.. det er vell kanskje litt lite ja mtp at dere bare har vært sammen i to år.?

uansett, i mitt forrige forhold var det motsatt. eksen ville ha sex hver dag. jeg avviste han mange ganger. til slutt ble det bare turn off fra min side, fordi jeg aldri fikk mulighet til å ta initiativ til sex selv. han tolket hvert minste tegn jeg ga dersom jeg var litt kåt og prøvde seg med en gang. i ettertid ser jeg hvor utrolig plagsomt det var. og på slutten var det vell bare ett par ganger i mnd hos oss også. men det var etter 7 år. idag er vi ikke sammen.

Jeg tror uansett at dersom man har sex ofteere, så blir på en måte kroppen gladere i sex. nå glemmer jo kroppen at sex er godt, og man må kanskje presse seg litt for å komme i gang. Dere kan jo evt prøve noe nytt, sex et annet sted enn i senga. kjøkkenbenke eller dusjen er min favoritt ;) og nærhet er viktig. Vorspillet begynner egentlig når dere voknser om morgenen. gjør noe ekstra. lag frokost, stryk han på kinnet etc.

vet ikke om svaret er til hjelp. mn dere finner nok ut av det skal du se :):sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...