Gå til innhold

Lilletrollets dagbok!

Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Heeeeeeeeeiiii!

En liten hilsen fra England. Her har vi det deilig. Vi har hatt to herlige uker her i UK! Men nå er det snart på tide å vende nesen hjemover igjen. Det skal bli deilig det også. Jeg er dritt lei av engelsk frokost.....Det er noe dritt med egg og bacon (nesten) hver dag. Skal bli godt å komme hjem til leverpostei boksen igjen!! :ler2:

Vi sitter på hotell rommet å ser på tv å surfer akkurat nå. Har vært på shopping i dag. Fant en drit stillig jakke genser og en kjempe kul bukse. På opphørs salg-BILLIG!!!!!!

Nå skal jeg lese litt i dag bøkene deres. Har bare betalt internett for 40 min til.

Skriver mere om ferien når jeg kommer hjem!

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er her og jeg har det bra,har bare ikke hatt tid til å oppdatere noe enda,og det har jeg ikke nå heller :oops: ,men det kommer snart!

Ville bare skyve dagboka mi opp i denne "nye" dagbok siden,slik at dere ikke glemmer meg :o . :ler::ler2::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her kommer en liten rask oppsumering av ferien vår.

Vi reiste til Newcastle med båt lørdag 3 juli. Var fremme på ettermiddagen søndag 4. Det plask regnet. :evil:

Fant oss et kjempe koselig hotell,i et strøk hvor det var mange utesteder. Kjempe koselig.

Mandagen reiste vi ned til goatland,bedre kjent som Aidensfield (med hjarte på rette staden-NRK) Kjempe koselig. Vi kjørte litt rundt der,og fant en liten kyst perle av en by,så der spiste vi lunsj,og gikk litt rundt å vandret. Tirsdagen satte vi oss i bilen å kjørte til Edinburgh(vi kjørte egen bil,litt forvirrende i begynnelsen,men det gikk greit.) Der fant vi oss et hyggelig BB og vandret litt i byen. Dette var bryllups dagen vår,men vi feiret ikke så innmari stort. Tok sigtseeing buss rundt i Edinburgh,og opp til slottet. Gikk rundt der en stund,og dro hjem igjen. Kjørte ut å kjøpte oss litt ost og kjeks som vi koste oss med på rommet.

Dagen etter (onsdag) dro vi fra Edinburgh opp til Aberdeen.Skulle besøke noen som mannen :hjerter: kjente. Hos dem var vi i4 dager,før vi dro til Inverness og nedover Loch Ness. Vi gjorde veldig mye på turen,men jeg orker ikke skrive all verden her. Vi overnattet i Inverness,og i Fort Williams og det var koselige steder.Vi har spist masse deilig mat i disse dagene også. Men frokosten på disse hotellene og BB er jo helt forferdelige etter en stund.

Vi dro videre over fjellet og ned til Glascow,en stooor by,og veldig vanskelig å kjøre i :frustrert: . Men vi var der i to dager fordi vi var så dritt lei kjøring. Når vi tok turen tilbake mot Newcastle bestemte vi oss for å ta en dag til i Edinburgh,så vi fant oss et fint hotell,og ruslet litt mere rundt i denne flotte hovedstaden i Skottland. Jeg anbefaler en tur dit. :hjerter2:

I Newcastle igjen gikk vi litt på shopping,men vi fant også et flott akvarium som ikke lå så langt unna hotellet vårt.Og siden været ikke var av det beste så dro vi dit. Søndag 18 juli. Var det bar å vente på båten,så vi dro på to store kjøpe senter områder,og klarte jammen å bruke litt penger der også. :ler:

Etter at vi kom hjem har vi hatt en tur på fjellet hos venninne N og det var så koselig. Skulle hatt litt lengre ferie slik at vi kunne vært der litt lenger,men det gikk jo ikke. I dag er det kveldsvakt på meg,og mannen dro på jobben tidlig. Men men,jeg har jo ikke vært på jobb på 5 uker,så jeg gleder meg jo litt til å komme tilbake.

Dette ble litt lite utfylende,men hvis noen lurer på noe.så kan jeg spørres :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en flott ferie! :-D

Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi! :blomst:

:klem: fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det deilig å være på jobb kan dere tro....Not. Det knall været og jeg er på jobb! Jippi! :roll:

Men men,jeg har lang fri i helgen,og da satser jeg på bra vær da! Hi hi! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor er du i syklus da? :sjenert:

Håper det går bra med den delen av livet ditt også! :-)

Det ser jo ut til at dere har hatt en herlig tur! Drømmer selv om en slik en... :Nikke: Mye vakkert å se!

