Gå til innhold

Er det riktig å fortelle det til mannen/kona


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å være noens elsker/elskerinne er vinn eller forsvinn. Intet mer og intet mindre. Om man ikke ønsker annet en sex fra personen er det smart å holde kjeft.

Om man innbilder seg at personen skal bli ens egen, så kan man like gjerne fortelle. For å sitte der som hemmelig nr 2 i årevis.. hva er vitsen? Om fyren/dama reagerer negativt og dumper, så vet man jo at man bare var et knull.

I motsatt fall vant man.

Eller?

Min ex pulte min venninne bak ryggen min i et år. Men han var IKKE villig til å avslutte forholdet til meg, før han VISSTE at han kunne få henne. (Hun var sambo med barn). Det er ikke akkurat et kompliment spør man meg... Men noen setter ikke høyere prislapp på seg selv.

Og der ligger vel svaret tenker jeg. Hvordan man ser sin egen verdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sa ifra fordi jeg ville likt å få vite det hvis det var min fyr som var utro.

Men egentlig er det jo fyrens ansvar, men når han ikke tar det så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg hadde hatt utro kjæreste håper jeg av hele mitt hjerte at noen hadde fortalt meg det!!! jeg hadde sansynligvis reagert med vanntro følelser, men hadde takket for infoen, spurt om vedkommene hadde ville bevise det for meg eller kommet med tips om hvordan jeg hadde funnet bevis selv.

dette har skjedd meg før, så jeg vet jeg reagerer like rolig og rasjonelt som jeg alltid gjør. klikker ikke før jeg vet, og da klikker jeg på riktig person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...