Gå til innhold

Han ignorerer meg helt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Holdt på med en mann i snart et år, og plutselig snudde han helt om. Han sluttet å svare på sms, ringte aldri lenger osv, og oppførte seg ganske dårlig mot meg.

Nå er det slutt, og jeg har ting hos ham, og han skylder meg penger.

Han tar verken tlf eller svarer på face, og jeg vet at hvis jeg ringer mer osv, blir han bare sur og kaller meg dramaqueen osv. Ser han oppdaterer statusene sine, men svarer ikke på mine brev på face. Hva skal jeg gjøre? Det er rett før jeg eksploderer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Yellow Taxi

anmeld han :rope:

Hvis hun har lånt han penger, på en normal dagligdags måte (uten skriftlig kontrakt), så er det fra et juridisk perspektiv synonymt med å ha gitt bort pengene :) Ja, jeg vet at en muntlig kontrakt er like gyldig som en skriftlig, men det funker ikke sånn i praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du møte opp på døra hans for å hente tingene dine? Du har rett til å få tingene dine, men ikke rett til å komme inn i huset for å hente dem selv, husker ikke helt sikkert hvordan den loven er, men kanskje noen som er mer satt inn i hvordan den er? Mulig du bare må glemme å få pengene tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de blir som innbrud da, men så lenge de kjenner hverandre, så tror jeg ikke det skal gå ut over loven.

Men gi aldri opp, må du gjøre det, så gjør det. Ikke vent og ikke glem.

Ikke la noen andre tråkke deg ned på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glem ham og la livet gå videre.

Han ønsker jo tydeligvis ikke å ha noe mer med deg å gjøre, og at du maser slik hjelper tydeligvis ikke på saken. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem ham og la livet gå videre.

Han ønsker jo tydeligvis ikke å ha noe mer med deg å gjøre, og at du maser slik hjelper tydeligvis ikke på saken. :gjeiper:

Så du mener at hun bare skal drite i å få tilbake tingene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...