Håper du får det fint fremover, og en super langhelg! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvor er du i syklus da? :sjenert:

Håper det går bra med den delen av livet ditt også! :-)

Jeg er på dag 30 lillen,så det vil si at jeg skal ha tante besøk i morgen! Det er ikke så farlig nå lenger. Jeg venter bare på å komme igang med prøverør nå. (skulle det skje noe så tar jeg det som en kjempe bonus :D )

I dag har jeg kjøpt meg Are og Odin singelen- klapp klapp. Jeg ler meg skakk! :hoho: Den er morsom!

Jeg og mannen tok oss en tur til Oslo,og gikk å vandret forelsket omkring. :hjerter: Jeg blir sånn i godt vær og med deilig sommer stemmning! :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjøpt meg Are og Odin singelen- klapp klapp. Jeg ler meg skakk! :hoho: Den er morsom!

Den digger jeg og. De er så herlige de guttene :ler:

Godt du koser deg i fint vær :)

Og så må jeg si jeg misunner litt den Englandsturen altså.. Skkkelig anglofil jeg.. Må få med meg mannen på bilferie dit snart :sjenert:

Meta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker så dårlig, er det til høsten dere skal igang med assistert befruktning?

Så krysser vi litt for et mirakel i mellomtiden! :wink:

Ønsker deg ei fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er til høsten ja murmel. Hvis de har plass til oss da...Skal inn på ny samtale 26 august,og så skal vi inn til mere spesifike ting i oktober.

Jeg håper jo på et lite under i mellomtiden jeg også,men nå vet jeg også at vi får hjelp,så da er det ikke så "leit"!(hvis du skjønner hva jeg mener...?)

Tanta kom for fullt i dag. Og det kjennes...Jeg har så fryktelig vondt... :evil: Hater det.... :kjempesinna:

Nå skal jeg lage deilig wok! Nam :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Heldig dere som har fått time til samtale alt! Vi venter på brev om time.... Er blitt lovet time "til høsten en gang"... :roll: Og vi er kjempeutålmodige nå, både han og jeg... :sjenert:

Skal igjennom det samme vi, Lilletrollet!! :hoppe: Blir en spennende høst og vinter på oss! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle hilsner! Det er så koselig å komme "tilbake" til boka si å finne så mange hilsner :-D

Nå har jeg jobbe helg igjen,og dette blir den siste jobbe helgen i den kommunale helse sektoren(iallefall for nå...) For 31 august starter jeg i det private helsevesenet. Gleder meg! Det skal bli så morsomt med ny jobb på et helt nytt sted. Nye og gamle kollegaer,nye lokaler noen nye pasienter og noen gamle. Dette blir bra!

Skal ut på shopping nå! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: :oops: :oops:

Jeg har jo ikke opdatert dere noe om hvordan det går i "prøverørs" behandlingen min.....:kjempeflau: :oops: :oops: :oops:

Jeg skal inn til ny samtale 26 august(fordi de ga oss feil opplysninger sist gang vi var inne) Og så skal vi til samtale med spseialister 11Oktober. Før vi skal inn til den samtalen må mannen inn å levere små soldater og vi må begge ta mange nye blodprøver. Deriblandt hiv test. (selv om man er 100%sikker på at man ikke har det,så er det litt ekkelt å skulle ta en slik prøve allikevel,men det går nok bra!) Det er masse papirer som må fylles ut,og mange spørsmål som kaver rundt oppi toppen på meg. Men nå er det ikke lenge til vi er igang,og det må jeg si jeg både gruer og gleder meg til.

Nå har dere fått en liten oppdatering over mitt "høst prosjekt" He he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mayamor

Skikkelig høstprosjekt dere har nå ja.

Om høsten høster en frukter en har sådd.

Men dere kan jo godt så om høsten og høste om våren... :Hehe:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... nå ble jeg litt utålmodig på dine vegne her :ler:

Syntes det var så lenge mellom 26. august og 11. oktober. Blir det fart i sakene etter 11. oktober da? Eller skal de bruke mer tid på vurdering og nye samtaler igjen?

Huff, det var ikke meningen å smitte deg med min utålmodighet! :sjenert: :klem2: Tida går nok fort, dere har fått noen datoer, og dere er i gang! :tommelsmil:

Ønsker deg ei fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen for koselige hilsner. Jeg er ikke så mye på nett nå når det er så fint vær. Enten er jeg ute eller så er jeg på jobb :roll: Men det er alltid så koselig å stikke innom.

Jeg er dårlig :( Kvalme og diare....Klarer ikke å få i meg så mye mat,og drikker sikkert alt for lite... Er fryktelig slapp. Liker det ikke. :-(

Vel ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...