Gå til innhold

Hjelp! Må tømme hjertet mitt litt.


Saeria

Nemi eller Lykkelig mann?  

2 stemmer

  1. 1. Nemi eller Lykkelig mann?

    • Overlykkelig mann
      5
    • Nemi i hylla
      12


Anbefalte innlegg

Som mange av dere sikkert vet, så har jeg kjøpt julegave til min kjære. Han vet det ikke, så derfor har jeg måttet liksomfiske litt etter hva han ønsker seg.

I dag ba han meg komme å se på noe på dataen. Øynene hans var som en liten gutts. Det lyste av han, før han sa: "Den ønsker jeg meg VELDIG!"

Det var ikke det jeg har kjøpt. :( Han så så glad ut, når han viste meg denne datatingetangsen..Noe firewallhardware. Nå føler jeg meg litt ukomfortabel. Jeg har så gjerne lyst å gi han, noe han virkelig ønsker seg. (Jeg fikk noe jeg aldri trodde jeg noen gang skulle få oppleve av han for noen dager siden. Multiorgasme.) Tingen er at jeg ikke har allverdens med penger. Jeg kan jo selge noen Nemi blader, så får jeg verdens lykkeligste mann på julaften. Tingen er at jeg er litt glad i bladene... :roll:

Ikke det at jeg leser dem om og om igjen, de står pent i en hylle. Jeg er litt glad i dem alikevel, om dere forstår. Så folkens...vær så snill å hjelp meg.*Ber på mine knær* Hva skal jeg gjøre? Overlykkelig mann til jul eller Nemi i hylla? *frustrert og forvirret Saeria*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva ville mannen din sagt om du hadde solgt bladene da?

Jeg hadde hvertfall blitt utrolig lei meg hvis samboeren min hadde solgt noe han var glad i for å kjøpe dyrere gave til meg!

Da ønsker jeg meg heller en lykkelig samboer :D

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemi er kul hun, men det er bedre med en lykkelig mann..... Du kan jo pantsette bladene dine og hente dem ut når du får den berømmelige telefonen fra Hamar.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg stemte feil! :surrehue-smiley:

Det jeg mener er; behold bladene dine. Han blir helt sikkert glad for den gaven du allerede har kjøpt. Er enig med sinicola jeg; jeg hadde heller ikke ønsket at mannen skulle selge noe som betyr noe for ham for å kjøpe dyrere presang til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Mie!

Menn vet som regel aldri hva de ønsker seg, men blir som regel alltid glad for det de får, bare fordi DU har kjøpt det!

Jeg hadde blitt kjempelei meg hvis mannen hadde solgt noe av sitt for å kjøpe gave nr 2 til meg!

Kan dere ikke evt spare til denne dingsen etter jul da? Bursdagsgave eller noe??

Behold gaven du!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for all hjelp, jenter. Det satt jeg kjempestor pris på. Mange gode :klem2: til dere.

Løsningen kom via dere, fordi jeg var for stressa at jeg helt glemte det. (Prøvestress, muntlig fremlegg, semesteroppgaver...... :frustrert: )

Jeg bruker litt av husleiepengene (får penger av mormor til jul, som alltid.Hun er gammel.), og kjøper den tingen når stipendet kommer. På julaften får han begge, så kan han selv bestemme hvilken som skal være bursdagsgave. Dumme meg glemte at mannen har bursdag i januar. :oops: Har vært kjempestressa den siste uka, på grunn av Universitetet og alle prøvegreiene. Så kommer julen, som jeg ELSKER i tillegg. Masse kos, men blir litt lett forvirra for tiden. :-?

Dessuten satt jeg opp budsjett i går kveld/natt og fant ut at jeg faktisk har mer jeg kan disponere til gøy enn jeg trodde. *Lettet* Hadde det ikke funka, så har jeg en kjempesnill søster som kunne ha hjulpet meg med det. Da hadde hun fått penger tilbake av januarstipendet som er på 16000.

Uansett, så hjalp det veldig å skrive ned frustrasjonene og få hjelp av dere. Jeg er et menneske som klarer å få dårlig samvittighet av alt, til og med ting jeg ikke kan kontrollere. Er blitt litt flinkere til å være obs på det nå. :ler:

Igjen mange :klem: til dere. Dere er så snille og søte alle sammen. Hva skulle det samvittighetstyngede rotehodet gjort uten dere? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...